صفحة 10 من 10 الأولىالأولى ... 45678910
النتائج 136 إلى 143 من 143
    الصورة الرمزية الهيثم
    الهيثم غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ماشاءالله تبارك الله

اشكرك على التنبيه والتحذير دائما في اغلب مشاركاتك للمتداولين الجدد بعدم المخاطرة والدخول سكالبنق لأنها تحتاج خبرة كبيرة ومعرفة اشارات الدخول الصحيحة

المتاجرين الجدد نصيحة لوجه الله لا تخسر اموالك قبل ان تتعلم ولا تتاجر بأكثر من 1% من رأس مالك اذا كنت مقامر لا تريد التعلم وضبط النفس والادارة المالية ...الخ على حسابات ديمو اقل شي حتى تتقن أحد الاستراتيجيات بنسبة نجاح تزيد عن 65%

الصورة الرمزية Yassin_Taha
    Yassin_Taha غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa_moham66 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    اولا انا اسمي مصطفي من مصر ومشترك ف المنتدي هنا من عام 2012 تقريبا ع ما اتذكر بس بقالي تقريبا 6 سنوات مبدخلش علي اي منتدي نهائيا بس دخلت هنا بالصدفه من جديد وقريت مواضيع الناس الجديده ..
    اختصارا للوقت حبيت اشاركم بتجربتي واللي غيرت حرفيا معاني المكسب عندي في السوق ..
    مبدايا قبل ما اي حد يهاجم الكلام تابعوا الموضوع ومع الوقت هتتاكدوا من صحه كلامي اللي ممكن يكون بينافي العقل لدي البعض منكم ..
    طريقه شغلي ف الاسكالبينج ع طول كده شركه وساطه محترمه رافعه ماليه لا محدوده بتقبل السحب الفوري للبنوك الالكترونيه .. مش بشتغل بستوب لأن الاستوب عندي هو تصفير الحساب ايوه زي ما سمعت كده الاستوب عندي هو أن الحساب يبقي زيرو الهدف من خمس ل عشر نقاط وبيكون فيهم تدبيل الحساب تلات أو أربع مرات
    كمثال وضعت 500 دولار مع اول فرصه وبصفقات سريعه بيكون الحساب بفضل الله وحده من 2000 الي 2500 دولار او اكتر تقريبا .. بسحب الزياده ويشتغل تاني علي ال 500 دولار ...
    ايه يا عم الجنان ده طيب انت بتعمل كده ازاي ..

كنا زمان كعرب بنسمع عن استراتيجيات اجنبيه مش عارف مين عمل مليون دولار باستراتيجية عبقريه ونشوف ناس بتدبل حساباتها بطريقه هستيريه ف يوم واحد
    افتكر أن اللي غير نظرتي للموضوع ككل إن كان في زمان مسابقه حسابات تجريبيه عالميه وكان اللي كسبها شخص هندي وعمل رقم خيالي من صفقات كلها ناجحه وكانت كلها سكالبينج وبدون ستوب .. طيب احنا ليه منعملش كده ... ده كان سؤالي هو احسن مني ف ايه ..
    اختصارات فضلت اعمل استراتيجيات لنفسي واجربها واطلع الأخطاء فيها واكتبها وانقيها واضيف واحذف اكتر من سنتين بدور وبجرب بس ...
    اخيرا اخواني الكرام فعلا في استراتيجيات تقدر تعملك اللي انا كاتبه فوق ده بس محدش هيكتبهالك ع منتدي ولا حتي انا اللي داخل اقولك كده انت دور وجرب واتعب قووي ..
    والاثبات ع كلامي هيكون بصفقات لاااايف هدخلها وانزلكم صورها هنا فرجاءا محدش ينتقد قبل ما تتابعوا اللي هيحصل
    الهدف من مووضعي ليس عرض القوه واني مفيش مني اتنين لا ابدا والله فلولا فضل الله ما فعلت شئ بس انا كشخص زمان كان هيفرق معايا سنين كتير تعب ع الفاضي وانا بدور ف المكان الغلط .. فحرفيا اخواني الاسكالبينج ف السوق ده بيبيض دهب بس مع استراتيجيه قويه جدا تكون بتاعتك لمجهودك وتلتزم بيها تلتزم تلتزم بيها
    اتفق معاك بشدة مفيش احلي من الاسكالبنج والتدبيل السريع
    متابع معاك واتمني ان تكمل جميلك وتشرح طريقتك للافادة
    توقيع العضو
    متداول سكالبنج

الصورة الرمزية Yassin_Taha
    Yassin_Taha غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa_moham66 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    اولا انا اسمي مصطفي من مصر ومشترك ف المنتدي هنا من عام 2012 تقريبا ع ما اتذكر بس بقالي تقريبا 6 سنوات مبدخلش علي اي منتدي نهائيا بس دخلت هنا بالصدفه من جديد وقريت مواضيع الناس الجديده ..
    اختصارا للوقت حبيت اشاركم بتجربتي واللي غيرت حرفيا معاني المكسب عندي في السوق ..
    مبدايا قبل ما اي حد يهاجم الكلام تابعوا الموضوع ومع الوقت هتتاكدوا من صحه كلامي اللي ممكن يكون بينافي العقل لدي البعض منكم ..
    طريقه شغلي ف الاسكالبينج ع طول كده شركه وساطه محترمه رافعه ماليه لا محدوده بتقبل السحب الفوري للبنوك الالكترونيه .. مش بشتغل بستوب لأن الاستوب عندي هو تصفير الحساب ايوه زي ما سمعت كده الاستوب عندي هو أن الحساب يبقي زيرو الهدف من خمس ل عشر نقاط وبيكون فيهم تدبيل الحساب تلات أو أربع مرات
    كمثال وضعت 500 دولار مع اول فرصه وبصفقات سريعه بيكون الحساب بفضل الله وحده من 2000 الي 2500 دولار او اكتر تقريبا .. بسحب الزياده ويشتغل تاني علي ال 500 دولار ...
    ايه يا عم الجنان ده طيب انت بتعمل كده ازاي ..

