الف مبرووووووووك ياهيما الله ينور عليك
وحاجة تقرف فعلا النت ده
Printable View
الصبر طيب اخوي بعض الصفقات تأخد ساعات لاجل تحقق هدفها وبعضها تعكس للاستوب لوز
لازم نتحلى بالصبر والمتابعة بعد ما نحدد اسباب الدخول نتوكل على الله وندخل الصفقة قد تأتي اخبار معاكسة وتقلب الصفقة وقد تتاخر في الوصول للهدف
وهذا من اهداف الورشة التحلي بالصبر طالما دخلت حسب معطيات واضحة يبقى الباقي على الله ونترك الصفقة ونتابع اذا اعطت اسباب برايس اكشن للاغلاق نغلق الصفقة على اقل مكسب او اقل خسارة
والله المستعان
نشترى الكيبل ؟؟
استاذ معطي ياريت تقولي
هل ما احطش اسبريد تاني لانه لم يحقق لي الهدف الاول لل قطر و هل اخرج لوجود شمعة بين صاعده فية
و الملكي برده اخرج لوجود شمعة بين بار صاعده
الساعة 2.30 بتوقيت مصر في أخبار قوية جداً على الدولار , الكل ياخد باله .
الله ينور عليك أنت بجد :0031:
الواحد دخل الفوركس وجرب كل الطرق كان بيكسب يوم ويخسر 10
ومن استراتيجيه لللتنية
وحاولت أتعلم القناه الثالثه لكن حسيت بصعوبه علشان مبدأتش م الأول
بس الأحمد لله ربنا عوضهلنا في الورشه الرائعه دي مع الناس المحترمه جداً جداً جداً ألي هنا ألي بيسعدو بعض بدون أي سابق معرفه
والحمد لله ربنا مبارك في الجماعه والكل بيكسب :18:
تحيه لكل ألي في الورشه وتحيه خاصه للاستاذ معطي :015: :AA: :eh_s(7):
هل فعلا كان المفروض دخول شراء على اليوروو لتكون 2 بين بار بالطريقة الثانية بدون مؤشرات
ولا ذيول الشمعات صغيره فتكون بين بار ضعيفة ولا ندخل