جابت الهدف يا استاذ معطي وان شاء الله الى الهدف التاني لو ظهرت علامة عكسية بخرجالملف المرفق 436390
Printable View
جابت الهدف يا استاذ معطي وان شاء الله الى الهدف التاني لو ظهرت علامة عكسية بخرجالملف المرفق 436390
مش مهم المكسب يا استاذ هو الواحد بس بيتعلم
لكن لو فرصة بقة على حساب حقيقي زي كدة بنفس المواصفات ادخلها وكانت تاني شمعة بعد الافتراق وكانت مستفذة للدخول ادخل؟ ولا هتضرب الاسستوب
لانها ممكن تكون ضربت معايا كده صدفة الهدف حضرتك تفيدني علشان نفلتر الفرص اكتر مش مهم عندي الدخول الكتير المهم اكون متاكد من الفرصة 100 100
السلام عليكم معلش انا مش متابع معاكم لان انا في البحر وجايب نت بالعافية انا مدخلتش انهارده غير صفقة الدولار كندي بس استغنيت عن الساعة 8 دخلت الساعة 7 والحمد لله جابت 30 نقطة وقفلت علي كدا في ايه ققدر اتابعو انا شايف مهند ممكن ندخلو تاني ولا ايه رائيك استاذ معطي
استاذ معطي يتفع كده اغيب السوق سنه واحده ارجع النهارده يقولولي الحق معطي مكسر المنتدي ومعور العملات والسوق كله بيشتكي منه
بص بقي يا نجم اعمل حسابك الويبنار هتشرح الطريقه من الصفر للاحتراف والا هنزل اسكندريه اجيبك ( مرتضي منصور ستايل) :)
تحية من قاهري لاسكندراني
ياجماعة رقبوا اليورو هنكونج