صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 16 إلى 19 من 19
    الصورة الرمزية هيثم احمد
    هيثم احمد غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ربنا يكون فى عون من ابتلى بالفوركس

الصورة الرمزية eslam elshafay
    eslam elshafay غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam مشاهدة المشاركة
    اخى الكريم بغض النظر عن كلمات الاغنية وماعرفشى هي تقصد مين ولا ليا دعوة بمضمون الاغنية ولا اعرف اللى حصل خلاها تقول كده

انا اللى يهمنى الجملة دى (ونكتب سبعة وتسعة تسعة) حيث كونها ليس لها اى معنى ولا متناسقة مع كلمات الاغنية

طيب انا ذكرت منذ بداية العام ان هذه السنة (2014) رقمها الأولى هو 7

وذكرت انها باذن الله ستشهد احداث قوية ليس على الصعيد الاقتصادى فقط بل سياسيا واجتماعيا ولعلك تشاهد الاحداث التي تمر تباعا احداث أوكرانيا والتهديد بتدخل أمريكا في

سوريا بعد استخدام الكيماوى ثم ظهور نجم تنظيم الدولة الإسلامية المسماة بداعش وتجمع قوى العالم لمحاربتها ثم الحرب على غزة وما تلاها من احداث

ثم اقتصاديا وتخفيض الفائدة على اليورو وما سيحدث في بريطانيا وموضوع انفصال اسكتلاندا وان حدث سيجر بعده انفصال ايرلاندا وينهار التاج البريطاني

واجتماعيا ما نشاهده من زيادة اعداد المسلمين في اوربا في حين يتم الاحتفال بزواج المثليين في بلد الازهر

المهم ان عام 2014 عام ملئ بالاحداث ومازال هناك المزيد تم ذكر هذا الكلام قبل ان تقع الاحداث السالف ذكرها

طيب يوم تسعة تسعة

اليوم9 والشهر 9 والرقم الأولى ل9-9 هو 9

والتاريخ 9-9-2014 رقمه الأولى 7

طيب الكلام ده نظرى ممكن ناس تقتنع بيه وممكن لا بالرغم انه مثبت قبل ذلك اكثر من مرة

ان شاء الله المشاركة القادمة ستكون مدعومة بالشارت لكى تجيب على أسئلة الاخوة
    دكتور حماده والله يا دكتور انت فخر لمصر و العالم كله فى مجال الفوركس و فخر للشرقيه خصوصا عشان انا شرقاوى بس يا دكتور الى بيقول ان الى يدور على نظرية جان و المتاجره الزمنيه و السعريه فشل يبقا مع احترامى للجميع هو الى فاشل انا لسه مبتدأ فوركس لكن متابع مواضيعك كلها القديمه و الحمدلله بدأت استفاد و ربنا الى شاهد ان الى انت قولته لما بطبقه على حساب تجريبى بلاقى نسبة نجاح مقبوله جدا لان انا لسه مبتدأ

لو انت من الزقازيق يا دكتور نفسى اقابل حضرتك

جزاك الله خير على نشر علمك و عدم البخل عن نشره

الصورة الرمزية hamadasalam
    hamadasalam غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mannon مشاهدة المشاركة
    سلام عليكم ورحمة الله ،

استفسار بخصوص الانهيار الكبير الى حدث للباوند الاسبوعين الى فاتو ، وانا بخاطب الدكتور حمادة وعمالقة المنتدى لأنى فعلا احترت وتعبت وحاسس ان سوق الفوركس فعلا مش بيفيد غير شركات الوساطة ، والباقى كلة ماشى فى دوامة وفى النهاية يخسرانيين يطلعنا برأس المال واحنا هنموت من الفرحة اننا نفدنا ونسينا اننا ضيعنا أحسن أوقات عمرنا قدام شاشة لعينة ، معلش طولت عليكم ،

المهم استفسارى للدكتور حمادة بما انك واحد من الناس القليلين جداً الى بثق فى كلامهم ، انت قلت قبل كدة وانا فاكر كلمتك ان الأخبار هى الى بتتبع الشارت مش العكس. ، طيب ياترى الشارت كان فعلا متوقع انهيار 1000 نقطة على الباوند ، انا مش عايزك تفهم كلامى غلط وتفتكر انى بششك فى علمك ، قسما بالله انا من حيرتى وزهقى بكلمك ، حساب ورا حساب عمال يتمرجن ، وبقيت اشك فى كل حاجة ، وأكيد فى ناس كتير هنا
    تفضل ياغالى فيديو جديد يثبت ان الاخبار تتبع الشارت وليس العكس

الصورة الرمزية hamadasalam
    hamadasalam غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam elshafay مشاهدة المشاركة
    دكتور حماده والله يا دكتور انت فخر لمصر و العالم كله فى مجال الفوركس و فخر للشرقيه خصوصا عشان انا شرقاوى بس يا دكتور الى بيقول ان الى يدور على نظرية جان و المتاجره الزمنيه و السعريه فشل يبقا مع احترامى للجميع هو الى فاشل انا لسه مبتدأ فوركس لكن متابع مواضيعك كلها القديمه و الحمدلله بدأت استفاد و ربنا الى شاهد ان الى انت قولته لما بطبقه على حساب تجريبى بلاقى نسبة نجاح مقبوله جدا لان انا لسه مبتدأ

لو انت من الزقازيق يا دكتور نفسى اقابل حضرتك

جزاك الله خير على نشر علمك و عدم البخل عن نشره
    الله يكرمك اخى اسلام وليا الشرف بمعرفتك

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17