مبروك يا غالي :)
Printable View
جمعة مباركة
بالنسبة لشركة لايت فوركس حملت منصتهم وجربت كل الحاسابات من ديمو الي مايكرو ومالقيت اندكس
دا رابط الشركة liteforex.com ؟؟
الملف المرفق 472402
شكله عندي مشكلة !!
خلاص لقيتهم في symbols
شكرا ياكبير
اليورو دولار دلوقت قرب على منطقة عرض كويسة
و في أخبار على الدولار لو جت إيجابية نقدر نبيع و الاهداف على الشارت ...
الملف المرفق 472412
استاذ هيما و mohammedgaber
مساء النوور
انا كنت عامل اوردر علي المنطقة المحددة استاذ هيما علي اليورو دولار
الملف المرفق 472417
وشفت الاندكس ولقيت الدولار في منطقة طلب يعني للشراء عكس تحليلي طبعا
الملف المرفق 472418
وشفت اندكس اليورو ولقيته في مناطق طلب يعني للشراء وهو عكس تحليلي طبعا
فقررت اكنسل العملية مع انها ماشة كويس وبدات في الربح
بعد كنسلت الاوردر السعر هبط هبوط قوي وماعنده علاقة بالاندكس
فاعاوز اتاكد انو الاندكس عامل مساعد فقط او مهم يجب التعامل معه
أسف على التأخر في الرد
أندكس الدولار عند منطقة طلب مستهلكة بس بيدعم دخولك في فرصة اليورو دولار
أندكس اليورو عند منطقة طلب ضعيفة و مستهلكة بردوا و الوضع يشير للهبوط اكثر
يعني يعتبر بردوا في صفك .
أنت في الأندكسات بتشوف السعر قريب من أية و هل المنطقة اللي قريب منها قوية ولا ضعيفة
يعني قيمها بردوا و في النهاية القرار الأخير بيرجع لتقييم المنطقة اللي موجودة على الزوج اللي ناوي تدخل عليه .
انا كنت فاهم العملية غلط تصدق
مثلا شراء eurusd
كنت بقول بشتري الدولار وببيع اليورو
وعرفت انها العكس والحمد لله
كدا كلامك صاح وكان الاندكس بدعم دخولي بس انا الفاهم غلط
المهم الواحد بيتعلم حبة حبة مع انها مفاهيم اساسية الواحد مفروض يكون عارفها
و ربنا يسلمك ياغالي
الملف المرفق 472442
بيع اليورو باوند مع افتتاح السوق
الترند هابط
منطقة عرض علي ال 4 ساعات فقط كسرت منطقة طلب قوية علي اليومي
الريشو 1:2
الاندكسات
اندكس اليورو هابط
اندكس الباوند صاعد
(لو ارتد الزوج للمنطقة :016:)