صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 16 إلى 19 من 19
    الصورة الرمزية salahcoo
    salahcoo غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MrIbrahim مشاهدة المشاركة
    لو توصياتهم ناجحه (لوكان لديهم القدرة على النجاح في هذا السوق) لفتحو محافظ خاصة بهم .(حتى لو استدانوا) .
    مايحتجو لبيع توصيات.
    فاقد الشيئ لايعطيه. وهذا شيئ منطقي.
    ممكن من فضلك تشرح لي يعني ايه وازاي يفتح محفظة خاصة حتى لو استدان, علشان لي واحد صاحبي مهتم بالموضوع ده وي وانا مش عارف افيده... ياريت لو تقدر حضرتك تفيدنا

الصورة الرمزية mmavtv
    mmavtv غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MrIbrahim مشاهدة المشاركة
    لو توصياتهم ناجحه (لوكان لديهم القدرة على النجاح في هذا السوق) لفتحو محافظ خاصة بهم .(حتى لو استدانوا) .
    مايحتجو لبيع توصيات.
    فاقد الشيئ لايعطيه. وهذا شيئ منطقي.

ما المشكله ان يكون شركه محترمه تعمل دعايه لنفسها وتاخذ مقابل خدمه تقدمها للعملاء .... معظم المنتديات العربيه بما فيهم المنتدي العربي يستفيد من وجدنا هنا ويعمل دعايا لشركات يختارها لنا وياخذ عموله تسويق الشركه هل هذا عيب او حرام .......... انا احترم رايك ولكن اختلف معك كمفهومنا كعرب لو فكرنا بهذه الطريقه

الصورة الرمزية VEVA
    VEVA غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmavtv مشاهدة المشاركة
    ما المشكله ان يكون شركه محترمه تعمل دعايه لنفسها وتاخذ مقابل خدمه تقدمها للعملاء .... معظم المنتديات العربيه بما فيهم المنتدي العربي يستفيد من وجدنا هنا ويعمل دعايا لشركات يختارها لنا وياخذ عموله تسويق الشركه هل هذا عيب او حرام .......... انا احترم رايك ولكن اختلف معك كمفهومنا كعرب لو فكرنا بهذه الطريقه
    نعم للاسف هو تفكيرنا واسهل حاجة التشكيك والكلمة اللي سريعة بتتقال يدير محفظته هو بدل ما يبيع التوصيات

للاسف بعض الناس مش عارفة ان اوربا وامريكا عندهم مراكز لبيع التوصيات بجانب ادارتهم لمحافظ بمليارات

والسبب ان نسبة كبيرة من شباب اوربا بسبب البطالة بيعتمد على الفوركس كمصدر دخل له وايضا بعض الاسر

بس مفيش واحد بيطلع عندهم ويفكر تفكيرنا المتخلف ويقولهم بتبيعوا التوصيات ليه ؟ ما تديروا حسابتكم بيها

الصورة الرمزية Sherif Fares
    Sherif Fares غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يوجد شركات لإعطاء التوصيات فعلا يوجد لديهم خبراء و هم يتداولون للأشخاص الذين ليس لديهم الوقت للتداول مقابل نسبة من الأرباح ...لكن في حالة الخسارة تتحملها أنت وحدك .... إذا كانت توصياتهم جيدا لما لا .... شاهد توصياتهم و قارنها بما أنت تراه في السوق و إفتح العملية التي أنت مقتنع بها ليس كل ما تعطيه التوصيات ينجح . فحاول أن تأخذ من وقتك بعض الدقائق لتحليل هذه التوصيات لضمان نسبة نجاح أعلى للعملية بإذن الله .. و بالتوفيق إنشاء الله

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17