صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
النتائج 31 إلى 40 من 40
    الصورة الرمزية ABU-NOOR
    ABU-NOOR غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: المارجن كول والتوصيات

الاخوة الاكارم عوض الله على من خسر و مبارك لمن ربح
    1- انا استغرب من الاخوة الذين يقولون انهم خسروا رأسمالهم او صاروا على الحديدة اين هم من ادارة راس المال و المفروض انهم قد وضعوا في حسابهم الخسارة قبل الربح فكان يجب ان يكون هناك امر وقف الخسارة(STOP LOSS ) موجود في جميع الصفقات التى تفتح لتجنب الخسائر الكبيرة التي قد تقضي على نسبة كبيرة من راس المال.
    2- بالنسبة للدخول على التوصيات التي يضعها الاخوة فهي ايضا اجتهادات وينبغي للاخ الذي يأخذ بالتوصية ان يكون مقتنعا بها و مستوعبها تماما من الناحية الاساسية و الفنية و يكون هو مسئولا اولا و اخيرا عن صفقته التي يفتحها

مع كل الحب و الاحترام

الصورة الرمزية YamedoA
    YamedoA غير متواجد حالياً عضو نشيط

انا مصدق الأخ اللى بيقول انه جعل من ال10 دولار 500 لأنه صبر على الفلوس لحد لما نممها وربنا يكرموا ويوصل بإذن الله تعالى اللى المليون وبذلك يكون قد ضاعف رأس ماله الى 100000 ضعف ويكون كمان ضرب الرقم القياسى عالميا ويكون كمان أول من يتحدى جون ميرفى نفسه!!
    وربنا يوفقكم يارب
    بس لو تحطلنا تقارير علشان من خلالها هانتعرف على اسلوبك وناخد خبرة برضو

الصورة الرمزية ahmed_khalil
    ahmed_khalil غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخوانى انا شاكر جداً مروركم
    بس انا حاسس انى عملت مشكله بينكم وحاسس ان الاخ عباس زعلان منى
    بس للأسف انتم فهمتوا موضوعى غلط انا كل اللى كنت اقصده ان الناس متدخلش توصيات وتتاجر بنفسها وده طبعاً ميمنعش ان احنا نبص على تحليلات اخواننا المحترفين فى هذا المنتدى وانا اوضحت الكلام ده لاخويا مجتهد على المسنجر اليوم ولم اقصد الاساءه لأحد ... وفعلاً دون اى مبالغه المنتدى به الكثير من المحترفين وبه الخير الكثير بارك الله فى اصحابه وجزاهم عنه كل خير
    وجزا الله كل من يجتهد فى تحليل السوق والعملات خير وجزا الله كل اللى يوضع التوصيات خير
    وانا كنت لا اقصد الإساءه لاحد وارجو ان يقبل كل من وضع توصيات اعتذارى و اسفى و ودى ونحن كلنا فى النهاية اخوات فى الفوركس وبره الفوركس وفى النهاية كلنا بنتعلم
    تقبلوا ودى جميعاً

الصورة الرمزية mobtd2_msry
    mobtd2_msry غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخوانى انا شاكر جداً مروركم
    بس انا حاسس انى عملت مشكله بينكم وحاسس ان الاخ عباس زعلان منى
    بس للأسف انتم فهمتوا موضوعى غلط انا كل اللى كنت اقصده ان الناس متدخلش توصيات وتتاجر بنفسها وده طبعاً ميمنعش ان احنا نبص على تحليلات اخواننا المحترفين فى هذا المنتدى وانا اوضحت الكلام ده لاخويا مجتهد على المسنجر اليوم ولم اقصد الاساءه لأحد ... وفعلاً دون اى مبالغه المنتدى به الكثير من المحترفين وبه الخير الكثير بارك الله فى اصحابه وجزاهم عنه كل خير
    وجزا الله كل من يجتهد فى تحليل السوق والعملات خير وجزا الله كل اللى يوضع التوصيات خير
    وانا كنت لا اقصد الإساءه لاحد وارجو ان يقبل كل من وضع توصيات اعتذارى و اسفى و ودى ونحن كلنا فى النهاية اخوات فى الفوركس وبره الفوركس وفى النهاية كلنا بنتعلم
    تقبلوا ودى جميعاً

مجاوبتناش يا أخى ان كان ممكن نشوف كشف الحساب من أول ماكان 10 دولار الى 500؟؟

الصورة الرمزية EGY-MAN
    EGY-MAN غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

