النتائج 1 إلى 3 من 3
    الصورة الرمزية GAME_OVER
    GAME_OVER غير متواجد حالياً عضو نشيط

افتراضي فكرة الموضوع قديمة .. لكن اعتقد لسة الطريقة شبة جيدة .. هل العملة للشراء ام للبيع ؟

السلام عليكم
    اولا ليعلم الجميع انني فقط اخربط ويا الفك المتمترس .. عسى نكسر الترمس بتاعة ونبيعة باقل الاسعار بيوم من الايام .. وياروح مابعدك روح
    ثانيا .. ليس لدي اخشاب لاديمو ولا بقلاوة ولا اي محارة .. وبلاش تقولي خليك حقيقي .. انا فعلا مش حقيقي واسئل عنى ههههههه
    -----------------
    نخش في الخشن بعد الروقان والذوبان وتناول البرتقان
    -------------------
    معلش على المقدمة العبيطة دي بس للتسلية قليلا .. اعرف ان السوق خطير جدا هذا الاسبوع .. الله يكون بعونكم جميعا يا بتوع ال الحقيقي .. بدعيلكم والله
    شوفوا بعتقد ان السعر للشراء لو تخطى مستويات واغلق فوقها او تحتها .. والعكس .. للبيع اذا تجاوز واغلق مشويات لفوق او لتحت
    ممكن نتعامل مع 9 مستويات ونقسمها الى قسمين 4 لعيبة و4 ملعوبة اخريين .. ويكون بينهم خط منتصف النهار
    اعرف محدا فهم اي شئ ؟
    طيب مفيش اي مشكلة بتاتا ..
    الشارت بيناور وبيحاور كويس .. خليك مع السعر
    حنكمل لو فية مزاج رايق ؟؟
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة EURUSDH4.png‏   GBPUSDH4.png‏   AUDUSDH4.png‏   XAUUSDWeekly.png‏  

الصورة الرمزية GAME_OVER

التصويت بتاع بريطانيا بيذكرني بايام حبيب الجماهير الاخ اوباما كيرلا عندما كان يترشح لسباق المارثون الانتخابي وكان رافع شعار التغيير مصير كل الشعوب
    نفس الحكاية والحدوتة بتكرر تاني مرة .. بيقولك عاوزين نشطف بنك انكلترا .. اصلا البنك خلاص اصبح فاضي ومديون لحد حلقة وميت من الضرب
    حنقول اييية بس .. شوفوا ياحضرات باختصار الكل عبارة عن موظفين رسميين من اكبر كبير الى اصغر صغير والسياسة المالية محسومة مسبقا .. وبس انتهي الكلام
    لحسن كلامي ممكن يعور جدا .. انا اعتزلت السياسة خلاص من قبل 4 سنوات .. مافيش فايدة . الفاسد والفسدة والمفسدون والمستفيدون خربوا كل حاجة
    بتقولي الشعب حيقرر .. ايوة هو حيقرر لكن .. حيقرر المقرر اصلا .. وانت افهمها بقى ..
    حتى لو خرجت العجوز من الاتحاد العمالي .. برضة البنك المركزي مبيوع والبياع هارب وباع لواحد اخر .. والواحد الاخر فلس بح بح بح هههههههه
    معلش .. عاوزين نلطف الاجواء المشحونة دي .. انا بحس باشارت كهربية شديدة من السوق بتقول ان اللعبة واللعيبة مستعدين للهجوم على السوق وجاري شراءء ءءءءءءءءء البنك المركزي مرة اخرى ..
    ----------------------------------------------------
    The Real Face of the European Union - Politics Documentaries
    https://www.youtube.com/watch?v=cBo7Ug_1M8k
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة USDCHFDaily.png‏   NZDUSDWeekly.png‏   UK.OILDaily.png‏   USDJPYDaily.png‏  

الصورة الرمزية GAME_OVER

اغلاق الباوند دولار فوق مستوى 1.4700 جيد لااستكمال الصعود
    الباوند ين يحاول البقاء فوق منطقة 154 والاغلاق فوقها لحتى ربما 163
    -------------------------------
    لااتحمل اي خسارة لااحد ..
    حاليا استخدم هذا الموضوع كاستراتيجية جديدة .. اعتقد الامر جيد حتى اللحظة
    -----------------
    انتهي الموضوع
    ----------------
    والله اعلم
    --------------
    GAME OVER
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة GBPUSDH4.png‏   GBPJPYH1.png‏  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17