-
هل العشوائية فى الفديو دا تنطبق علي الفويلوم بورفايل؟
هل العشوائية فى الفديو دا تنطبق علي الفويلوم بورفايل؟
زي ما فهمت من الفديو الفوليوم العالي امكن الفريم الاعلي بيكون متوسط الاسعار فية اوضح
هل العشوائية فى الفديو دا تنطبق علي الفويلوم بورفايل؟
زي ما فهمت من الفديو الفوليوم العالي امكن الفريم الاعلي بيكون متوسط الاسعار فية اوضح
yamin2000
https://forum.arabictrader.com/u10920.html
17-05-2020 06:10 AM
هل العشوائية فى الفديو دا تنطبق علي الفويلوم بورفايل؟
https://forum.arabictrader.com/t253758.html
0