رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اخوانى ارجو منكم وضع التوصيةفى الصفحة و توضيح السعر المناسب للدخول معكم
ان شاء الله دى هتبقى اول صفقة ليا ..يارب تبقى مكسب
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد ،،،،
اخي الغالي الكريم ،،،،،
التوصيه كانت بيع من 5151 وقد تفعلت وهي الان في طور الربح ولله الحمد واذا صعد الى حدود منطقة الدخول تستطيع الدخول والاستوب 5254 والاهداف موضحه بالتوصيه وهي اهداف متسلسله ومترابطه ولها تسلسل مهم جدا وقد تصل الى اخر هدف وهو 5024 ان شاء الله تعالى سبحانه ،،،،،
التوصية الحالية للمشاهدة
وصل السعر للهدف الاول محققا 5094 ثم ارتد
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_adel
ياترى الراجل الامريكانى اللى بيرغى دلوقتى ده بيقول ايه....ربنا يستر
تفضل اذا بتحب تطلع على كلامه من هنا http://www.bloomberg.com/apps/news?p...q9I&refer=home
على كل حال ما فيه شي جديد نفس الكذبه بقلك انه وضع البنوك في امريكا اصبح مشجع وفوق التصور... يعني بقدرة قادر البنوك عندهم شغاله زي الفل حتى احسن شوي من قبل الازمة الي ضهرت عندهم
بس كل الي عليهم يا حرام يرفعوا راس المال لبعض البنوك $74.6 مليار مش كثار
مهمه مش ملحقين طبع دولارات ليل نهار تريليونات بكبوا فيها لا من رقيب ولا حسيب
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تداولaaa
تفضل اذا بتحب تطلع على كلامه من هنا
http://www.bloomberg.com/apps/news?p...q9I&refer=home
على كل حال ما فيه شي جديد نفس الكذبه بقلك انه وضع البنوك في امريكا اصبح مشجع وفوق التصور... يعني بقدرة قادر البنوك عندهم شغاله زي الفل حتى احسن شوي من قبل الازمة الي ضهرت عندهم
بس كل الي عليهم يا حرام يرفعوا راس المال لبعض البنوك $74.6 مليار مش كثار
مهمه مش ملحقين طبع دولارات ليل نهار تريليونات بكبوا فيها لا من رقيب ولا حسيب
ان شاء الله عن قريب هيجى نحاول نشوف له شغلانه فى اى جراج وعربية بطاطا
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد ،،،،
قولوا بسم الله الرحمن الرحيم ـــــــــــــــــــــــــــ
هذه توصية اوروبا ان شاء الله تعالى والان تطابق السعر والوقت ،،،،،،،،
بيع منتظر للباوند من سعر 5151 والاستوب اعلى سعر سجله لليوم عند 5243 يضاف عليه + 11 نقطه ليصبح 5254 والهدف الاول 5095 والثاني 5062 والثالث ان شاء الله تعالى 5024 بامر الحي القيوم ،،،،،،،،،،،،،،،،
والرجاء الالتزام بادارة راس المال ،،،،،،،،
طبعا ان وصل للهدف قبل منطقة الدخول تلغى التوصيه وايضا من اراد ان يبيع قبل منطقة الدخول ب10 او 15 نقطه لاباس ان شاء الله تعالى وايضا اغلاق جزء من العقود عند الهدف الاول ان شاء الله تعالى ،،،،،
بالتوفيق ،،،،
للمتابعة
العفو أخى احمد حسن
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_adel
ان شاء الله عن قريب هيجى نحاول نشوف له شغلانه فى اى جراج وعربية بطاطا
جراج ايه وعربية بطاطا مين
والله ما بسرحه بنعجه عرجاء :0023:
يا رجل ضربلي ستوب على اليورو الله لا يوفقه وين ما دار وجهه
بس الحمد لله كنت محتاط ومحرك لستوب لس على 10 دولار مربح
الحمد والشكر لله نصيبي وراضي
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
صباحكم خير وبركه باذن الله ورزق وفير بقيادة القبطان ماجد
شارت الكيبل على اليومي تأملو فيه وصغروه وتعرفون ان الاخ ماجد مايتكلم عبث
بتشوفون قمه نازله باذن الله هدفها المضمون 1.4835 أقل حاجه وقابله للنزول اكثر بس من باب الاحتياط
وربي يرزقني ويرزقكم
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
السوق نايم و مش عارف ينام لفوق و لا لتحت
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة e-forex
السوق نايم و مش عارف ينام لفوق و لا لتحت
السوق يبي احد يسليه
شرايك ناخذ عقد بيع على 5129 نشوف حيعملو فينا ايه حيعملو فينا ايه:016:
انا خذت وبعطيه بعد شوي باذن الله:0023:
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
وصيته ياخذها على 5108:016:
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
الاسواق الاسيويه حمراء اللون ( هبوط ) .
خبر مهم على الاسترالي ثقيل الدم بعد 7 دقائق
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اللي ما صلى الفجر يقوم يصليه احسنله من خير الدنيا وما فيها
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
مبروك الهدف الاول لمن فاته في المره الاولى
ومبروك لمن دخل مجددا بعدد تحقيق نفس الهدف
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
ما شاء الله.
الهدف عند الجنرال ماجد دوبل أو كلاكيت تاني مرة لمن فاتته المرة الأولى. وفي الإعادة إفاااااااااااااااااااادة.
تحياتي.