1 مرفق
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal
ماطلعيش كده معاي وبديني errors
انظر الصورة
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرحال55
بسم الله الرحمن الرحيم
لي بس الصورة لم تظهر
اخى الرحال
هل عملت compile
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
1 مرفق
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
تعرف طلع معاي المؤشر ومش شايفه
لا وبدور على الخطين
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
خير الدين
تمام
هل استغل المؤشر
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal
تعرف طلع معاي المؤشر ومش شايفه
لا وبدور على الخطين
اضحك الله سنك يا فيصل
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadi75m
استاذ / احمد
دول تلاميذ عاوزين ينمدوا على رجليهم انا طلعت معى
شوف ياباشا
اجيب العصا
بس لى طلب خليهم كلهم يصفقوا لى والا ها اضرب فيصل
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
هذا لكى لا تضرب اخى فيصل :wub:
:clap:
وهاذى على نجاحك يا هادى
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadi75m
استاذ / احمد
دول تلاميذ عاوزين ينمدوا على رجليهم انا طلعت معى
شوف ياباشا
اجيب العصا
بس لى طلب خليهم كلهم يصفقوا لى والا ها اضرب فيصل
يبقى نسقف لك
:clap: :clap: :clap:
برافو هادى برافو
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed hanafy
وعد الحر دينا عليه
وسترى ما يسرك
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal
خلا ص كله تمام
اخويا الرحال انا منتظرك
هل تسمعنى ......
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خيرالدين
وعد الحر دينا عليه
وسترى ما يسرك
انا متأكد من كدة يا مهدى
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed hanafy
اخويا الرحال انا منتظرك
هل تسمعنى ......
اسمعك ازاي وانت بتكتب
انا شايفك
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خيرالدين
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
هذا لكى لا تضرب اخى فيصل :wub:
:clap:
وهاذى على نجاحك يا هادى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal
خلا ص كله تمام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed hanafy
يبقى نسقف لك
:clap: :clap: :clap:
برافو هادى برافو
بارك الله فيكم
وبعدين فيصل دا حبيبى
وضرب الحبيب زى اكل الزبيب
ابسط ياعم فيصل عمال تأكل زبيب للصبح
صدقوا انا مبسوط كانى اتملكت عزبه هههههههههههه عشان فهمت شويه فى عمل المؤشر
لكن يا استاذ / احمد انتا لازم توضح لنا اخر خطوه
ربنا يبارك فيك ويعطيك الصحه والعافيه
رد: اصنع مؤشرك (ورشة عمل)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal
اسمعك ازاي وانت بتكتب
انا شايفك
انت شايف الكتابة
بس انا منت بكلم الرحال يبدو انه نام
خلاص تعالوا نفهم اللى كتبناه