اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خزائن ربك مملؤه
جزانا واياكم اخوي العزيز جدا صقر وربي يسعدك ودايما ايامك تيك بروفت ومتشوفش ابدا في يوم الكول مارجن ولا الستوب لوز اللهم امين
منور يا غالي واتمنى دايما نطمئن عليك والله يكرمك ويعزك
وبالتوفيق ان شاء الله
خزائن باشا :no3::no3::no3: انا مش مصدق عينيا واخيراً حاجة من ريحة الدبعي ...
يا خزائن اعمل فاكس ولا الوووو لأخونا الدبعي خليه يطمنا ولا طمنا انتا بعد ما تكلمه :013::013::013:
اصل الوضع بقا ما يطمنش خالص ... سواق السوبر جيت الباين عامل دماغ :013::013::013:
ونسي السكة منين ... ده قرب من حدود السودان :drive1::drive1::drive1: