ان شاء الله بوادر هبوط ياغالي
الله يكرم اصلك يا استاذ ماجد ويبشرك بالجنة يارب
عزيزي الأخ ماجد,,
ما زلت فاتح صفقة المجنون وهو الآن 121.08 وفتح الصفقه بيع على 120.49 ,, ما رأيك يا غالي.
أخ ماجد ما اقصى هبوط قد يصل اليه الباوند وشكرا لك
فعلا استاذ ماجد انا كدة خسران 100 لله الحمد من خسارة 700 لو فى امل نزول اسيب البوند بيع لما يرد لو ما فى امل اقفل والحمد لله وخسارة 100 ارحم كتير من 700
السلام عليكم
اخوي ماجد اولا بارك الله فيك وجزاك خيرا وفيرا
ثانيا ماهي نظرتك لليورو والباوند هل انتهى التصحيح وسيعودان للهبوط ام ان الوجهة تغيرت تماما واصبحت صعود وكل هبوط هو للتصحيح فقط ؟
ثالثا ياليت مراكز الملكي لو تكرمت مع وافر الشكر والتقدير
للي بايعين الباوند والمجنون
لحد يحاتي ان شاء الله السعر نازل غصبن على شنبه
يسعد شواربك يا رجل
انا خرجت بخسارة 250 دولار والحمد لله على ذالك كانت خسارتى 700 الخسارة القريبة احسن من المكسب البعيد خلينى انام افضل عشان اصحا بدرى للصلاة
صباح الخير عىلى الجميع ويوم موفق ان شاء الله