صفحة 1 من 58 12345671151 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 859
  1. #1
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    01 (×خطــــــــــــــــــــــــــــــــــر×Dangerous) أحترس ولكن لا تخاف

    استكمالا للموضوع السابق وهو بيع البت كوين من القمة

    https://forum.arabictrader.com/t2685...ml#post3485145


    سنقوم بوضع تحديثات تباعاً الان متوقع ارتداد والصعود قرب يوم 20 بدون عطلات كما نوهنا بموضوعنا السابق ولكن الاتجاة العام قناة هابطة ليحقق قاع

    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة BTCUSDDaily.jpg‏  
    آخر تعديل بواسطة خدمة الأعضاء2 ، 16-10-2025 الساعة 12:56 AM
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•

  2. #2
    الصورة الرمزية أحــمــد خــطــاب
    أحــمــد خــطــاب غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    212

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة donald_trump مشاهدة المشاركة
    سلام عليكم
    الان متوقع ارتداد والصعود قرب يوم 20 بدون عطلات كما نوهنا بموضوعنا السابق ولكن الاتجاة العام قناة هابطة ليحقق قاع
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

    يعنى انت مع البيع ولا الشراء

  3. #3
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحــمــد خــطــاب مشاهدة المشاركة
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

    يعنى انت مع البيع ولا الشراء
    مرحبا بك.
    انا ايش فاتح اخوي ؟ بيع صح لذلك منتظر قرب يوم 20 لاغلاقة.
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•

  4. #4
    الصورة الرمزية أحــمــد خــطــاب
    أحــمــد خــطــاب غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    212

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة donald_trump مشاهدة المشاركة
    مرحبا بك.
    انا ايش فاتح اخوي ؟ بيع صح لذلك منتظر قرب يوم 20 لاغلاقة.
    حبيبى مرحبا بعودتك
    عشان كده انا سألت انا عارف انك بايع
    ولكن بتقول تتوقع الصعود لمستويات 120 الف تقريبا
    يعنى انت تتوقع الصعود والهبوط معا
    طيب دلوقتى لو حد عايز يدخل معاك يبيع بهدف القاع ولا يشترى بهدف توقعك بالارتداد لمستويات 120 الف ؟

  5. #5
    الصورة الرمزية أحــمــد خــطــاب
    أحــمــد خــطــاب غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    212

    افتراضي

    وعلى فكرة انا مع الهبوط وفاتح بيع زيك باهداف 108 الف و 106 الف ان شاء الله
    بس وجهة نظرك فى الموضوع تشتت فعلا , انت بتتكلم فى صعود 1000 نقطة تقريبا
    بس متمسك بالبيع فكده اللى داخل معاك هيبقى مش عارف هو المفروض يعمل ايه
    الله المستعان

  6. #6
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    افتراضي

    هههههه انت متوتر لذلك لا تدخل السوق الان اهدا واصبر فان الله مع الصابرين
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•

  7. #7
    الصورة الرمزية أحــمــد خــطــاب
    أحــمــد خــطــاب غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    212

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة donald_trump مشاهدة المشاركة
    هههههه انت متوتر لذلك لا تدخل السوق الان اهدا واصبر فان الله مع الصابرين
    انا مش شايف سبب يخليك تقول انى متوتر
    بس انت حتى لم تجاوب على السؤال ... ايه السبب طيب

    انا ديما انتقد الشىء الغير مفهوم ومبهم ويحمل معنيين

    كما انتقدت الاخ نيوتن بالعربى فى موضوعة القديم (لانه قال شراء وفى نفس الوقت يتوقع الهبوط)
    وانت تعيد نفس الاسلوب الشبه بينكم كبير جدا امممممم
    عموما خلينا فى المهم معنى كلامك اذا صعد السعر فانت توقعت صعوده وبرافو عليك
    طيب اذا هبط السعر ؟ انت ايضا توقعت هبوطة .... يعنى ماسك العصاية من النص
    باشا اللى داخل معاك يشترى ولا يبيع ؟ هل من جواب لهذا السؤال ؟
    آخر تعديل بواسطة أحــمــد خــطــاب ، 15-10-2025 الساعة 06:43 PM

  8. #8
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    افتراضي

    هههههه التوتر شديد عندك وتريد تلتهم السوق هدأ من روعك اختصارا للوقت لا تبيع الان اشتري قرب يوم 20 لان اداره راس المال الان ريسك اعلى من المردود هل من سؤال اخر يا سيد خطاب •
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•

  9. #9
    الصورة الرمزية أحــمــد خــطــاب
    أحــمــد خــطــاب غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    212

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة donald_trump مشاهدة المشاركة
    هههههه التوتر شديد عندك وتريد تلتهم السوق هدأ من روعك اختصارا للوقت لا تبيع الان اشتري قرب يوم 20 لان اداره راس المال الان ريسك اعلى من المردود هل من سؤال اخر يا سيد خطاب •
    والله انا فعلا عايز اكل السوق عشان ادانى شلوت من اسبوعين
    وطالما شايفنى متوتر يبقى خلاص انت ادرى هاقوم اعمل كباية نعناع
    انا كده فهمت قصدك وده اللى كنت عايز اعرفه ...
    انت ضد البيع الان ومع الشراء حتى يوم 20 هذا الشهر

