النتائج 1 إلى 3 من 3
    الصورة الرمزية daniel_paul
    daniel_paul غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

01 طلب تعديل على اكسبيرت يعمل على المتوسط المتحرك 50

اسعد الله اوقاتكم يا شباب
    ارجو المساعدة فى عمل تعديل على اكسبيرت يعمل على المتوسط المتحرك 50
    المطلوب ببساطة هو عند اغلاق الصفقة السابقة على خسارة يتم ضرب حجم اللوت فى 2 للصفقة اللى بعدها وعند الربح يرجع حجم اللوت لحجمه الاصلى
    الاكسبيرت بسيط يعتمد على المتوسط المتحرك 50 بحيث عند كسر المتوسط يتم فتح بيع او شراء حسب الكسر ان كان هبوطى او صعودى وانا عملت باك تيست للإكسبيرت لمدة سنتين على اليورو دولار واكبر تراجع خسارة هو 7 صفقات ورا بعض وان شاء الله راح اراجع اسباب الخسارة واضم عليه بعض الاضافات
    طبعا انا عملت الاكسبيرت على موقع forexeadvisor ومش عارف ازاى اقوله متفتحش بنفس اللوت لما تخسر
    ياريت اذا تكرمتوا حد من المبرمجين يضيفلى التعديل ده ، وشكرا جزيلا لتعبكم معى ومع باقى الشباب
    الاكسبيرت مرفق
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة

الصورة الرمزية MR.dollar
    MR.dollar غير متواجد حالياً مشرف المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة daniel_paul مشاهدة المشاركة
    اسعد الله اوقاتكم يا شباب
    ارجو المساعدة فى عمل تعديل على اكسبيرت يعمل على المتوسط المتحرك 50
    المطلوب ببساطة هو عند اغلاق الصفقة السابقة على خسارة يتم ضرب حجم اللوت فى 2 للصفقة اللى بعدها وعند الربح يرجع حجم اللوت لحجمه الاصلى
    الاكسبيرت بسيط يعتمد على المتوسط المتحرك 50 بحيث عند كسر المتوسط يتم فتح بيع او شراء حسب الكسر ان كان هبوطى او صعودى وانا عملت باك تيست للإكسبيرت لمدة سنتين على اليورو دولار واكبر تراجع خسارة هو 7 صفقات ورا بعض وان شاء الله راح اراجع اسباب الخسارة واضم عليه بعض الاضافات
    طبعا انا عملت الاكسبيرت على موقع forexeadvisor ومش عارف ازاى اقوله متفتحش بنفس اللوت لما تخسر
    ياريت اذا تكرمتوا حد من المبرمجين يضيفلى التعديل ده ، وشكرا جزيلا لتعبكم معى ومع باقى الشباب
    الاكسبيرت مرفق
    تفضل قمت ببرمجة إكسبرت مشابه سابقا
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة
    توقيع العضو
    بناء أنظمة تداول آلي ويدوي لفحص سوق العملات ودمجها مع التحليل الفني لإتخاذ القرارات

الصورة الرمزية daniel_paul
    daniel_paul غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اشكرك جدا مستر دولار، فى ميزان حسناتك يا غالى

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17