جزاك الله خيرا سواء اشتغلت ام لا
لكني حاليا اقوم بتحميلها
وان شاء الله سوف تعمل لنواياكم الطيبة
وبالفعل رفعت الروابط في عدد من المنتديات الشقيقة باسمكم الكريم
وان شاء الله لو فيه اي حاجة سوف ابلغكم بها
Printable View
بسم الله ما شاء الله توقع لكل هذه الانهيارات منذ 3-2007 والله العظيم حاجه تشرف.
ولكن الجدير بالذكر ان هذا التوقع قائم فقط على قراءة الرسم البيانى ودون النظر الى الاخبار نهائيا+وارين بافيت بيقول عن الاخبار انها مشتتات للذهن+مصطفى بلخياط ليه فيديو على يوتيوب بيقول انه بياخد قراره اعتمادا على التحليل الفنى وانه بيتطلع على الاخبار فقط لمعرفة بطل الدورى فى كورة القدم+ مبادىء التحليل الفنى بتقول ان كل شىء معكوس فى التشارت=:016::016::016:
ارفق لكم تشارت استاذنا ياسر عمر منذ 3-2007
ذكرتنا بالحبيب الغائب
فعلا كل شئ معكوس في الشارت
اقرأ صفحه 101 في هذا الكتاب لتعرف اكثر عن الاخبار حسب ما قال اليوت
4shared.com - document sharing - download Prechter,R - The Elliott Waves Principles 112p.pdf
اهلا بك استاذ احمد الف شكر على الكتاب القيم.انا لسه بقرأ فى الورشه من الاول وشايفك ماشاء الله انت والشباب قمه فى النشاط والذكاء.ولكن انا بستغرب جيل الاليوتين ده مش بيشارك فى الورشه ليه.:eh_s(7)::eh_s(7):
كان نفسى والله الحق استاذ ياسر بس كنت ساعتها معرفش حاجه عن الفوركس .
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته فعلا اخوانى الاعزاء احنا عاوزين الورشه دى ترجع تانى المشكله انه الاخوه الجيدين فى اليوت قليلين فى الدخول وياريت بوجود الاستاذ احمد طه هنا نقولوا انه ان شاء الله معانا علطول ولا ايه وشكرا والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
السلام عليكم جميعا
ابعث اول مشاركه وارجو من الخبراء التصحيح
يورو فريم 5 دقائق
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى العزيز ديلر انا مش شايف حاجه من الصوره اللى انت باعتها وياريت تكبرها او تعمل الترقيم على فريم كبير وشكرا والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
السلام عليكم اخواني جميعا
خلينا دخل بالشغل الجاد ونناقش الباوند دولار لو رغبتم بذلك اخواني وهو الزوج الذي أسست عليه الورشه اصلا بجانب المجنون عافانا الله وإياكم
ارفق ترقيم الساعه شاملا القاع التاريخي الذي حصل بتاريخ 13 /11 2008
حسب الترقيم فإننا بالموجة الثانيه من الثالثه ...إن صدق الترقيم
هناك أربعة خيارات لتحديد الهبوط الحالي:
1- الاكتفاء بالهبوط الى السعر الحالي بين الفايبو 50 و 62احتراما للترند
2- الهبوط لفايبو 68 عند السعر 4870 تقريبا
3- الهبوط للسعر 4790 عند الفايبو 74
4- الهبوط للسعر 4700 عند الفايبو 90 تقريبا احتراما لإكمال نوذج الراس والكتفين
فما رأيكم اخواني نناقش الموضوع ولعلنا نستطيع احياء هذه الورشه
بارك الله بكم