سؤال و نيتى سليمه

ممكن اعرف ايه هو كارت الكاش يو و بيتباع فين فى مصر علشان لو كده ابقى أشتريه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobtd2_msry مشاهدة المشاركة
    مجاوبتناش يا أخى ان كان ممكن نشوف كشف الحساب من أول ماكان 10 دولار الى 500؟؟

والله اخى الحبيب انا هطلب كشف حساب من الشركة ان شاء الله يوم الاثنين لان هما فى اجازة يوم السبت والاحد زى ما كلنا عارفين
    وعموما الموضوع مش مستاهل كل الاهتمام ده انته لو تكسب كل يوم 20 نقطه بدون توصيات افضل ليك من 100 نقطه بتوصيه كسبانه وزيهم 200 نقطه فى توصية تانية خسرانه انا كنت كل يوم تقريبا والحمد لله اكسب 10 او 20 نقطة مكسب لان انا تفرغت للفوركس نهائياً
    واليوم اللى كنت بقول انا معملتش فيه حاجه كنت بستفاد من الارتفاع والهبوط البسيط جداً للعملة وده بيكون فيه خير كتير واحيانا كانت بتكون مدة الصفقه 10 دقائق ليس اكثر لانى ارضى بالقليل بمعنى اخر لا للطمع
    ولما تحسب من 10 : 20 نقطه يوميا لمدة 6 شهور هتلاقى انا كنت المفروض اكسب اكتر من كده بكتير بس التوصيات بأه ...
    وربنا يهدى الجميع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة virgin مشاهدة المشاركة
    سؤال و نيتى سليمه

ممكن اعرف ايه هو كارت الكاش يو و بيتباع فين فى مصر علشان لو كده ابقى أشتريه
    اخى الحبيب اختلاف الرأى لا يفسد للود قضية وكلنا والحمد لله اخوى والنوايا يعلمها الله
    وبالنسبة لسؤالك عن كروت كاش يو فهذا هو الموقع
    وهى بكل بساطه بطاقة ائتمان يتم شحنها عن طريق كروت الشحن التى تحدثت عنها زى كروت شحن الموبايل والكاش يو دى تقدر تعتبرها عملة تتداول على الانترنت وفى مواقع كتير بتتعامل بيها بدل بطاقات الإئتمان وفى رأى هى امنه عن بطاقات الإئتمان تقوم بشحن رصيدك عن طريق الكروت وتقوم بالدفع بأسم وكلمة سر حسابك فى كاش يو للموقع الذى تشترى منه الخدمه التى تريدها وهناك العديد والعديد من الشركات تقبل هذه البطاقة وفى الرابط الذى ارسلته لك كل ما تسأل عنه وهناك صفحه للأسئله وبها الاجابات
    وانا تحت امرك فى اى وقت وفى اى سؤال
    تقبل ودى واحترامى

الصورة الرمزية mobtd2_msry
    mobtd2_msry غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

أستاذ أحمد خليل..ممكن نتكلم ع الياهوو؟؟؟

[email protected]

الصورة الرمزية EGY-MAN
    EGY-MAN غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_khalil مشاهدة المشاركة
    اخى الحبيب اختلاف الرأى لا يفسد للود قضية وكلنا والحمد لله اخوى والنوايا يعلمها الله
    وبالنسبة لسؤالك عن كروت كاش يو فهذا هو الموقع
    وهى بكل بساطه بطاقة ائتمان يتم شحنها عن طريق كروت الشحن التى تحدثت عنها زى كروت شحن الموبايل والكاش يو دى تقدر تعتبرها عملة تتداول على الانترنت وفى مواقع كتير بتتعامل بيها بدل بطاقات الإئتمان وفى رأى هى امنه عن بطاقات الإئتمان تقوم بشحن رصيدك عن طريق الكروت وتقوم بالدفع بأسم وكلمة سر حسابك فى كاش يو للموقع الذى تشترى منه الخدمه التى تريدها وهناك العديد والعديد من الشركات تقبل هذه البطاقة وفى الرابط الذى ارسلته لك كل ما تسأل عنه وهناك صفحه للأسئله وبها الاجابات
    وانا تحت امرك فى اى وقت وفى اى سؤال
    تقبل ودى واحترامى

أشكرك جدا و بشده و إن شاء الله توصل للمليون و تتخطاهم كمان

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobtd2_msry مشاهدة المشاركة
    أستاذ أحمد خليل..ممكن نتكلم ع الياهوو؟؟؟

[email protected]

اخى الفاضل انا قبلت الاضافة على المسنجر وإن شاء الله تكون كسبت صديق جديد

صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123