أرى هدف بعيد جداً
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AliBaBa أرى هدف بعيد جداً مش شايف شارت مش عارف المشكلة عندي ولا عند الكل ولا الموضوع اصلا بدون صورة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ZoGoTa مش شايف شارت مش عارف المشكلة عندي ولا عند الكل ولا الموضوع اصلا بدون صورة عفواً المشكلة من عندي ا