صفحة 6200 من 6568 الأولىالأولى ... 520057006100615061906194619561966197619861996200620162026203620462056206621062506300 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 92,986 إلى 93,000 من 98512
    الصورة الرمزية muradco
    muradco غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة batal2011 مشاهدة المشاركة
    ادا*اغلق*الباوند*فوق*5741*فهو*الى*مزيد*من*الصعود*ا قرب*والله*اعلم
    يا شيخ اتنيل و اسكت انت و رسمة زجاجة الزيت اللي تميع القلب مثل تعليقاتك

الصورة الرمزية tomanbye
    tomanbye غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة batal2011 مشاهدة المشاركة
    ادا*اغلق*الباوند*فوق*5741*فهو*الى*مزيد*من*الصعود*ا قرب*والله*اعلم
    ههههههههههه انت لا تظهر الا فى وقت الظروف الصعبة ماشاء الله عليك

الصورة الرمزية kem50
    kem50 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله نزولة بعد ما صفر اكونتى انا والاعضاء دة واقسم بالله دبح صدرى اكتر من الخسارة

الصورة الرمزية nero2005
    nero2005 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ارجوا من الاستاذ ماجدا المشاركة في التعليق على المشاركات حتى لا يتم التشويش على التوصية كل واحد بيعمل تحليل وعم يضرب التوصية بالتحليل الخطا ارجوا منك لا تسمح لهم بالتشويش وارجوا من الزملاء اظاهر ابدعاتهم في موضوع خاص بهم وشكرا للجميع والتوفيق للجميع ايضا

الصورة الرمزية tomanbye
    tomanbye غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nero2005 مشاهدة المشاركة
    ارجوا من الاستاذ ماجدا المشاركة في التعليق على المشاركات حتى لا يتم التشويش على التوصية كل واحد بيعمل تحليل وعم يضرب التوصية بالتحليل الخطا ارجوا منك لا تسمح لهم بالتشويش وارجوا من الزملاء اظاهر ابدعاتهم في موضوع خاص بهم وشكرا للجميع والتوفيق للجميع ايضا
    يا أخى اترك اللى يشوش والتزم بتوصيات الاستاذ ماجد
    واكرر التزم بها حرفيا وإنشاء الله ربنا يوفقك

الصورة الرمزية muradco
    muradco غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nero2005 مشاهدة المشاركة
    خصوصا الي اسمه بطل هذا عمره ما قال شي الا وصار العكس . انا مش عارف مين طلب منه يعطي رايه كل شوي أو مين الي ضحك عليه و قال له انه بيعرف شي بالفوريكس اصلا

الصورة الرمزية االشامخ
    االشامخ غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tomanbye مشاهدة المشاركة
    يا أخى اترك اللى يشوش والتزم بتوصيات الاستاذ ماجد
    واكرر التزم بها حرفيا وإنشاء الله ربنا يوفقك
    انشاء الله = ان شاء الله

وجزاك الله خير

الصورة الرمزية batal2011
    batal2011 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muradco مشاهدة المشاركة
    خصوصا الي اسمه بطل هذا عمره ما قال شي الا وصار العكس . انا مش عارف مين طلب منه يعطي رايه كل شوي أو مين الي ضحك عليه و قال له انه بيعرف شي بالفوريكس اصلا
    لا*تعلق*اخطاك*على*الاخرين*....انت*تتكلم*كاني*مخسرك *الملايين...
    تصبح*على*خير*ياولدي..

الصورة الرمزية kem50

انا مش بلوم حد على خسرتى غير نفسى فقط والاتاذ ماجد كتر الف خيرة قال التوصيات ونجحت تمام حتى اليورو اللى خسر الكل انا كسبت منه 400 دولار وخرجت وكان معايا 750 يبقة1150 دولار رحت داخل فى البوند لما سمعت ان الصفقة الاسبوعية اتفعلت بعت البوند صعد 60 نقطة وانا كنت داخل النقطة ب 20 دولار طار حسابى وعارف ان الكل هيقول عليا غلطان لانى بخش بلوط عالى بس هيا دى طرقتى وزى مبتخسر كتير بتكسب كتير وعارف انى غلط بس اى حد يحط نفسة مكانى والله العظيم مرتبط يوم الجمعه ادفع 10 الاف جنية ودة اللى خلنى متسرع الاسبوع دة عشان اردهم المهم الحمد والشكر لله ومش زعلان لخسرتى زعلان لسوء ادارتى للمال وهتتعوض ان شاء الله مش اول مرة اخسر ومش اخر مرة اخسر بردة المهم رضا ربنا والصحة الجيدة وكتر الف خيرك استاذ ماجد كفيت ووافيت ووالله عارف انك بتتحمل كتير من الاعضاء بس احنا بنعتبرك اخ كبير لنا فارجو ان لا تاخذن لانى والله لما اخش موضوعك احس انى فى بيتى وسط اسرتى ولما انفعل انا او غيرى دة بيكون بعشم بنفضفض ليكم لان كلكم زى اخوات والله

