مانا اللي أخرني عنكم يا أحمد بقالي كام يوم هو اني عمال بنقرا فى الورشة لحد ما حصلتكم بالعافية ... ماشاء الله انتوا طايرين ... وفى تفاعل من الناس ممتاز انا شايفه....
انا شفت الفيديوهين بتوعك و طريقتك فى أوجه تشابه من الطريقة بتاعتى ... بس الطريقة بتاعتك انا دخلت بيها الصبح معاك فى الكيبل على شمعة البن بار و طبعا ضربت الستوب الجميل ... بس بصراحة انا كنت شايفه دخول ولا أروع ولكن هى دى الأخبار.
انا اول مرة اشترك بورشة علشان انا عارف انك راجل محترم وبتحب مساعدة الناس وربنا يجازيك خير
انا بس عايز احط صورتي على اللوجو بتاعى فمحتاج مساعدة فى دى.

