النتائج 1 إلى 8 من 8
    الصورة الرمزية forex king
    forex king غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي هل تعرض احد لهذا الموقف

السلام عليكم

تعرضت بيانات الفيزا كارد بتاعتي للسرقة وتم شراء مشترايات من متجر الكتروني http://www.asda.com فى بريطانيا اتصلت بالبنك وقفوا الفيزا وعملوا طلب مطالبة واتصلت بخدمة عملاء الموقع الالكتروني عن طريق السكاي بي الرقم المجاني وقالوا انهنم مايقدروش يلغوا عملية التحويل الا عن طريق البنك بتاعك

سؤالى هل الفلوس هترجع ؟ وحد حل معاه حاجة زي كده قبل كده
    وازاي اتصرف ؟

الصورة الرمزية مصطفى خالد
    مصطفى خالد غير متواجد حالياً عضو نشيط

تعرض صديقى لموقف مشابه لكن الفيزا اتسرقت و اتسحبت الفلوس جوه مصر و خلاص على كده البنك قاله معرفكش
    مدام يقرو ياخدو المنتج او الخدمه الى فاعوها يبقى ممكن الموقه يساعدك و يرجعلك فلوسك

لو ما يقدروش يبقى صعب يرجعولك فلوسك و هايقلولك عمليه صحيحه بالفيزا و ملناش دعوه
    توقيع العضو
    409068

الصورة الرمزية أبو سليم
    أبو سليم غير متواجد حالياً عضو نشيط

سيتم ايقاف البطاقة وعمل طلب تحقيق تحت كود معين , وبعدها تستمر عملية التحقيق والتحري حوله مصداقية الطلب وترجع الفلوس ... لذلك تطمن اخي الكريم سترجع لك وان شاء الله بالقريب العاجل
    اتحدث انا عن مشتريات الكترونيه والبطاقه بحوزتك .. خلاف ذلك له تعامل آخر مختلف تماماً

الصورة الرمزية scalping
    scalping غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخي حصل معي شيء مشابه , تكلم مع الموقع واطلب ايقاف الشراء وتكلم ايضا مع بنكك واطلب منهم عكس العمليه وبعد اسبوعين عمل يكون المبلغ بحسابك

الصورة الرمزية Mohammed2010
    Mohammed2010 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو سليم مشاهدة المشاركة
    سيتم ايقاف البطاقة وعمل طلب تحقيق تحت كود معين , وبعدها تستمر عملية التحقيق والتحري حوله مصداقية الطلب وترجع الفلوس ... لذلك تطمن اخي الكريم سترجع لك وان شاء الله بالقريب العاجل
    اتحدث انا عن مشتريات الكترونيه والبطاقه بحوزتك .. خلاف ذلك له تعامل آخر مختلف تماماً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خالد مشاهدة المشاركة
    تعرض صديقى لموقف مشابه لكن الفيزا اتسرقت و اتسحبت الفلوس جوه مصر و خلاص على كده البنك قاله معرفكش
    مدام يقرو ياخدو المنتج او الخدمه الى فاعوها يبقى ممكن الموقه يساعدك و يرجعلك فلوسك

لو ما يقدروش يبقى صعب يرجعولك فلوسك و هايقلولك عمليه صحيحه بالفيزا و ملناش دعوه

الحمدلله البنك مش في مصر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو سليم مشاهدة المشاركة
    بالفعل لغوا البطاقة خالص وبقيت من غير بطاقة واصدروا اخري جديد وفي انتظار استلامها

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scalping مشاهدة المشاركة
    اخي حصل معي شيء مشابه , تكلم مع الموقع واطلب ايقاف الشراء وتكلم ايضا مع بنكك واطلب منهم عكس العمليه وبعد اسبوعين عمل يكون المبلغ بحسابك
    حصل وكلمتهم تاني بعد الظهر واخدو شوية بيانات عن الفيزا وفضلت معهم الى ان كنسلوا الساسبك ابوريشن

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohammed2010 مشاهدة المشاركة

المهم كلنا ناخد بالنا ونبعد البرامج المكركة والكيجنات وغيره لان الظاهر الهاكر بيعششو في اجهزتنا من خلالها

كنت اعتبر نفسي خبير حماية ولم اكن اتوقع في حياتي ان اتعرض لعملية قرصنة ولاكن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة achraf25 مشاهدة المشاركة
    moi non
    يعني ايه مش فاهم

ياريت توضح شويه

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17