رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mamy2006
:AA:ياعم استاذنا سمير صيام ابن بلد ولازم يكون هناك شيى من الطبيعة الشعبية
والاخوة الموجودة بينا :016:
تحياتى للاخوة الموجودين معنا اليوم
أهلا بدكتورنا الغالى
على فكرة أنا ابن بلد و أعجبك ماتخافش
خليها على الله
تحياتى :eh_s(7):
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
السلام عليكم اخوانى جميعا وازيك ياعم بوحة معلهش اتأخرت عليك شوية لكن انت عارف الظروف وانا كنت سعيد بلقائك فى الملتقى القاهرى والى الامام دائما واستراتيجيتك ممتازة ان شاء الله من مكسب لمكسب لك ولكل الاخوان المشاركين معك ومجهود رائع ملفوف بخفة الدم المصرية المعهودة
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
لتتأكد نظرتنا للهبوط إن شاء الله تعالي
نحتاج إغلاق شمعة تحت موفينج 90 والويكلي بايفوت عند 224.27
مستوي قوي ونحتاج كسره ومنه إلي أهدافنا بأمر الله
اشهد بالله انك معلم !!!!!!!
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
صباح الخير علي كل المعلمين والمعلمات ويوم سعيد علي الجميع ان شاء الله
أشوف كدا الطبخة استوت ان شاء الله والمجنون وقع وسكاكينه كترت وعاوزين يبقي لنا نصيب منه
صحح بنسبة 50 % من أخر حركة هبوطية ليلاقي مستوي مقاومة غاية في القوة إرتد منه السعر أكثر من مرة
أري أنه مستوي ممتاز للبيع من السعر الحالي 224.75
والهدف الأول 223.75 والهدف الثاني 222.75
إذا صعد السعر إلي 225.75 سألاحقه بعقد تعزيزي أيضا
الفرصة خارج الاستراتيجية وليست توصية ولكنها وجهة نظر أحب أتناقش فيها مع حبايب قلبي
وأتمني للجميع التوفيق إن شاء الله تعالي وصبح صبح
بفضل الله تعالي تحقق الهدف الأول + 100 نقطة عند 223.75
اللهم لك الحمد حتي ترضي ولك الحمد إذا رضيت ولك الحمد بعد الرضا
مليون مبروك لكل اللي تابعوا معانا
الخروج بنصف العقود واستوب لوز علي نقطة الدخول إن شاء الله وعيننا علي الهدف الثاني 222.75
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jedawy
السلام عليكم اخوانى جميعا وازيك ياعم بوحة معلهش اتأخرت عليك شوية لكن انت عارف الظروف وانا كنت سعيد بلقائك فى الملتقى القاهرى والى الامام دائما واستراتيجيتك ممتازة ان شاء الله من مكسب لمكسب لك ولكل الاخوان المشاركين معك ومجهود رائع ملفوف بخفة الدم المصرية المعهودة
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الحمد لله يا غالي انت اخبارك ايه .. والله مشتاقين لك كتير يا زعيم
الشرف كله لنا والله وانا سعيد جدا جدا اني قابلتك وتعرفت عليك
أحلي تحية لحبيب قلبنا الغالي جدووووو وصبح صبح يا كبير
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadwa
اشهد بالله انك معلم !!!!!!!
ربنا يبارك فيكي يا ست الكل
بس بلاش الكلام الكبير اللي احنا ما نستاهلوش دا
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة arwa1
مبروك تحقيق الهدف الاول
الله يبارك فيكي ومليون مبروك عليكي
اللهم لك الحمد والشكر
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
الحمد لله
ومعلم .... يا معلم
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salah100
الحمد لله
ومعلم .... يا معلم
مليون مبروك عليك يا ابو صلاح
الحمد لله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
[quote=bo7a;495512]ربنا يبارك فيكي يا ست الكل
بس بلاش الكلام الكبير اللي احنا ما نستاهلوش د
لا والله بتستاهل بجد لان الموضوع كان غيرهيك كثير من اخوانه الي هون ومن اصحاب الستراتيجيات الثانيه كانوا مراهنين ومتاكدين انه كان لازم يطلع بس الحمد لله احنه ثقتنه بالله وفيك كبيره جدا , بس في عندي طلب صغير ياريت تفتح مجال التعلم للتحليل اللي تستند عليه انت وتساعد كل واحد من الاعضاء حتى يتعلم ويصيرالمعلم بوحه :015:
وعموما الف الف مبروك ليك ولكل حبايبنه الي معانا
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
ازيك يامعم بوحه
ايه اخبارك وحشني والله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
الف مبروك للجميع
تحياتي للمعلم الكبير ودايما كبير باذن اللة
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
الحمدلله
الف مبروك لجميع اللي دخلوا الصفقة
وشكر خاص للمعلم بوحة لأانب من غيروا مش عارف أعمل أيه
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
بصراحه انت استاااااااااااااااااااااااااااااااااااذ
ربنا يباركلك يا معلم
صبح صبح