1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
الموقف من وجهه نظري يدعو للأنتظار وعدم المغامرة خصوصا اننا كسبنا كويس ولله الحمد اليومين دول
ودواعي الانتظار هي مثلث قوي جدا من اعلى حيث خط فابيو 38.2
وقوي جدا من اسفل حيث ترند صاعد قوي
اذا الوضع الان هو الانتظار حتى نرى ونتأكد من اتجاة السعر
وبالمناسبة لدي مؤشرات تخبرني بالصعود ولكني لا اهمل الترندات ابدا ولا اهمل الاشكال PATTERNS
ومع اطيب المنى وأرق تحياتي
اخوك
محمود حسن
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudh7
الموقف من وجهه نظري يدعو للأنتظار وعدم المغامرة خصوصا اننا كسبنا كويس ولله الحمد اليومين دول
ودواعي الانتظار هي مثلث قوي جدا من اعلى حيث خط فابيو 38.2
وقوي جدا من اسفل حيث ترند صاعد قوي
اذا الوضع الان هو الانتظار حتى نرى ونتأكد من اتجاة السعر
وبالمناسبة لدي مؤشرات تخبرني بالصعود ولكني لا اهمل الترندات ابدا ولا اهمل الاشكال PATTERNS
ومع اطيب المنى وأرق تحياتي
اخوك
محمود حسن
متفق معاك يا غالي وفعلا الوضع الان خطير والفرصة فيها شوية مغامرة
ولكن اعتمدنا علي الله سبحانه وتعالي ومعوقات الصعود اللي ذكرتها في المشاركة
وقد يكون الصعود اللي بلغ أكثر من 650 نقطة كافي لتصحيح الهبوط الكبير ويبدأ الهبوط من جديد علي حساب فايبو 38.2 % . أو قد يزيد إلي مستوي 232.75 عند 50 % اذا نجح في اختراق هاي الاسبوع دا
تسلملي يا محمود باشا علي المشاركة الجميلة والشارت الأجمل وتمنياتي لك بالتوفيق ان شاء الله يا غالي
وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
كان نفسي اتابع معاك الموقف
بس في طبق رز باللبن لازم اكلة في جزيرة القطن
وصبح صبح يا نجم
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudh7
كان نفسي اتابع معاك الموقف
بس في طبق رز باللبن لازم اكلة في جزيرة القطن
وصبح صبح يا نجم
ههههههههههههه حلوة يا باشا
تصبح علي الف خير يا رب وان شاء الله نتابع مع بعض في فرصة تانية
دعواتك يا غالي وطابت ليلتك
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
شكلي هتابع معاك الموقف
لان مؤشرات الصعود لدي بدأت تقل قوتها
دقيقتين اروح اعمل مج نسكافية واكون معاك
ارجو انك تكون لسة مدخلتش الصفقة
لان المؤشرات لسه مدتنيش تأكيد للبيع
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudh7
شكلي هتابع معاك الموقف
لان مؤشرات الصعود لدي بدأت تقل قوتها
دقيقتين اروح اعمل مج نسكافية واكون معاك
ارجو انك تكون لسة مدخلتش الصفقة
لان المؤشرات لسه مدتنيش تأكيد للبيع
المؤشرات على الربع ساعة اعطت تأكيد هبوط
على بركة الله بيع
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudh7
المؤشرات على الربع ساعة اعطت تأكيد هبوط
على بركة الله بيع
صبح صبح
كم الهدف أخي الكريم؟
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو معاذ الثاني
صبح صبح
كم الهدف أخي الكريم؟
المؤشرات لا تخبرني بالهدف ولاكنها تخبرني متى اغلق الصفقة
وبالتالي كل صفقة اقوم بفتحها
اجلس امام الشاشة في انتظار ان تخبرني المؤشرات بأغلاقها
ان كنت مستيقظ تابع معي وسوف اقوم ان شاء الله بوضع المستحدثات فور حدوثها
ومع اطيب المنى وارق تحياتي
اخوك محمود حسن
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudh7
ان كنت مستيقظ تابع معي وسوف اقوم ان شاء الله بوضع المستحدثات فور حدوثها
ومع اطيب المنى وارق تحياتي
اخوك محمود حسن
جزاك الله كا خير متابع معاك إن شاء الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
الحمد لله
دخلت بيع من 230.68 واغلقت عند 230.24
جزاك الله خيرا اخى بوحه
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
للأسف تم اغلاق الصفقة على خسائر
:doh:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudh7
للأسف تم اغلاق الصفقة على خسائر
:doh:
الحمد والشكر لله على كل شئ ومعوضة إن شاء الله ولا يهمك يا بطل
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الخير
مستني اغلاق الشمعة على شارت الربع ساعة
فرصة ولا لأه ..؟
برجاء افادتي
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
بس احنا ممكن ننتظر إغلاق الشمعة الحالية وندخل لونغ إذا فضلت مخترقة خط 90
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romio
صباح الخير
مستني اغلاق الشمعة على شارت الربع ساعة
فرصة ولا لأه ..؟
برجاء افادتي
لا تتسرع لأنه ممكن يحصل الارتداد بأي لحظة وخلينا ننتظر المعلمين ممكن يكون حد منهم معانا