1 مرفق
الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
السلام عليكم ورحمه الله
هذا المؤشر منقول من منتدي اجنبي وهو باختصار شديد
عباره عن قناه علي التشارت فعند حدوث اختراق لاحد حديها
ندخل في اتجاه الاختراق
مع وضع الاستوب عند الحد الاخر ويكون الهدف اقرب دعم او مقاومه(سواء مرسوم يدوي\فايبواسبوعي\قمه و قاع)
ملاحظه هامه:
لا ندخل في صفقه مخالفه للترند العام علي تشارت الساعه0
ويمكن طبعا عمل باك تيست للمؤشرللاستفاده فقط وليست كنتيجه حتميه
اي سؤال انا تحت امركم
ولا تنسونا من دعائكم
1 مرفق
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
وهذا شكل المؤشر علي التشارت
1 مرفق
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
مشكوررر
الباك تست جيد والله
لكن ماذا عن قناة اليوم ..
انظر الشارت
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
بارك الله بك أخي مؤشر أكثر من عجيب
مع نتائج أعجب 90% نجاح
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جيتـGuiTaRـــار
مشكوررر
الباك تست جيد والله
لكن ماذا عن قناة اليوم ..
انظر الشارت
لو تم اختراق المشمش ابقى اشترى او بيع:0023: بس شكلة مؤشر ممتاز و الله:yikes3:
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد الامور
لو تم اختراق المشمش ابقى اشترى او بيع:0023: بس شكلة مؤشر ممتاز و الله:yikes3:
تفتكر؟؟ :016:
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جيتـGuiTaRـــار
تفتكر؟؟ :016:
مش فاكر:Emoticon1:
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد الامور
مش فاكر:Emoticon1:
صحيح يا وليد ... اخبار اندماج التقاطع السحري مع طريقتك ايه؟؟؟ مشفناش منك حاجة :0023:
اعتذر لأخ عمر للخروج عن الموضوع
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
شكرا لمروركم جميعا اخواني
ولكن قناه اليوم لم تتحدد بعد فهي تتحدد ابتداءا من الشمعه
السادسه في اليوم
واي سؤال انا حاضر وتحت امركم
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
اولا شكرا للاخ عمر الشحات على النقل بارك الله فيك
من قراءة الكود ما فهمته ان المؤشر ببساطه بيعمل على الفترة ما بين 5:00 الى 8:00
يأخد الهاى و اللو بتاع الفترة دى و يعمل عندهم خطين و تدخل فى اتجاه كسر اى منهم
هذا كل شىء
بالتوفيق و كل عام وانتم بخير
ودى و تقديرى
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar elshahat
شكرا لمروركم جميعا اخواني
ولكن قناه اليوم لم تتحدد بعد فهي تتحدد ابتداءا من الشمعه
السادسه في اليوم
واي سؤال انا حاضر وتحت امركم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد الحلو
اولا شكرا للاخ عمر الشحات على النقل بارك الله فيك
من قراءة الكود ما فهمته ان المؤشر ببساطه بيعمل على الفترة ما بين 5:00 الى 8:00
يأخد الهاى و اللو بتاع الفترة دى و يعمل عندهم خطين و تدخل فى اتجاه كسر اى منهم
هذا كل شىء
بالتوفيق و كل عام وانتم بخير
ودى و تقديرى
شكرا على التوضيح .. و نجربه لاف احسن ان شاء الله
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
الف شكر لك اخي الكريم
المؤشر فعلا مثل ماتفضل الاخ وليد الحلو
اتمنى لك التوفيق
تحياتي
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جيتـGuiTaRـــار
صحيح يا وليد ... اخبار اندماج التقاطع السحري مع طريقتك ايه؟؟؟ مشفناش منك حاجة :0023:
اعتذر لأخ عمر للخروج عن الموضوع
الصبر طيب اخى جيتار (عايز بس اتاكد من فعالية الطريقة دى قبل طرحها)
توقع خير ان شاء الله:eh_s(7):
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
جزاك الله الف خير اخي عمر ونفع الله به احوانك
رد: الاختراق-منقول من منتدي اجنبي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MYounis
بارك الله بك أخي مؤشر أكثر من عجيب
مع نتائج أعجب 90% نجاح
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته , اخي الكريم لدي سؤال لك , على ماذا إعتمدت عندما قلت ان نسبة النجاح هي 90% هل قمت بعمل باك تست لشهر او ستة اشهر او سنة او عدة سنوات , ام قمت فقط بالنظر و الحكم عليه ؟ ارجو منك ان ترفق ما يدعم كلام وذلك لتحري الدقة , بارك الله فيك