صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 16 إلى 19 من 19
    الصورة الرمزية elsaody
    elsaody غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بالنسبه انك بتستفسر عن 4u بتروح تدفع 20 جنيه وتودع 120 ج .وتاخد الكارت وانت واقف بس مشكله كل ماتودع تروح للموظف بتاخد منه موافقه ايداع بعدين تروح تودع فى الخزنه بعدين بتاخد الوصل وترجع لنفس الموظف وتتكل على الله ...كده احسن ولا تقف على ماكينه تحط فلوسك فى ثوانى بدون الروتين الشلل....البطاقه هتلاقى اسمك مكتوب عليها....راعى الحرص جدا ومتتعاملش بها الا فى المواقع المعروفه الموثوق بها...

الصورة الرمزية elsaody
    elsaody غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ميزه اخرى لبنك كريدى اجريكول تقدر تفتح حساب توفير عن طريق ايداع 3000 جنيه بيتحطو فى رصيدك .وتقدر تحط اى مبلغ ...خد بقه الجميل فى القصه ..انك عن طريق حسابك على الانترنت فى البنك بتشوف حسابك وبتتحكم فيه زى مانت عاوز يعنى تحول من التوفير تحط فى كارد الانترنت بضغطه ماوس ..عاوز تحول لاى حساب فى العالم بضغطه زر...البنك الافريقى بيعملك حساب على الانترنت ولكن لرؤيه رصيدك فقط...من البنوك ال فيها الحركه ده ...العربي الدولى وده تخصص دولارات ومبالغ ضخمه ده بس عشان تفتح حساب لازم تودع 10000 ج وبينى وبينك ده افيدلك بس كنت ناسيه وبرضو له ماكينات بتقدر تودع عن طريقها

الصورة الرمزية احمد عاطف2011
    احمد عاطف2011 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Muslim4ever مشاهدة المشاركة
    وبكرة تشوفوا مصر

الحل عندى

شوف ... الموضوع بسيط ...

افتح حساب على CIM private bank من موقعهم بحوالى 5000$ تحويل بنكى عادى جداً او بال 4U او باى ديبت معاك ... والتحويل يكون من بنوك اجنية او استثمارية لان الاهلى ومصر والافلام دى مش حتحول وحتعملك فيلم ولازم تغنيلهم تسلم الايادى لانها مفلسه وبتشحت وعندها نقص سيولة للركب ... ومن CIM حول زى ما انت عاوز ولا تعكر دمك

جود لك
    السلام عليكم اخ مسلم

ازاى نعمل تحويل للبنك ده ؟ انا بحثت عن رقم السويفت له على موقع السويفت كود العالمى بس ملقتش له رقم سويفت

السؤال هل هذا البنك مثل البنوك العاديه ام هو بنك اليكترونى مثل مونى بوكر ونيتلر ؟؟؟

منتظر رد حضرتك

شكرا

الصورة الرمزية MASER554
    MASER554 غير متواجد حالياً موقوف

افتح حساب في الاهلي سوستية جنرال انا فاتح حساب فية وبودع وبسحب بمنتهي السهولة

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17