المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SILENT369
ماني فضولي ,, بالعكس اتمنى الخير للناس قبل حتى ان اشوف اي خير في حياتي :doh:
لكن فينى شئ ما ,, يسمونة تخطيط قلب مسبق ههههههههه
جنون صح انا عارف
لااكذب انا ,,
هناك امور ما خارج السيطرة ,, وتحتاج الى تدريب مكثف ونوعي وجرئ ,, مدري وش التالية ,,
زي ماتشوف ابو جاسم هرب :0016: واحمد الصالح هرب :0016: وكلة بيهرب مدري لية ههههههههه
هو انا للدرجة دي شيطان حقيقي ,, ياسمورة ههههههه
والله انا عسل شربات ودمي كلة يحترق عشان بس نسرق فلوس من هذا السوق المجرم
كل واحد يقول اللى براسة ,, وكل واحد يكمل الاخر , لااحد كبير او صغير ,, السوق اكبر من الجميع
بالنسبة لي حاليا مجرد بروفات ,,, ويمكن في النهاية يحصل ويمكن لن يحصل اي شئ لذلك انا اعيش حياتي طبيعي جدا
-------------------------------
بالنسبة للصورة المرفقة ,, برضة بقولك خير ان شاء الله ,,