تداخل للموفنجات يامحمود
فمشحينفع ندخل معاه
فالتداخل بينبهنا ان المنطقة ده منطقة تذبذب واحتمال كبير نلاقي السعر طالع نازل بدون احترام اى شئ
فيفضل وقتها عدم الدخول
تمام يا كبير
تسلم :0031:
02-07-2015, 01:45 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo-Abed-Elrahman
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodo1122 مشاهدة المشاركة
اسمحلى خطاب
نار ازاى دى الموفينجات متداخلة
سؤال للاستاذ احمد هو ينفع نعمل كدا ولا دا مجرد صدفة وممكن تخسر الصفقة عشان التداخل ؟؟؟
انا محتاج بس عبد السلام يوضحلنا اكتر بيدخل على اساس ايه عشان اقدر اشوف لو فعلا حاجة مفيدة لينا اكيد حنضيفها معانا
بس فى اوقات التداخل الموضوع بيبقا صعب جدا وساعات كتيرة متذبذب فلا يفضل الدخول وقتها
02-07-2015, 01:46 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se7en_mo
السلام عليكم
صباح الخير
عليكم السلام
صبااااح النور ياسميررررر
02-07-2015, 01:46 PM
zuher ali
استرالي كندي ممكن يعمل بن بار تاني من موفنج ازرق تبقه فرصة ذهبية رايك استاذ
02-07-2015, 01:47 PM
zuher ali
عليكم سلام هلا فيك سمير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se7en_mo
السلام عليكم
صباح الخير
02-07-2015, 01:47 PM
محمد الشيخ
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se7en_mo
السلام عليكم
صباح الخير
و عليكم السلام
ازيك يا سمير
02-07-2015, 01:49 PM
Abo-Abed-Elrahman
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
انا محتاج بس عبد السلام يوضحلنا اكتر بيدخل على اساس ايه عشان اقدر اشوف لو فعلا حاجة مفيدة لينا اكيد حنضيفها معانا
بس فى اوقات التداخل الموضوع بيبقا صعب جدا وساعات كتيرة متذبذب فلا يفضل الدخول وقتها
تمام استاذ وفى انتظار رد اخونا عبد السلام للتوضيخ
02-07-2015, 01:51 PM
se7en_mo
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
عليكم السلام
صبااااح النور ياسميررررر
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zuher ali
عليكم سلام هلا فيك سمير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الشيخ
و عليكم السلام
ازيك يا سمير
ازيكم يا شباب ... معلش إتأخرت عليكم النهرده عشان صحيت الصبح حوالى الساعه 8 و مافيش شويه و راح النور قاطع أووم إيه بقه أنا نمت تانى
02-07-2015, 01:52 PM
se7en_mo
نشتغل بقه
أفضل صفقه قدام عنايا هى الكيبل .. نتابع و نشوف
02-07-2015, 01:53 PM
zuher ali
نراق يورو و كيبل احتمال يكون ابتلاعية
02-07-2015, 01:54 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zuher ali
استرالي كندي ممكن يعمل بن بار تاني من موفنج ازرق تبقه فرصة ذهبية رايك استاذ
بالظبط يا زهير باذن الله حيعملها
02-07-2015, 01:55 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se7en_mo
ازيكم يا شباب ... معلش إتأخرت عليكم النهرده عشان صحيت الصبح حوالى الساعه 8 و مافيش شويه و راح النور قاطع أووم إيه بقه أنا نمت تانى
ماهو فعلا ملهاش حل تاني غير كدة ههههههههه
02-07-2015, 01:56 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se7en_mo
نشتغل بقه
أفضل صفقه قدام عنايا هى الكيبل .. نتابع و نشوف