صفحة 7 من 9 الأولىالأولى 123456789 الأخيرةالأخيرة
النتائج 91 إلى 105 من 127
    الصورة الرمزية Keep_dreaming
    Keep_dreaming غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Keep_dreaming مشاهدة المشاركة
    كان هناك فرصة علي الحساب دخلتها فجر اليوم علي زوج AUDCAD
    معذرة للجميع والله لم اقصد ذلك ولكن للأسف مكانش معايا نت للتنويه هنا عن فرصة تم دخولها
    بالأضافة ان مكانش هيبقي فيه حد صاحي يدخلها معانا باللهجة المصرية
    حذاري الدخول الأن بعد وجود السعر في منتصف الطريق . بالأضافة الي قرب تحقيق هدفه
    وجاري المتابعة
    اغلقنا صفحة هذا الزوج للأحتمالية العالية في ارتداده . ننتظر ونري

وفتحنا صفحة زوج جديد الا وهو الساحر USDJPY . التفاصيل بالحساب !!! بالتوفيق ان شاء الله

الصورة الرمزية Hamza Love Samah
    Hamza Love Samah غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

وفتحنا صفحة زوج جديد الا وهو الساحر USDJPY . التفاصيل بالحساب !!! بالتوفيق ان شاء الله
    لو ممكن من فضلك تكتب هنا النقاط سواء البيع او الشراء ؟؟؟

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza Love Samah مشاهدة المشاركة
    لو ممكن من فضلك تكتب هنا النقاط سواء البيع او الشراء ؟؟؟
    اهلا وسهلا بك اخي الغالي
    الحساب بالكامل بباسورد المشاهدة موجود بياناته في الصفحة قبل السابقة تقريبا . وتاريخ وضع المشاركة بيكون تاريخ دخول عدا غير ذلك لو نوهت وقولت . تحياتي

الصورة الرمزية Hamza Love Samah
    Hamza Love Samah غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اهلا وسهلا بك اخي الغالي
    الحساب بالكامل بباسورد المشاهدة موجود بياناته في الصفحة قبل السابقة تقريبا . وتاريخ وضع المشاركة بيكون تاريخ دخول عدا غير ذلك لو نوهت وقولت . تحياتي
    التفاعل مع المنتدى بيكون اسرع وكمان احنا بنبقى فاتحين الاكونت بتاعنا مش هنخرج وندخل ونخرج وندخل .. وممكن حضرتك تغير التوصيه فاعتقد بعد اذنك لو بالاضافه للحساب اللى حضرتك ضايفه تضيف كمان التوصيه بالدخول والاخروج والاستوب يبقى كتر خيرك .. كمان عشان التفاعل بالراى ..

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza Love Samah مشاهدة المشاركة
    التفاعل مع المنتدى بيكون اسرع وكمان احنا بنبقى فاتحين الاكونت بتاعنا مش هنخرج وندخل ونخرج وندخل .. وممكن حضرتك تغير التوصيه فاعتقد بعد اذنك لو بالاضافه للحساب اللى حضرتك ضايفه تضيف كمان التوصيه بالدخول والاخروج والاستوب يبقى كتر خيرك .. كمان عشان التفاعل بالراى ..
    يا فندم انا تحت أمرك وتحت أمر الأخوة . ولكن من وجهة نظري فيه نقطتين هلفت نظر حضرتك ليهم
    اولا : ايهما اسرع من وجهة نظرك . الدخول علي صفحة المنتدي والدخول علي الموضوع ثم متابعة التوصية ومتابعة الأستوب لوس والهدف . ام من نفس برنامج الموبايل الأندرويد الدخول علي الحساب ومتابعة التوصية امامك وامام الجميع
    ثانيا : احنا في عز سوق المتغيرات مفيش ثوابت فيه . لذلك انا احيانا وحدث امام الجميع اني بدخل الأوردر وبغير الصفقة والأستوب لوس والهدف اكثر من مرة علي حسب المتغيرات اللي ادامي . لذلك هيبقي من الصعب جدا جدا اني ادخل كل شوية اقول تم تعديل الهدف ليصبح كذا . وتم تعديل الأستوب ليصبح كذا وبعدين هنعمل كذا . وده برضو هيبقي ارهاق عليا شوية . والا مكنتش اضفت بيانات الحساب بعد طلب الأخوة وده كان طلبي اني مش هضيف بيانات الحساب غير بطلب من الأخوة الأعضاء . خاصة زي ما قولت لحضرتك اننا في متغيرات كل شوية بييجي ادامي حاجة تخليني اعدل واغير للوصول بالأوردر لقدر من المثالية وبالتالي تحقيق ارباح .
    اضافة الي ذلك . انا ممكن اضيف الأستوب لوس والهدف ولكن ييجي وقت اعدل وملحقش اضيف هنا او انشغل او ميبقاش معايا نت بالخارج زي ما حصل فجر اليوم
    ياريت حضرتك تكون فاهم قصدي . شوف حضرتك عايز ايه وانا معاك فيه

لله الحمد بدون ولا نقطة انعكاس منذ الدخول . صعق كهربائي اجبره علي النزول من منطقة دخولنا . مستمرين للأرباح بأذن الله
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة Screenshot_2023-02-20-15-11-47-48.jpg‏  

الصورة الرمزية ابو_عبده
    ابو_عبده غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

