التعليق ع الشارت:inlove:
Printable View
مساء الخير
ايه الحلاوة دي
السوق الامريكي قافل و المجنون عمل الكل البلاوي دي
من دخل من القاع 206.10 يضع الاستوب على 207.15 او اغلاق ساعة اعلى القمة وعكس العملية لشراء لا سمح الله
فادي باشا..انا داخل في القاع 206.10 الهدف كام ياباشا إحنا كده بره الملعب...والمجنون ماشي مسافه كبيره...رايك إيه يازعيم
سلام عليكم
مساء الخير
الزيكم يا احلى شباب كلكم انا مش عاوز اسمي لانسى حد اصل كلكم غليين
مبارك علي حقق الارباح...الله يبارك ويزيد
هلا باحلى زعيم:eh_s(7)::0031:
هو اليوم كان ماشي تمام باعادة الاختبار؟ يعني
100/100
وان شاء الله خير بكسر القاع...وانو بيكون بيعيد اختبار
يعني يافادي باش لو اغلق الساعه فوق 206.10 نقلب الصفقه شراء وهيبدا ينطلق لفوق
السلام عليكم اخ فادى
سؤال لو تكرمت
بعت من 206.8 ولكن اى قمه هى الستوب ( تقريبا )
ودى وتقديرى
ان شاء الله هو حيكون قمه ويرجع ينزل
الله واعلم عند 206.40 دعم على الاسبوعي
ولو اخترقها يبقى الله يستر
رايك ايه يا زعيمنا
؟
مساء الخير يا معلم
كيفك
شو شكلك ناوي ترجع عن قرار الاعتزال
يا رجل هون احسنلك
خليك في بيتك
:016:
لا تتاجر بما تتوقع
تاجر بما ترى
:0031:
وان لا احبذ ايضا :0023:
هي كلمة السر مش كانت كتكوت
انتم غيرتوها ؟
لحمة ...!!!
متنساش تحسب حسابنا في سنتدويتشين
مساء الورد يا باشا
ان شاء الله يفضل كدة
لو اغلقت ساعة اعلى القمة 206.80 تغلق عقود البيع وتفتح شراء
وان شاء الله ما تضطر تعمل هيك :hands:
الاستوب اعبى اقرب قمة ب 15 نقطة في حالة البيع
عند 207.15
مساء الخير للجميع للأسف انا الان دخلت على النت والله اشتقنا للجميع كيف الحال
ايش يا زعيم ايش بتوصيني لاني مش فاهم شيء