    ربنا يستر انا قفلت اغلب صفقات البيع ولسه متوقع شوية هبوط ل 108 الف وممكن اكتر والله اعلم
    ولو انعكس هعزز من مستويات اعلى بحذر شديد لانى مش عايز اخد شلوت تانى من البيتكوين

  10. #10
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحــمــد خــطــاب مشاهدة المشاركة
    والله انا فعلا عايز اكل السوق عشان ادانى شلوت من اسبوعين
    وطالما شايفنى متوتر يبقى خلاص انت ادرى هاقوم اعمل كباية نعناع
    انا كده فهمت قصدك وده اللى كنت عايز اعرفه ...
    انت ضد البيع الان ومع الشراء حتى يوم 20 هذا الشهر

    ربنا يستر انا قفلت اغلب صفقات البيع ولسه متوقع شوية هبوط ل 108 الف وممكن اكتر والله اعلم
    ولو انعكس هعزز من مستويات اعلى بحذر شديد لانى مش عايز اخد شلوت تانى من البيتكوين
    لا لا لا غلطااان ، بيع حتى يوم 20 ومن يوم 20 او قربها بنشوف الوضع لانه في عطلات يعني - او + يومين او يوم للقاع ولكن بما انك اغلقت الصفقات خلاص فالتذبذب سيكون عالي هذه الفترة وسلامتك في شئ حبيت اوضحة بعد لك هو انني وضعت سعر وزمن بالشارت يعني تذبذب بسيط وبعدها هبوط وقرب يوم 20-21 ستجد الصعود يبدا هل فهمت الشارت ؟

    اهدا ولا تتسرع فهذا سوق المقاصيص واللصوص •
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•

  11. #11
    الصورة الرمزية أحــمــد خــطــاب
    أحــمــد خــطــاب غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    212

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة donald_trump مشاهدة المشاركة
    لا لا لا غلطااان ، بيع حتى يوم 20 ومن يوم 20 او قربها بنشوف الوضع لانه في عطلات يعني - او + يومين او يوم للقاع ولكن بما انك اغلقت الصفقات خلاص فالتذبذب سيكون عالي هذه الفترة وسلامتك في شئ حبيت اوضحة بعد لك هو انني وضعت سعر وزمن بالشارت يعني تذبذب بسيط وبعدها هبوط وقرب يوم 20-21 ستجد الصعود يبدا هل فهمت الشارت ؟

    اهدا ولا تتسرع فهذا سوق المقاصيص واللصوص •
    خلاص يبقى تمام احنا وجهة نظرنا زى بعض انا منتظر شوية صعود عشان ابيع تانى ونخلع يوم 20 ونراقب
    الله المستعان وشكرا ياجميل

  12. #12
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحــمــد خــطــاب مشاهدة المشاركة
    خلاص يبقى تمام احنا وجهة نظرنا زى بعض انا منتظر شوية صعود عشان ابيع تانى ونخلع يوم 20 ونراقب
    الله المستعان وشكرا ياجميل
    خير الله باذن الله
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•

  13. #13
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    افتراضي

    ارجوا اغلاق الموضوع وسأطلب فتحة يوم 20 من الشهر الجاري حتى لا تزداد المشاركات وتضيع الصور •
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•

  14. #14
    الصورة الرمزية oseso
    oseso غير متواجد حالياً نجم المتداول العربي - مايو 2008
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    718

    افتراضي

    حتى الان لا اتفهم هذا الهجوم الغير مبرر على الرجل يا جماعه الخير كل منا حر فى رايه و تحليله و هو لم يجبر احد على الدخول معه و كل منا لديه عقله و له مطلك الحريه اذا لماذا هذا الهجوم و خصوصا كل المهاجمين من دوله الكويت الشقيقه .المفروض نحن هنا اخوه نكون عون و سند و نتناقش فى هدوء و نختلف فى هدوء لا مشكله اطلاقا فى نقد الفكره و يتم النقاش فيها اما الهجوم من اجل الهجوم دون نقاش بناء اعتقد الموضوع بيكون شخصى ولا علاقه له بالمتاجره او التحليل الفنى رجاء يا اخوانى نتعامل بفكر راقى فى اطار و جو يسوده الحب و الهدوء يكفينا ضغط السوق و جزاكم الله خيرا
    آخر تعديل بواسطة خدمة الأعضاء2 ، 20-10-2025 الساعة 12:51 AM سبب آخر: اقتباس لمشاركه مخالفة محذوفه

  15. #15
    الصورة الرمزية أحــمــد خــطــاب
    أحــمــد خــطــاب غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    212

    افتراضي

    هو ترامب اتوقف ليه ؟ انا ماشوفتش منه اى تجاوز او شىء غلط !!!

صفحة 1 من 58 12345671151 ... الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17