الصورة الرمزية medameda
    medameda غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kem50 مشاهدة المشاركة
    انا مش بلوم حد على خسرتى غير نفسى فقط والاتاذ ماجد كتر الف خيرة قال التوصيات ونجحت تمام حتى اليورو اللى خسر الكل انا كسبت منه 400 دولار وخرجت وكان معايا 750 يبقة1150 دولار رحت داخل فى البوند لما سمعت ان الصفقة الاسبوعية اتفعلت بعت البوند صعد 60 نقطة وانا كنت داخل النقطة ب 20 دولار طار حسابى وعارف ان الكل هيقول عليا غلطان لانى بخش بلوط عالى بس هيا دى طرقتى وزى مبتخسر كتير بتكسب كتير وعارف انى غلط بس اى حد يحط نفسة مكانى والله العظيم مرتبط يوم الجمعه ادفع 10 الاف جنية ودة اللى خلنى متسرع الاسبوع دة عشان اردهم المهم الحمد والشكر لله ومش زعلان لخسرتى زعلان لسوء ادارتى للمال وهتتعوض ان شاء الله مش اول مرة اخسر ومش اخر مرة اخسر بردة المهم رضا ربنا والصحة الجيدة وكتر الف خيرك استاذ ماجد كفيت ووافيت ووالله عارف انك بتتحمل كتير من الاعضاء بس احنا بنعتبرك اخ كبير لنا فارجو ان لا تاخذن لانى والله لما اخش موضوعك احس انى فى بيتى وسط اسرتى ولما انفعل انا او غيرى دة بيكون بعشم بنفضفض ليكم لان كلكم زى اخوات والله
    يا اخ كيم .. اولا انت تتكلم بعفوية شديدة جدا وهذا وحده كفيل بتفهم موقفك وظروفك اعانك الله عليها .. لكن نصيحة متكررة من اكثر من عضو هنا انت لا تأخذ بها ابدا وهذا عيب خطير يقع فيه اغلبنا احيانا ..
    لكن هاقولك على حاجة ببساطة جدا .. كلما تعجلت كلما خسرت ... وكلما خاطرت كلما خسرت .. يعنى الخسارة ليها طريقين .. الاستعجال والمخاطرة .. حاول تمشى فى طريق غيرهم علشان تقدر تعوض ..

الصورة الرمزية kem50

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medameda مشاهدة المشاركة
    يا اخ كيم .. اولا انت تتكلم بعفوية شديدة جدا وهذا وحده كفيل بتفهم موقفك وظروفك اعانك الله عليها .. لكن نصيحة متكررة من اكثر من عضو هنا انت لا تأخذ بها ابدا وهذا عيب خطير يقع فيه اغلبنا احيانا ..
    لكن هاقولك على حاجة ببساطة جدا .. كلما تعجلت كلما خسرت ... وكلما خاطرت كلما خسرت .. يعنى الخسارة ليها طريقين .. الاستعجال والمخاطرة .. حاول تمشى فى طريق غيرهم علشان تقدر تعوض ..
    شكرا لهتمامك اخى وبارك الله فيك اقسم بالله انى حزنت على كل شخص خسر انهردة لانى حسيت بهم كلهم بس ربنا يعوضنا جميعا

الصورة الرمزية yaseen@@
    yaseen@@ غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يوم جديد و موفق للجميع الله يعوضكم باحسن من هذه الصفقة بجهود الاستاذ ماجد و توصيته الرائعة

الصورة الرمزية horse
    horse غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم
    في انتظارك استاذ ماجد

الصورة الرمزية ماجد ،،،،
    ماجد ،،،، غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم ،،،

نتائج اليوم :

اليورو ضرب الاستوب

الباوند حقق الهدف

المجنون حقق الهدف

موفقين واريد طرح ملاحظه صغيره وهي كتالي : عندما تضع توصيه 3 ازواج ويضرب استوب زوج وزوجين يحققوا الهدف فهذه محصله ممتازه لانك تضع توصيه ل 3 ازواح وهنا تزيد نسبة ضرب استوب لاحد الازواج ولكن عندما تكون زوجين استوب وزوج هدف هنا الخلل وهنا يعتبر الوضع غير جيد ابدا ولكن الحمد لله الاجمالي ربح وربح ممتاز وانا اضع 3 ازواج لان هناك من يفضل الباوند او هناك من يفضل اليورو وهناك من يفضل المجنون واعتقد الثلاث الازواج هي الاكثر تداولا ليس هنا فقط ولكن بشكل عام ،،

موفقين اخواني

الصورة الرمزية Abo Zohair
    Abo Zohair غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

هلا ابو محمد لا تنسالي الفضة اليوم الله يسعدك اليومي والاسبوعي ولا عليك أمر

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17