على العموم الكيبل لو نزل اكتر من كده عنده الموفينج الازرق اللو وعنده موفينج 150 وعنده دعم فى 1.5662 تعتقدوا حيخترق كل ده؟
Printable View
على العموم الكيبل لو نزل اكتر من كده عنده الموفينج الازرق اللو وعنده موفينج 150 وعنده دعم فى 1.5662 تعتقدوا حيخترق كل ده؟
معطى باشا ممكن تقولنا رايك فى دخول الكيبل شرا ء صح ولا غلط؟
يا اخوان يفترض اللي عنده تعدديل على الاسترتيجية يطرحها وقت الاجازه على الاستاذ معطي و القروب كامل
الاجتهادات الشخصية يفضل أن لا يتم الاعلان عنها هنا لانها لم تكتمل شروط البيع و لم تكتمل شروط الشراء
اليوزي امن دلوق وممكن ندخل شراء
اخوانى الكرام من يرى ان الكيبل حسب الاستراتيجيه ليس دخول يوضح لى الاسباب ومن يتوافق معى يخبرنى وطبعا راى معطى محتاج اعرفه عاوزين كلنا نستفيد
معطى يا معطى يا معطى
عاوزك تعمل باك تيست لـ يورو كندى و تقولى اللى أنا شايفه ده بجد ولا تهيأت
يا حبايبي ارجوكم لا تستعجلو الدخول
السوق باين عليه عاطي سلوك هبوطي تقريبا على كل العملات
المشكلة اني مش موجود في البيت ومش شايف عالشارت بتاع الموبايل غير شموع
ما بقدر افيدكم نهائيا غير بعدم الدخول حاليا لعدم وجود مفاتيح دخول
بالتوفيق ان شاء الله ،،،
اسف ياشباب على عدم المتابعة اللصيقة النهاردة الجمعة يعتبر شبه مبقاش موجود من الصلاة
الكيبل دخولكم بيع سليم لانها احد فرص الدخول الامن بالطريقة بارتداد شمعتين من موفنجين
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2961623