رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركسي طموح
انا بعت من 240.35 واتوقع ان طلع برضو 240.98 مستوى قوي .
الله يوفقنا يامعلللللللللللللم .
الله يوفقنا كلنا يا قمر وباذن الله دايما كسبانين
منتظر اغلاق شمعة الاربع ساعات واقرر اعمل ايه
صبح
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex147
صبح صبح
والف مبرووك
الله يبارك فيك يا ريسنا وعقبال باقي العقود :cloud9:
صبح صبح
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
طيب يامعلمه انا تضامنا معكم قفلت عند 239.84 .
ويارب يطلع لفوق عند 24098
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
للتنويه فقط
الزوج الان فعلا في عملية تصحيح(والمقصود بالتصحيح هنا اي التصحيح لاخر هبوط للزوج) ولكن الي الان لم يعطي بداية الصعود الحقيقي عشان هيك خلينا نستني ونشوف الاتجاه ان شا الله خلال الساعات القادمة
مبروك يا حلوين
1 مرفق
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
طلع الاخطاء السبعه بينه وبين الين دولار
وشوف نقطه الين دولار تساوي كم مجنون وصبح صبح
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركسي طموح
طيب يامعلمه انا تضامنا معكم قفلت عند 239.84 .
ويارب يطلع لفوق عند 24098
مليون مبروك يا معلمة وأحب أنا شغل الخطف والجري دا
ربنا يباركلك يا برنس وصبح صبح
1 مرفق
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DUBAI_IM
للتنويه فقط
الزوج الان فعلا في عملية تصحيح(والمقصود بالتصحيح هنا اي التصحيح لاخر هبوط للزوج) ولكن الي الان لم يعطي بداية الصعود الحقيقي عشان هيك خلينا نستني ونشوف الاتجاه ان شا الله خلال الساعات القادمة
مبروك يا حلوين
تمام الله يبارك فيك يا معلم محمود
خلونا نراقب مستويات 240.25 و 240.90 و 241.44
وبرده نراقب مستويات 239.60 و 239.05
وبعد شمعة الاربع ساعات نقرر مع بعض
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
الحمد لله لو كنت دخلت كنت عوضت , الحمد لله .
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
أيوه يا بوحه نقول مبروك
إذا شفنه الهدف 244 بعد ساعتين يبقه حنشوف 251 مره ثانيه إنشاء الله
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DUBAI_IM
للتنويه فقط
الزوج الان فعلا في عملية تصحيح(والمقصود بالتصحيح هنا اي التصحيح لاخر هبوط للزوج) ولكن الي الان لم يعطي بداية الصعود الحقيقي عشان هيك خلينا نستني ونشوف الاتجاه ان شا الله خلال الساعات القادمة
مبروك يا حلوين
مبروكيين ان شاء الله
بس رجاء مغامره للي عنده عقد من 237 يسيبه ويحط استوب لوز على الدخول
خساره ربح ممكن لكن ليس من راس المال لكن اذا كمل راح يكون مركز ممتاز
فكروا فيها وللي حاب يعمل هيدج على الربح يكون احسن ويفك الهيدج بعد تبيان الامور ووضوح المستويات فكروا فيها مجرد اقتراح
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
بص يامعلم وقولي رأيك
أنا كنت متفق معاك في الدايفرجنس على الأربع ساعات وعمل معانا 250 نقطة حلاوة
بس الفريمات الصغيرة في الحقيقة بتعطي اشارات كتير خاطئة . مش معني كدا انه مش هينزل
ولكن خلي اعتمادك في الدايفرجنس على الاربع ساعات فيما فوق وانت سيد العارفين
المهم خلي الواد بليه ياخد الصاروح يغسله كويس ويروح يحط ب 10 جنية بنزين 90
يادوب يودوني طوكيو :012:
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr gamil
الحمد لله لو كنت دخلت كنت عوضت , الحمد لله .
الحمد لله علي كل حال يا عمور والجايات أكتر ان شاء الله بس تكون فرصة بدون مغامرة كبيرة
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
خلاص يامعلمة حاقفل على 130 نقطة كويسين أقوم أنام شوية وعندي نوبة أشوفكم على 9 إن شاء الله
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )