السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الدعوة عامة لخبراء التحليل باستخدام إليوت والرقمى والفلكى والفنى
مرفق صورة للزوج دولار ين خلال 31 عام
بس سؤال على الماشى ، هو كده خلص دورة سعرية وهيبدأ دورة جديدة ؟؟؟؟؟؟؟؟
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الدعوة عامة لخبراء التحليل باستخدام إليوت والرقمى والفلكى والفنى
مرفق صورة للزوج دولار ين خلال 31 عام
بس سؤال على الماشى ، هو كده خلص دورة سعرية وهيبدأ دورة جديدة ؟؟؟؟؟؟؟؟
hany.kashef
https://forum.arabictrader.com/u37360.html
04-10-2013 10:59 AM