سأشتري اليورو الآن ..
هدف 15
السعر الحالي 1.1985
سأشتري اليورو الآن ..
هدف 15
السعر الحالي 1.1985
اشكرك جاري التجربة للمؤشر
هنا تكمن المشكلة انه المؤشر المعمول يراعي قوة الاشارة مابين اللون الاحمر والازرق والاسود انما اي مبرمج ثاني هايتعب معانا في قوة الاشارة انا عن نفسي عشان فاهمهم بقدر اشتغل بيهم والترتيب مطلوب طبعا ولكي تتقنه لازم تتعلم فوليوم وتتدرب عليه فترة
لاتعمل عليها
الفرص كثير بس الي يدور...يلاقي ....... السوق مفتوح للجميع
مرفق لحضرتك صفقات اخر 3 ايام من حساب حقيقي
تقريبل 33 % بمخاطرة ضعيفة جدا
ماشاء الله
ارجع اقولك التوقيت مرة ثانية لان ممكن عضو مبتدئ يعتبرها توصية او يعمل تقيم للطريقة عن طريق المكتوب
تقبل تحياتي
ما شاء الله شغل ممتاز
الأسترالي والأسترالي فرنك للمراقبة للبيع ..
للمرةالتانية المشرف يمسح تعليقي
اين هو الحساب الحقيقي الرابح من 4 سنوات؟
اين هي الصفقات التي يطبقها على الحساب؟
اين باسورد المشاهدة؟
اين الضمير
نفس الرد اكرره لحضرتك انت طلبت مني
باسورد مشاهدة وانا مش مجبر احطه لاني لو حطيت باسورد مشاهدة كل من هو ضعيف النفس هاياخد منه تقرير
ويمشي ينصب علي الناس او ينسب الشغل لنفسه وما اكثر القصة دي
ثانيا في منتدي مجاور قولت اني مفبرك الحساب وانه مايخصنيش ويخص عضو في موقع اف اكس بوك ؟؟
او نصاب او ليه مش بسحب من حسابي؟؟ الرد كالتالي
.....................
استاذي الفاضل
هو انا شغال عندك ؟
هو انا شغال عند غيرك ؟
هو انا مجبر اوريك حسابي او اسحب من حسابي عشانك ؟
انت مالك اسحب ولا ماسحبش
وبعدين توصيات ايه الي انت عاوزها انا نزلتلك الطريقة نفسها وانت تستخرج التوصيات بنفسك
دي ورشة وتعليم طريقة معينة وليست موضوع توصيات ابحث عن الفرق بينهم (مش عيب)
اعتقد ان انت من الناس بتوع السمك.... ( لاتعطيني سمكة وعلمني الصيد)
اما لو في اي حد من الاعضاء وضع حساب او غيره فانا غير مسؤول عنه كل واحد مسؤول عن نفسه ولو كان وضع حساب خسران او طلب مساعدة كنت هاساعده مادام بيطلب باحترام وده هدف الموضوع
و اخيرا الي مجبر اثبته ليك هو ان الحسابات الي في الفيديو تخصني وانها حسابات حقيقية مش ديمو زي ما كله بيعمل
وانا قولتلك بسيطة كل المطلوب منك ترسلي رسالة علي اف اكس بوك
وانا ارد عليك بالرسالة الي انت تختارها اعتقد كمان لو الحساب مايخصنيش ماكنتش عرفت اعمل اللينك التالي علي موقع المتداول العربي بنفس البيانات
https://www.arabictrader.com/ar/syst...ails/242/32015
تقبل ودي واحترامي
أشكر الادارة لحسن المتابعة واسف ان الموضوع بيخرج عن السياق بس كان لازم رد حضراتكم عارفين ان ده اتهام
وانا مستعد ارسل اليوزر والباسورد لاحد المشرفين ان حبيتم او شخص الاعضاء نفسهم يختاروه يكون موثوق فيه
الله ينور عليك رد يفي بكل شئ والله
اشكرك اخي علي المتابعة
بارك الله فيك .. وشكرا على مشاركتنا هذه الطريقة الجميلة
اذا كنت عرضت كشف حسابك لتثبت انك تربح فلما الخوف؟
هذا الحساب وكل ما نشرته بالموقع هو وهمي ومفبرك وتم عمله ببرنامج ميتاتريدر ادمنستريتور
سؤالي عن السحب ليس لانك شغال عندي لكن لاثبت انه حساب وهمي
يا راجل واحد فاتح حساب فوركس لا يسحب منه لمدة 4 سنوات
وله 5 حسابات اخرى منشورة بالموقع
طبق لنا صفقة واحدة هنا ثم دعنا نراها منشورة على الموقع بالحساب الذي تقول انه لك
لن تقدر ان تثبت شئ
بسيطة شراء معلق الباوند ين سعر 147.50
شراء كمان الباوند دولار 1.3500
والاهم ان عليهم تعليق باسمي forex.index
كان ناقص اكتبلك عليهم فهيييييييييييم
يا اخي اتقي الله
شوف الصورة الي في المرفقات
وهانزلك صورة ثاني لما الموقع يعمل ابديت بالصفقتين دول هاتشوفهم منورين في الموقع
قصة ايه لو حضرتك عاوز الف كشف حساب والف حساب بموقع عرض الحسابات اجيب لكاقتباس:
انت طلبت مني
باسورد مشاهدة وانا مش مجبر احطه لاني لو حطيت باسورد مشاهدة كل من هو ضعيف النفس هاياخد منه تقرير
ويمشي ينصب علي الناس او ينسب الشغل لنفسه وما اكثر القصة دي
لما انت عارف ان ما اكثر القصة دي يبقى كشف الحساب وحده لا يكفي
ممكن اعمل لك كشف حساب زيه وانشره على الموقع لكن كله تزوير مش حقيقي
فين الطريقة الرابحة وفين الصفقات اللي طبقتها على الحساب وربحت؟
افتح لنا صفقة هنا وطبقها على الحساب وورينا الشغل
اتقوا الله ولا تخدعوا انفسكم