رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadi75m
حاج سمير
ارتد الان من فابيو 78.6% للموجه الاخيره على الساعه وان شاء الله شمعه الساعه الحاليه تكون انعكاسيه وهو فى طريق العوده الى 640 الى 590
تحياتى
متابعين ياغالى
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
لم تغلق الشمعه فوق المركز المذكور وبناءا عليه وعلى افتتاح الشمعه الجديده فان اغلاقها فوق 2.0649 سيؤدي الى نفس الهدف السابق باذن الله وهو 2.0762 والله تعالى اعلم
وكأني اراهن على صعود الباوند:0023:
وكما اتفقنا سابقا
لكل زمن دوله ورجال ولكل شمعه حل وترحال
تم اختراق خط الترند الهابط على اربع ساعات وكانت هناك فرصه شراء رائعه عند كسر 2.0649
والان تجاوزه ل 2.0720 يوصله الى 2.0762 بسهوله والله تعالى اعلم
وفقكم الله
1 مرفق
رد: مين ناوى يبيع الباوند
1 مرفق
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
صباح الفل ياغالى
انا شايف ان الترند الهابط ده عامل عائق حتى الان
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
صباح الفل ياغالى
انا شايف ان الترند الهابط ده عامل عائق حتى الان
صباح الورد عم سمير
كلامك صحيح ولكنه في صعود ما لم يتم الاغلاق لهذه الشمعه على الاقل دون 2.0662 والله اعلم
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
صباح الورد عم سمير
كلامك صحيح ولكنه في صعود ما لم يتم الاغلاق لهذه الشمعه على الاقل دون 2.0662 والله اعلم
اغلاق الشمعه كان عند 2.0668ولم يصل الى النقطه 2.0662 كاغلاق
على كل الاحوال 2.0702 نقطه حساسه جدا الان في تغير مسار الباوند وهي نقطه تحول الترند من هابط الى صاعد على شمعه الاربع ساعات ومعظم طلبات الشراء ترتكز فوق 2.0710
والله تعالى اعلم
والله الموفق
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
اغلاق الشمعه كان عند 2.0668ولم يصل الى النقطه 2.0662 كاغلاق
على كل الاحوال 2.0702 نقطه حساسه جدا الان في تغير مسار الباوند وهي نقطه تحول الترند من هابط الى صاعد على شمعه الاربع ساعات ومعظم طلبات الشراء ترتكز فوق 2.0710
والله تعالى اعلم
والله الموفق
محتاج الاغلاق تحت 662 عشان نقول انه نزول تانى الى 2.0550
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
محتاج الاغلاق تحت 662 عشان نقول انه نزول تانى الى 2.0550
:0031:
الله ينور يا عم سمير
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
اغلاق الشمعه كان عند 2.0668ولم يصل الى النقطه 2.0662 كاغلاق
على كل الاحوال 2.0702 نقطه حساسه جدا الان في تغير مسار الباوند وهي نقطه تحول الترند من هابط الى صاعد على شمعه الاربع ساعات ومعظم طلبات الشراء ترتكز فوق 2.0710
والله تعالى اعلم
والله الموفق
للمتابعين
ما زالت النظره كما هي لم تتغير وارى والله اعلم ان زياره 2.0762 باتت قريبه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
محتاج الاغلاق تحت 662 عشان نقول انه نزول تانى الى 2.0550
1 مرفق
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
للمتابعين
ما زالت النظره كما هي لم تتغير وارى والله اعلم ان زياره 2.0762 باتت قريبه
ما رائيك يا عم سمير
[/right]
ياجماعة مش الشكل المكون هو كوب وعروة وهدف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
تم اختراق خط الترند الهابط على اربع ساعات وكانت هناك فرصه شراء رائعه عند كسر 2.0649
والان تجاوزه ل 2.0720 يوصله الى 2.0762 بسهوله والله تعالى اعلم
وفقكم الله
اسعد الله صباحكم بكل خير
الباوند اقترب من النقطه المذكوره والهاي 2.0755 بفارق 7 نقاط عن الهدف المذكور
رد: مين ناوى يبيع الباوند
1 مرفق
رد: مين ناوى يبيع الباوند
الباوند يحترم الترند والفايبو عند 61.8 وارى ان وصوله الى 2.0762 واختراقه لها سيكون امامه نقطتين
2.0796
2.0836
والله تعالى اعلم
نلاحظ التشارت
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
الباوند يحترم الترند والفايبو عند 61.8 وارى ان وصوله الى 2.0762 واختراقه لها سيكون امامه نقطتين
2.0796
2.0836
والله تعالى اعلم
نلاحظ التشارت
حقق الهدف الاول 2.0796 بفضل الله
اقترب الان من هدفنا 2.0836ان شاء الله
وفقكم الله
رد: مين ناوى يبيع الباوند
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستحيل_
حقق الهدف الاول 2.0796 بفضل الله
اقترب الان من هدفنا 2.0836ان شاء الله
وفقكم الله
ايه رأيك يا غالى فالنقاط دى :
انا شايف ان الاسترلينى دولار رايح لهدفين الاول 2.860 والهدف الثانى 2.914 وبعدها نزول انشاء الله الى 2.772 او 2.761 ولا اية رأيك يا ريس وطبعا الله تعالى اعلم وبالتوفيق للجميع انشاء الله .