صفحة 8 من 8 الأولىالأولى ... 2345678
النتائج 106 إلى 109 من 109
    الصورة الرمزية amerelintqam
    amerelintqam غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة LaMe_LaMe مشاهدة المشاركة
    اخى amerelintekam ايه الاخبار متابعين معاك
    اذا كان كلامك صحيح فأنت بتقوم بتوعية مشكور عليها

والله اخي لامي
    مفيش جديد لسه دي شركات مشبوهه والاهم عندها الصرف علي الدعايات والاعلانات باكبر قدر ممكن لتغطية النصب و السرقة و الاحتيال و لو حد نشر حاجة حاجة عن سرقتهم و نصبهم فيبقي الوضع كما هو عليه مثل قانون الحكومات و لتنضيف واجهتهم المتعفنة و الصرف باكبر سبريدات و عمولات و كاشات علي الوكلاء النصابين المرتزقة زي موقع عرب فوركس وصاحبة المرتزق النصاب و غيره و غيره وعشان كدا هما مبيهمهمش اي عميل يكسب او يخسر لانهم شوية لمامة سكك و حواري

الله يخليك اخي الكريم ده المفروض عليا و علي غيري عشان كلنا نعرف الكويس من الاشكال القذرة و لاننا الفرق بينا و بين الغرب نقطة فحنا ملناش لازمة بالنسبالهم سواء حد خسر او كسب

ههههههه انت لسه عندك شك بعد كل اللي انا نشرتة

و الله اخي العزيز كان المفروض ان الاخ مجاهد او كما اطلق انا عليه الريس مجاهد انه عميل قديم ونشط هناك وان اي منشور هينزلة هيقلب الدنيا بعد ما يشوف الصفقات عشان يقتنع لكن معرفش ليه بعد ما شاف الصفقات متكلمش لعل يكون المانع خير

الله المستعان

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرالمنتدى مشاهدة المشاركة
    اخي ارسلت لك على الخاص لنك .. هذا اللنك يقرؤه مندوب xm .. اكتب تفاصيل شكواك .. و اطلب من كل الاعضاء هون تاييدك و التعليق في موضوعك وان شاء الله هتاخذ حقك خلال اسبوعين باذن الله ..لازم كلنا نوقف مع بعض ضد الشركات النصابة

و صلتني رسالتك الكريمة يا غالي و رديت عليها حاضر ان شاء هنشر هناك

ربك كريم

سجلت في الموقع و كنت هنشر لاقيت واحد ناشر عن موضوعي من حوالي 3 او 4 ساعات مش عارف ان كان الريس مجاهد اكرمه الله هو الي نشر هناك ولا اخ فاضل غيره و ياريت الاخوه هنا تدخل تدعم منشور اخونا الفاضل و ده رابط مشاركة الاخ الفاضل

https://www.forexfactory.com/thread/...2#post13482262

لكن الغريب

ان ممثل الشركة اخر رد ليه علي الموقع يوم 11 / 6 / 2020 يعني 6 ايام تاني ويبقي اديلة عشر شهور مبيردش علي اسئلة الناس اللي سايبه شكواها هناك مع ان معروف اهمية الموقع ده هو و موقع بيس ارامي سواء للاجانب او لينا

عموما هنستني لما نشوف فيه رد ولا ناويين يخلعو بفلوس الناس و يعلنو افلاسهم هههههههههههه

ايه رايكو في مسخرة الشركة دي ووكلائها النصابين
    آخر تعديل بواسطة amerelintqam ، 05-04-2021 الساعة 11:26 PM

صفحة 8 من 8 الأولىالأولى ... 2345678

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17