اهلا بك اخى العزيز
بعد ما دخلنا بيع زى ما حضرتك مبين على الشارت
السعر عكس ندخل شراء مع تكون بوكصين او فوق خط المقاومة
وننتظر صعود السعر
ومع تكون فرصة للبيع زى ما حصل نخرج من الشراء وندخل بيع
يبقى كدة خرجنا من الشاراء بربح
والبيع التانى بمجرد هبوط السعر للمقاومة نخرج من الصفقتين
ويبقى كدة خرجنا بربح من صفقة البيع الثانية والاولى على تعادل او خسارة كام نقطة
وفى النهاية هتلاقى نفسك خرجت بحوالى 50 نقطة على الاقل
حتى مع انعكاس السعر
وده اللى حصل مع الفرصة اللى حضرتك نولتها ان السعر لازم يرجع للمقاومة او الدعم

