رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
السلام عليكم ورحمة الله..
تسجيل متابعة ..
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhemam2005
هل كده الدخول شراء الان
السعر يحاول اختبار الترند
دولار فرنك 1 س شراء
صفقة الدولار فرنك 1 س شراء
التي تم الدخول فيها امس
بطييييييييييييييئة بشكل
لحد الان لم تضرب الاستوب
و لم تصل للهدف
و مش راضية حتى تديني اشارة خروج علشان ارتاح منها
ههههههههههههه
شكل الزوج ده عشري (يحب الالفة :inlove: ) زياده عن اللزوم:)
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhemam2005
صفقة الدولار فرنك 1 س شراء
التي تم الدخول فيها امس
بطييييييييييييييئة بشكل
لحد الان لم تضرب الاستوب
و لم تصل للهدف
و مش راضية حتى تديني اشارة خروج علشان ارتاح منها
ههههههههههههه
شكل الزوج ده عشري (يحب الالفة :inlove: ) زياده عن اللزوم:)
فعلا أخي الكريم
السوق في حالة ترقب
كافة الازواج اليوم بطيئة الحركة
فهي باتنظار مجموعة أخبار الفائدة وهي مهمة جدًا على الباوند واليورو اليوم
وغدًا خبر البطالة والتوظيف في غير القطاع الزراعي
وهذه الأربع أخبار هي الأهم على الاطلاق في الاخبار الاقتصادية المؤثرة على السوق
عادة ما يسبقها حركة عشوائية متأثرة بالاشاعات والتوقعات أو حالة من شبه الهدوء وهذا ما يحصل اليوم
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
ماذا عن النيوزلاندى ين
معى عقد بيع من 90.00
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بيسان
فعلا أخي الكريم
السوق في حالة ترقب
كافة الازواج اليوم بطيئة الحركة
فهي باتنظار مجموعة أخبار الفائدة وهي مهمة جدًا على الباوند واليورو اليوم
وغدًا خبر البطالة والتوظيف في غير القطاع الزراعي
وهذه الأربع أخبار هي الأهم على الاطلاق في الاخبار الاقتصادية المؤثرة على السوق
عادة ما يسبقها حركة عشوائية متأثرة بالاشاعات والتوقعات أو حالة من شبه الهدوء وهذا ما يحصل اليوم
مشكووووووووووره اختى بيسان على الرد:)
1 مرفق
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
صباح الخير على الجميع
يا اخوان انا التبست علي الامور
ممكن أحد يوضح لي
هل تم الكسر على النيوزلندي وطرحت هنا كفرصة؟
انا لا أرى الاقاعين ولم يتم الكسر
اذا أحد من الاخوه والاخوات يرى الكسر فلينزل التشارت وأنا له من الشاكرين
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بشير
صباح الخير على الجميع
يا اخوان انا التبست علي الامور
ممكن أحد يوضح لي
هل تم الكسر على النيوزلندي وطرحت هنا كفرصة؟
انا لا أرى الاقاعين ولم يتم الكسر
اذا أحد من الاخوه والاخوات يرى الكسر فلينزل التشارت وأنا له من الشاكرين
اعتقد أخ بشير - لو قصدك مشاركتي - يبقي النيوزيلاندي ين
سلااااااام الان
1 مرفق
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
وهذه فرصة على الديلي للاسترالي كندي (audcad)
اذا احد طرحها يسامحني ماشفتها
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhemam2005
اعتقد أخ بشير - لو قصدك مشاركتي - يبقي النيوزيلاندي ين
سلااااااام الان
هلا حبيبي محمود والله الامور ملتبسه عندي
عليكم السلام
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
اخى محمود هل مازلت فرصة البيع على النيوزلاندى ين قائمة
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kanzsea
اخى محمود هل مازلت فرصة البيع على النيوزلاندى ين قائمة
أهلا بالاخ كانز سي (بحر بيبسي كانز بحاله - يا راجل دا الواحد بطنه تبقلل:)
انا و الله اخدت التمانين نقطة كاملين و خرجت
يعني اخوك من النوع القنوع الذي لا يطارد الربح
تقدر تقول خوااااف (مع اني ديمو-هههههههه)
انصح انتظر فرص تاخدها من اولها - مجرد رأي
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhemam2005
صفقة الدولار فرنك 1 س شراء
التي تم الدخول فيها امس
بطييييييييييييييئة بشكل
لحد الان لم تضرب الاستوب
و لم تصل للهدف
و مش راضية حتى تديني اشارة خروج علشان ارتاح منها
ههههههههههههه
شكل الزوج ده عشري (يحب الالفة :inlove: ) زياده عن اللزوم:)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بيسان
فعلا أخي الكريم
السوق في حالة ترقب
كافة الازواج اليوم بطيئة الحركة
فهي باتنظار مجموعة أخبار الفائدة وهي مهمة جدًا على الباوند واليورو اليوم
وغدًا خبر البطالة والتوظيف في غير القطاع الزراعي
وهذه الأربع أخبار هي الأهم على الاطلاق في الاخبار الاقتصادية المؤثرة على السوق
عادة ما يسبقها حركة عشوائية متأثرة بالاشاعات والتوقعات أو حالة من شبه الهدوء وهذا ما يحصل اليوم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhemam2005
مشكووووووووووره اختى بيسان على الرد:)
اخييييييييييييييييييييييرااااااااااااااا
الحمد لله بعد ما طلع عيني
20 نقطة و طلعت اجري من هذا الزوج
و 20 زيهم من اليورو فرنك 1 س بيع
(كله ديمووووووووووووووو)
:)
رد: ***** إكسب مليون دولار في عدة شهور *****
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhemam2005
اضحكوا
انا ديمو بس شوفوا االي حصل امبارح
حطيت اوردرات صفقتين على الديلي
1- نيوزيلاندي ين بيع
2- كندي ين بيع
المهم رحت نمت
و صحيت
لاقيت التريد عامل حركة نداله
لقيت صفقة الكندي ين المفروض وسلت للتارجت بتاعي اللي حاطه انا لكن ابن اللئيمة -هههههه- ما اغلقها و رجعت تاني لفوق
مع اني ديموووووووووووووو
يعني مش هيخسر حاجة- التريد- لما يفرح الغلبان اللي زي
لكن بردوه
طلعت منه بالتمانين نقطة بتوع النيوزيلاندي ين :clap:
احنا بردوه رجاله قوي و جدعان قوي قوي:):013:
همسة: يعني لو ممكن تفسير للموضوع ده من باب العلم بالشئ و لو مش فاضيين خلاص
مش هيفرق......... كمان الصفقة لسه ما وصلت للاستوب بالمناسبة:thumb:
؟
؟
؟
؟
؟
يا ريت في الوقت الميت ده احد يتكرم بالتفسير للي بالحمر ده
؟
؟
؟
؟
؟