سلام الله عليكم ورحمته وبركاته الكندى اندكس عاطى اطاله زمنيه المفروض انه يحصل انفجار سعرى لاعلى اه رائيكم
توقيع العضو محلل فنى بأساليب جان والقياسات الموجيه
هو حضرتك هتكمل موضوع اساليب جان ولا خلاص
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة QQahmedQQss هو حضرتك هتكمل موضوع اساليب جان ولا خلاص هنكمله بأمر الله
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nonomoon هنكمله بأمر الله شكر ع رد حضرتك السريع ياريت الموضوع يبقي سريع كده بردو محد ش بيكمل موضوع تبع جان خالص