كنا زمان كعرب بنسمع عن استراتيجيات اجنبيه مش عارف مين عمل مليون دولار باستراتيجية عبقريه ونشوف ناس بتدبل حساباتها بطريقه هستيريه ف يوم واحد
    افتكر أن اللي غير نظرتي للموضوع ككل إن كان في زمان مسابقه حسابات تجريبيه عالميه وكان اللي كسبها شخص هندي وعمل رقم خيالي من صفقات كلها ناجحه وكانت كلها سكالبينج وبدون ستوب .. طيب احنا ليه منعملش كده ... ده كان سؤالي هو احسن مني ف ايه ..
    اختصارات فضلت اعمل استراتيجيات لنفسي واجربها واطلع الأخطاء فيها واكتبها وانقيها واضيف واحذف اكتر من سنتين بدور وبجرب بس ...
    اخيرا اخواني الكرام فعلا في استراتيجيات تقدر تعملك اللي انا كاتبه فوق ده بس محدش هيكتبهالك ع منتدي ولا حتي انا اللي داخل اقولك كده انت دور وجرب واتعب قووي ..
    والاثبات ع كلامي هيكون بصفقات لاااايف هدخلها وانزلكم صورها هنا فرجاءا محدش ينتقد قبل ما تتابعوا اللي هيحصل
    الهدف من مووضعي ليس عرض القوه واني مفيش مني اتنين لا ابدا والله فلولا فضل الله ما فعلت شئ بس انا كشخص زمان كان هيفرق معايا سنين كتير تعب ع الفاضي وانا بدور ف المكان الغلط .. فحرفيا اخواني الاسكالبينج ف السوق ده بيبيض دهب بس مع استراتيجيه قويه جدا تكون بتاعتك لمجهودك وتلتزم بيها تلتزم تلتزم بيها
    ممكن الشركات اللي بتتعامل معاها يكون الرافعة المالية عندها عالية جدا ومضمونه في نفس الوقت ومش نصابة
    توقيع العضو
    متداول سكالبنج

الصورة الرمزية amkh
    amkh غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

كان في تعليق لاحد الإخوة بأنه تم النصب عليه لماذا تم حذفه ؟
    نتمنى من الاخ ان يأتي بالدليل لتحذير الناس ان كان صادقاً

الصورة الرمزية alskndry
    alskndry غير متواجد حالياً فريق عمل المنتدى

الاخوة الكرام

تحذير للجميع ممنوع اى شخص يحول اموال لشخص اخر او يطلب منه يدير حساب

او بيع طريقة او ماشابه وكل شخص مسئول عن نفسه وامواله

فيجب الحذر من اى شخص يقوم بهذه الافعال

لانه وصلتنا بعض الشكاوى من بعض الاشخاص يقومون بهذه الاعمال على الخاص
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

http://forum.arabictrader.com/t249104.html

الصورة الرمزية 4x1y
    4x1y غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

للاسف هذا التدخل من الأدارة واحد من الأسباب التي جعلت الكل ينسحب من المنتدى - إضافة إلى الحسائر و غيرها

الصورة الرمزية نادر555
    نادر555 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 4x1y مشاهدة المشاركة
    للاسف هذا التدخل من الأدارة واحد من الأسباب التي جعلت الكل ينسحب من المنتدى - إضافة إلى الحسائر و غيرها
    لا يا اخى الكريم .. للعلم انا لا اعرف ما المشكلة بالضبط لكن ما اعرفه ان هناك انسحاب للأعضاء حدث من معظم منتديات الفوركس او كلها .. لا ارى مشكلة اذا تدخلت الادارة والمراقبين لحذف بعض الردود الغير سليمة لكن المشكلة اذا كان هناك سوء للتصرف ومراقبة وادارة بشكل غير عادل.

الصورة الرمزية alskndry
    alskndry غير متواجد حالياً فريق عمل المنتدى

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 4x1y مشاهدة المشاركة

الاخ الفاضل

التدخل من المراقبين لمنع اى اساءة او تجاوز من الاعضاء فى حق الاخرين

وكم من مرة نبهنا وحتى الاعضاء ذات انفسهم ينبهون غيرهم ان اى شخص يطلب منك

تحويل اموال او بيع طريقة او اى شئ ماشابه فهو غير صادق بلاش نقول الفاظ اخرى

واى شئ يحدث بين الاعضاء على الخاص المنتدى غير مسئول عنه لانه تم التحذير من قبل

ويعتبر العضو هو المسئول عن ذلك وهو اللى سهل ذلك للغير

وطبعا مينفعش نشر وسائل اتصال او اى بيانات خاصة بعضو او تحويلات مالية تمت

لان ذلك ممنوع

فى النهاية الادارة ليست مع اى طرف وضد اى تعاملات مالية تحدث بين الاعضاء

وغير مسئولة عن اى عضو يفعل ذلك فى الخفاء وعلى الخاص

ونحذر من اى تعاملات مالية تحدث بين الاعضاء
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

http://forum.arabictrader.com/t249104.html

صفحة 10 من 10 الأولىالأولى ... 45678910

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17