لله الحمد بدون ولا نقطة انعكاس منذ الدخول . صعق كهربائي اجبره علي النزول من منطقة دخولنا . مستمرين للأرباح بأذن الله
    لا انصحك تبيع الدولار ين ابحث عن مناطق الشراء فقط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو_عبده مشاهدة المشاركة
    لا انصحك تبيع الدولار ين ابحث عن مناطق الشراء فقط
    اهلا وسهلا بك اخي الغالي وشاكر ردك الكريم
    لننتظر ونري ماذا سيفعل السوق وسلوك السعر . هو الأن متذبذب بشكل كبير وان كنت اجزم بهبوط جماعي لعملات الين وليس الدولار ين فقط . لذلك لننتظر ونري

اغلقنا صفحة هذا الزوج للأحتمالية العالية في ارتداده . ننتظر ونري
    بالفعل ارتد مثلما توقعنا واغلقناها الحمد لله . كان التوقع صحيح بالهبوط والأرتداد للأسفل
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة Screenshot_2023-02-21-10-36-40-26.jpg‏  

بالرغم من هبوطه اولا ووجهة نظري بأنه هيهبط خلال الفترة القادمة . الا انه ارتد معانا . خسارة بسيطة ان شاء الله ومستمرين للبحث عن اقوي الفرص . وبالنسبة للزوج اعتقد هو معرض للهبوط خلال الفترة القادمة لذلك نتابعه ايضا ونضعه تحت المجهر

بالرغم من هبوطه اولا ووجهة نظري بأنه هيهبط خلال الفترة القادمة . الا انه ارتد معانا . خسارة بسيطة ان شاء الله ومستمرين للبحث عن اقوي الفرص . وبالنسبة للزوج اعتقد هو معرض للهبوط خلال الفترة القادمة لذلك نتابعه ايضا ونضعه تحت المجهر
    سبحان الله . بعد ما قفلت الصفقات مباشرة وخرجت منها بخسارة . سألت نفسي ليه قفلتها وانا شايف انها للهبوط وأكدت علي نظرتي الهبوطية لأزواج الين وبخاصة الدولار ين بشكل خاص
    وبعد تأكيدات سلوك سعري مميزة جدا من وجهة نظري . اصريت علي الدخول مرة تانية وبلوت واحد مضاعف وتركت رزقي علي الله وسيبت السعر يتحرك زي ما يتحرك وكان عندي قناعة زي ما قولت وبلغت ان ازواج الين للهبوط
    الصفقة حوالي 40 نقطة الأن لايف علي الحساب ومستمرة للهبوط بأذن الله من وجهة نظري ايضا ولكن حذاري الدخول نهائيا الأن من الأسعار الحالية لوجود اجتماع السياسة النقدية مساءا علي الدولار الأمريكي . توقعاتي المتواضعة للفومك بأن هيبقي تأثيرها ضعيف او غير محسوس او زلزال مدوي للدولار الأمريكي ولكن من وجهة نظري لو ده حصل هيبقي فيه ضرب ستوبات وارتفاعات للدولار الأمريكي قبل هذا الزلزال المتوقع والله اعلي واعلم . ننتظر ونشاهد
    وطبعا مبلغتش ومنوهتش بالصفقة هنا لأني داخل بمخاطرة عالية جدا . ولكن المخاطرة لأصحاب المخاطرة وليس لأي شخص وخلاص
    المخاطرة انا بحاول ادخل بيها في صفقة من نقطة دخول قوية جدا تكون بنسبة كبيرة مش هيعكس عليا فيها تاني
    مرفق صورة الشارت الأن بلوت 4 دولار للنقطة وطبعا بيانات الحساب متاحة للجميع
    جاري المتابعة مرة اخري عند اغلاقها بأي نتيجة تطبيقا لمبدأ الشفافية والمصداقية معكم منذ وجودي بينكم . تقبلوا التحية
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة Screenshot_2023-02-22-15-15-08-79.jpg‏  

الصورة الرمزية mimou
    mimou غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الين صاعد يا اخي كيف تبيعه ابحث عن تمركزات شرائية فقط كلما هبط
    آخر تعديل بواسطة mimou ، 22-02-2023 الساعة 10:33 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimou مشاهدة المشاركة
    الين صاعد يا اخي كيف تبيعه ابحث عن تمركزات شرائية فقط كلما هبط
    يا اخي العزيز انا شايفه للهبوط . ربنا ييسر للجميع . انت تسعي وانا اسعي في اتجاه اخر . انت تريد وانا اريد والله يفعل ما يريد
    بالأضافة اني بجرب لسه وببدأ طريقي بحساب صغير . والله اذا خسرت سأدعم نفسي من جديد واقف علي ثغراتي واعمل عليها . بالتوفيق لي ولك وللجميع بأمر الله

الصورة الرمزية mimou
    mimou غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يا اخي العزيز انا شايفه للهبوط . ربنا ييسر للجميع . انت تسعي وانا اسعي في اتجاه اخر . انت تريد وانا اريد والله يفعل ما يريد
    بالأضافة اني بجرب لسه وببدأ طريقي بحساب صغير . والله اذا خسرت سأدعم نفسي من جديد واقف علي ثغراتي واعمل عليها . بالتوفيق لي ولك وللجميع بأمر الله
    اخي انا اسف ادركت الان اني اخطات لاني ساشوش عليك المفروض لا اضع نظرتي لكن سبقني خوفي عليك و على حسابك خصوصا انك ذكرت انك فاتح بلوت 4 دولار
    انا اسف مرة ثانية و اعتبر اني لم اكتب شيء

صفحة 7 من 9 الأولىالأولى 123456789 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17