Printable View
الهدف 190 نقطة اليس كبير
باوند كندى
1-12-2015
اخذت عقد آخر من الموفنج
من هم خارج السوق
يبيعون من نفس منطقة البيع السابقة اى من الاسعار الحالية او حولها
2.0108
او كما على الشارت وبنفس الاهداف
والستوب على الشارت
الملف المرفق 448755
معلش البيع كان من الامس
فى شمعة 8 ص ثم بعد التأكيد نبيع من شمعة 12
واليوم حقق الهدف
ننتظر تصحيح ثم نبيع تانى
الملف المرفق 448770
استاذه الهبوط سيد الموقف انا مغاكي بالمجنون بايع
والله المفترض له يتكل على الله ويرحل
لكن نعمل ايه لازم يعذبنا شوية
شمعنى التانين اللى نوهت عنهم مسبقا
باوند استرالى
وباوند نيوز
ومرتضتش اضع مشاركات خاصة بهم اليوم
انهم بيع زى الفل انهيار ولا احلى وشغالين 100 100
وده اللى له مشاركة معصلج ياالا .... الصبر يااااربى
الظاهر لازم نقول فى السر احسن
والعبيط التانى
باوند كندى
طلع قال يضرب لهم ستوب هذا الغبى
بس انا لم اضع له ستوب فى عينه الغبى
شوف الجمال بعد ضرب ستوب الناس اللى بيحبوا الستوب
نفس نقطة الدخول ولا اجمل منها
والعبيط ده لازم هو كمان يرحل وينهار على وجهه الغبى
ومبروووك مقدما
الله يبارك فيكي استاذه انا اغلقت المجنون علي ربح ٧٠ نقطه ، ازا طلع شويه ببيعو كمان من فوق
مساء الخير
بحاول اتابع و افهم معكم نقاط الدخول و الخروج
مبرووووك
عافية عليك تستاهل الخير
القناعة حلوة
مساء النور عليك
طيب
ناخد مثال
يورو استرالى
انظر الى الشارت فى المشاركة السابقة
سهل خااالص
السعر ادنى الموفنج (البيع اقرب)
السعر صحح شوية وعمل قمة صغنونة
السعر لم يكسر اى قمة سابقة ولا حتى ترند فرعى ولا حاجة
السعر شكل شمعة هابطة مع هبوط ادنى مستوى المؤشر 50 آر أس أى
إذن بيقول لك ارجوك ياباشا بيعنى الان
بيييييع
طيب والستوب ؟؟؟
اعلى القمة
والهدف ؟؟؟
القاع السابق
ثم تكمل
او بعد تمام الاشارة
تقوم راسم بالفايبوناتشى من قاع الى القمة اللى بدأ ينزل منها
وتاخد الاهداف على حسب قناعتك
تمام اختي الكريمة
ممكن رأيك في الكيبل؟
فرصة على الباوند دولار
معلش السؤال كان فى نهاية اليوم ولم اكن امام الجهاز
من الامس اعطى اشارة البيع
بس انا كنت بايعه من سعر افضل على القنوات
وزاد التأكيد اليوم مثل مشاركة
ابو جودت
الملف المرفق 448792
انت 100 100
عافية عليك يا بطل :015: