وعندك واحد كيت كات للاستاذ المعلم العلاااااااامه
Printable View
[QUOTE=Abo-Abed-Elrahman;2960035] تمام يا ابو عبد الرحمن
وانا عشان حبكم للورشة وانا بحبكم فى الله وبعتبركم اخواتي
فأى نقد عندكم قولوه وانا حنفذه لاننا كلنا واحد هنا
وانا عليا انفذ كلامكم .. خاصة مدام الرأى ده من كذا شخص فعلا وصلني منه
وباذن الله تأكدوا حتلاشى المشكلة ده فى الويبنارات القادمة باذن الله
انا كنت حابب اعملها بأسلوب معين.. بس واضح اني طلعت غلط..فاعتذرااااااااتي بجد..
المهم بس مشعايز حد يخاف من نقد ولا حاجة بالعكس والله النقد ده كثيرا يكون مفيد لينا كلنا ونطلع افكار جديدة افضل
مسا الفل عالشباب
معطي انا شايف في تجمعات وبتاع ومصايف احجزلي معاك تذكرة :yikes3:
خلاص يا جماعة كده الموضوع بقى سهل
تعالو نخليها كل مرة فى حته
يعنى مثلا ممكن فى العيد الكبير تبقى فى الغردقة ونتجمع هناك ومعانا اخوانا sigmostr اللى دخل على سيرة الرحلات ورشق فى المصلحة هههههههههههههههههههههه
وقبلها نبقى فى العيد الصغير فى اسكندرية
ونحدد بقى وقت نتجمع كلنا فى القاهرة
وبعدها نشوف بقى حبايبنا اللى فى السعودية ونعملهم زيارة
ايوة ايوة اقعدوا انتوا ظبطوا في مواعيد وانا مش موجود
طيب انا انزلكم مصر ازاي
استنوا بقة لما انزل اجازة السنة الجاية ونتقابل كلنا
مش هينفع كدة
والله لو اتقابلتوا من غير هقعد اقر عليكم واحقد عليكم