رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
الدخول بيع من السعر الحالي على الباوند دولار وبعد قليل سوف اعطي الاهداف والستوب
1 مرفق
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf
الزوج اليورو دولار
بيع
الدخول 1.5605
الهدف 1.5555
و لمن يريد ان يكمل معنا
1.5355
الستوب120 نقطه
مش أى أى
و لا زي زي
بورسعيد - بس - هتخليك سعيد
+50
مبروك
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf
مش أى أى
و لا زي زي
بورسعيد - بس - هتخليك سعيد
+50
مبروك
أأألف مبروك يا ريس وعقبال الهدف الاكبر وأكيييييييييد مع بورسعيد - وبس - هتخليك سعيد
اسمح لي بان اعيد ما قلتة سابقا في احدي ردودك:
أتبع الإستراتيجيه تربح - ولا تجعل الإستراتيجيه تتبعك"
و لن تستطيع الدخول و الخروج من النقاط المثاليه إلا بالصدفه... النجف..
1 مرفق
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
1 مرفق
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
اخرررررررررررر التحديثاااااااااااااااات ومبروك للاخ النجف وعقبال الباقي ان شاء الله :ongue:
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
مشكور بس الاستراتيجية غير واضحة
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf
مش أى أى
و لا زي زي
بورسعيد - بس - هتخليك سعيد
+50
مبروك
Najaf you serious
Ellen rackets
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
سجل عندك النيزلندي مع الدولار كسب كمان :) مبروك للجميع
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة azzam76
مشكور بس الاستراتيجية غير واضحة
ايه الكلام ده، الراجل شغال عليها بقاله شهور وتقول كدة، لو انت مش فاهم حاجة ممكن تسال وتتعلم
ولعلمك الاستراتيجية ده كنز مدفون ولقيناه
البركة في النجف
مبروك للجميع ارباح اليوم
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf
الدخول 0.7875
الهدف 0.7835 تحقق
0.7800
و لمن يريد ان يكمل معنا
0.7755
الستوب - بدون
نحمدك الله و نستغفرك
+40
1 مرفق
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
وكمان 40 بيب ما شاء الله:015:
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf
تحديث للصفقة
السعر الحالي 892.30
الصفقة حققت 60 نقطه
سنضع ستوب متحرك بقيمة 50 نقطه
و كده ضمنا 10 نقاط
و نجعل الهدف الأول 888.8 يعني 95 نقطه
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf
تحديث للصفقة
السعر الحالي 892.30
الصفقة حققت 60 نقطه
سنضع ستوب متحرك بقيمة 50 نقطه
و كده ضمنا 10 نقاط
و نجعل الهدف الأول 888.8 يعني 95 نقطه
بمجرد ان كتبت الرد
تحرك السعر الى 890.4 محققا ربح قدره 19 نقطه اضافيه
ليصيح الربح 19+60 = 79
ثم ارتد السعر ليضرب الستوب المتحرك 50 عند 895.4
ليصبح الصافي 79-50 = 29
و لمن لم يضع ستوب - تعتبر الصفقة قائمة
+29 مبروك
رد: المليون و الفوركس ليس و هما - حقق المليون في 6 شهور - بطريقتي في المتاجرة
السلام عليكم جميها
مبروك يا شباب وانشاء الله الي مزيد من النجاح والنقاط الرابحة مع هذة الاستراتيجة الرائعة.