مساء الورد يا معلم ناجي
اسعد الله يومك
ما في احسن من الاجازة التي بنقضها في الورشة يا برنس :0016:
Printable View
مساء الخير لكم جميعاً أيها الأحبة :)
كيفكم يا حلوين يا أمامير ؟
طبعاً يوم الجمعة شغلتنا صفقة القطر عن أهم صفقة ممكن أعملها !
شوفو معاي موفينج 205 وبمجرد اللمس على اليورو ...
سبحان الله كيف تضيع مننا صفقات مضمونة وباستوبات صغيرة :) :)
مساء الورد
الورشة النهاردة اسمها "طريقتي جوت تالانت" ايه الحلاوة ديه
يحمد الله في كل وقت وحين ، وليس عند اغلاق الصفقات فقط .
فعليك بتعديل توقيعك الي الاقضل (مع اغلاق كل صفقة لا تنسى ان تحمد الله)
صديقى الغالى ناجى ايه الجمال دا والله روعة من كتر الضحك على ردك على كلام اخونا اسامة الجميل والله عينى دمعت من كتر الضحك ههههههههههههههههههههههههه ايه الجمال دا وايه الحلاوة دى والله ورشة جميلة فعلا بناسها الجمال الراقين والرايقين ربنا يروق بالنا وحالنا دايما ويديم بينا المعروف
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مساء الخير
اسبوع حافل بالارباح ان شاء الله