رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
أحلى صباح للمعلمة وللجدعان الحلوين ... أنا طالب واحد دايفرجنس على المجنون .. ممكن كمان شوية ويوصل حد عايز حاجة معايا ؟؟؟
صباح الصباح يا كبير المنطقة
الدايفرجنس جاهز يا معلم على الاربع ساعات وعلي كل المؤشرات بس الحركة نفسها تخوف
أنا ما اتوقعش انه يعمل قاعد جديد دلوقتي بس ربنا يكرم ويطلع يختبر الترند الهابط والترند المكسور
وهجيبلك واحد كابتشينو هتنسي بيه اللي حصل كله يا معلمة
صبح صبح
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
واشارت أهوه مابجيبش حاجة من عندي ؟؟
ما فهمت حاجه ممكن تشرح لأن المجنون ما خلاش فيه حاجه صاحيه بقيت حطام ومخلفات الحرب
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
https://forum.arabictrader.com/showp...postcount=3934
معلمه لا اريد المعارضه ولكن والله خوفا من حدوث هبوط اكبر .
سبق وان قلتلك اني اعتقد اني اعتقد انه اكتفى بالهدف الاول عند 242.90 .
اعتقد الان انه نزل بالموجه أيه من سي والبي بتاعتها لن تصحح عميقا الا اذاكانت فلاتا وسنعود بالسي بتاعت السي لمستويات ادنى وقد أكون مخطئا .
والله يوفقك وايانا والجميييييع .
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mothawee
ما فهمت حاجه ممكن تشرح لأن المجنون ما خلاش فيه حاجه صاحيه بقيت حطام ومخلفات الحرب
ليه ياعم سلامات .. بس تلاقيك مانمتش كويس .. الشارت مرفق وواضح .. مستني رأي معلمي بوحه يحدد موعد الهجوم والشوم والطبنجات كله جاهز ..
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركسي طموح
https://forum.arabictrader.com/showp...postcount=3934
معلمه لا اريد المعارضه ولكن والله خوفا من حدوث هبوط اكبر .
سبق وان قلتلك اني اعتقد اني اعتقد انه اكتفى بالهدف الاول عند 242.90 .
اعتقد الان انه نزل بالموجه أيه من سي والبي بتاعتها لن تصحح عميقا الا اذاكانت فلاتا وسنعود بالسي بتاعت السي لمستويات ادنى وقد أكون مخطئا .
والله يوفقك وايانا والجميييييع .
والله يا عبود انت رجل زي العسل ويعلم ربنا قد ايه انت غالي عندي
جهة نظرك فوق الراس يا معلمة وانا حاططها في دماغي بس أنا كلي عشم في التصحيح المؤقت
للخروج من العقود ولما يختبر الترند المكسور وقتها هتبقي الأمور اتضحت
صبح صبح يا عبود والله يجزيك كل خير يا قمر
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
ليه ياعم سلامات .. بس تلاقيك مانمتش كويس .. الشارت مرفق وواضح .. مستني رأي معلمي بوحه يحدد موعد الهجوم والشوم والطبنجات كله جاهز ..
المعلم بوحه رأيه من رأيك يا كبير
بس هو يروح فوق 239.05 ويقفل فوقها بشمعة ساعة بس
هنجمع رجالتنا وهاتك يا ضرب لحد ما يروح لمناطق دخولنا وبعد كدا نسيبه
صبح صبح يا معلم الدايفرجنس قوي جدا بس يلزمه تكون الشمعة الاخيرة دي قاع
1 مرفق
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
إن شاء الله حيصحح .. وكله يخلي باله من نفسه ...حد محتاج حاجه
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
المعلم بوحه رأيه من رأيك يا كبير
بس هو يروح فوق 239.05 ويقفل فوقها بشمعة ساعة بس
هنجمع رجالتنا وهاتك يا ضرب لحد ما يروح لمناطق دخولنا وبعد كدا نسيبه
صبح صبح يا معلم الدايفرجنس قوي جدا بس يلزمه تكون الشمعة الاخيرة دي قاع
معلم بوحه لا تدخل عكس الترند فالبحث عن نقطة قد يكلفك مائة نقطة واوتقع هدف المجنون 229.30
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
معلم خلينا نقفل الصفقة التعزيزة وبيع بهدف 237 منتظر رائيك
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
يالله يا شباب همتكم خلوووه ينطلق لفوووق
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
الاسبوع الماضي كنا نشوف 250 والأسبوع هذا نتمنى نشوف 240
1 مرفق
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
لدينا نقطة قوية الي الان لم ينجح الزوج في كسرها238.72
دعونا نري الشارت
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DUBAI_IM
لدينا نقطة قوية الي الان لم ينجح الزوج في كسرها238.72
دعونا نري الشارت
الله يسمع منك يا محمود هو أصلاً نازل ياخذ شويه دعم عشان يكسر المقاومه إلي فوق وأنشاء الله يعملها وجدامنه كمان 3 ساعات ويتحدد المصير
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
يا خبراء الفوركس
الحقونننننننننننننننننننني
قبل ما اكون اجن من المجنون
https://forum.arabictrader.com/t32269.html
رد: أنتم على موعد مع أروع أفلام السينما الفوركسية ..(احجزلك مكان .. قبل فوات الاوان )
المجنون يعطي إشارات مويهيه
وبعدها يضرب ضربته