صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 85
    الصورة الرمزية hanigold
    hanigold غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الف مبروك عليك وعليا وعلي كل المشترين
    ان شاء الله مواصلين حتي بلوغ اهدافنا الكبري
    1.40000
    1.42000

الصورة الرمزية hanigold

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

eur/usd

monthly

اغلاق شهرى ممتاذ يدعم الصعود اتوقع والله اعلم الوصول الى 13950 ثم اخذ استراحه تصحيحيه ثم معاوده الصعود الى 141872

تمنياتى للجميع بمتاجره هادئه
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	eurusdmonthly.png
المشاهدات:	59
الحجـــم:	60.5 كيلوبايت
الرقم:	391171

الصورة الرمزية el kady
    el kady غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanigold مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

eur/usd

monthly

اغلاق شهرى ممتاذ يدعم الصعود اتوقع والله اعلم الوصول الى 13950 ثم اخذ استراحه تصحيحيه ثم معاوده الصعود الى 141872

تمنياتى للجميع بمتاجره هادئه

الاســـم:	eurusdmonthly.png
المشاهدات:	59
الحجـــم:	60.5 كيلوبايت
الرقم:	391171

شكرا استاذ hanigold ان شاء الله تصل ونصل معك الى اهداف الصعود عندى كام سؤال بالنسبه لتحليلك ولاكن هأجلهم الى ان ننهى المرحله

همسه -
    متبقاش تتنرفز لما حد يهجمك استمر وواصل

الصورة الرمزية hanigold

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el kady مشاهدة المشاركة
    شكرا استاذ hanigold ان شاء الله تصل ونصل معك الى اهداف الصعود عندى كام سؤال بالنسبه لتحليلك ولاكن هأجلهم الى ان ننهى المرحله

همسه -
    متبقاش تتنرفز لما حد يهجمك استمر وواصل
    السلام عليكم
    مرحبا اخى القاضى شرفنى مرورك اولا بعتزر للتأخر فى الرد على مشاركتك ولا شكر على واجب اخى العزيز
    بالنسبه للهمسه
    بص يا باشا انا اولا عندى جذء من الخطئ الا وهوه اثناء مشاركتى مع اخى العزيز عاشق الصمت فى موضوعه كونت اذكر مستويات
    وارقام فى اغلب الاوقات من دون ارفاق اى شارت ومن باب ان الانسان عدو ما يجهل قام احد الاخوه الكرام بمهاجمتى انا وعاشق الصمت فقد اثار غضبى تلك المشاركه الى انا بجد قد نسيتها والتمست العزر لصاحبها فربما بعد انتهاء تلك التريده نصبح متفقين فى تحليل اخر
    للعلم انا منذ تسجيلى بالمنتدى لوقتنا هذا لم اهاجم احد مهما اختلفت معه فى طريقة العرض للافكار او التحليل
    عموما ما علينا المهم الان
    اختلفت الاراء والتحليلات بين بيع وشراء وكل واحد بيحاول يدافع عن فكرته انا عن نفسى لا ولم ولن اتخلى عن تحليلى وفكرتى
    لليورو دولار انا اراه صاعد وهذا مذ فتره
    انظر لاخر صوره مرفقه لشارت اليورو دولار فريم الشهرى دقق فى تفاصيل التحليل لترى كيف تمكن السعر من الدخول فى ايجابيه شديده
    هذا بالاضافه ثبات السعر فوق الموفينج لاكثر من ثلاث شهور بلاضافه الى اعادة اختبار منطقة كسر شهر 9 عند 13290 تقريبا
    ثم اخذ عزم الصعود ليغلق اغلاق شهرى اكبر من الشهر الماضى ولو بنيقات بصيطه
    فى شيئ لافت نظرى فى فريم الشهرى انظر يا عزيزى الى شمعه شهر 10 -2012 وايضا شمعه 11 - 2012
    من منطلق انه التاريخ يعيد نفسه الم يشبه هذا الموقف وهذه الحركه السعريه نفس الذى نمر به الان فالنتابع
    وادعو اخى عاشق الصمت وايضا هوك ايزى لاخذ رأيهم
    آخر تعديل بواسطة hanigold ، 01-12-2013 الساعة 08:04 PM

الصورة الرمزية عاشق الصمت
    عاشق الصمت غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    مرحبا اخى القاضى شرفنى مرورك اولا بعتزر للتأخر فى الرد على مشاركتك ولا شكر على واجب اخى العزيز
    بالنسبه للهمسه
    بص يا باشا انا اولا عندى جذء من الخطئ الا وهوه اثناء مشاركتى مع اخى العزيز عاشق الصمت فى موضوعه كونت اذكر مستويات
    وارقام فى اغلب الاوقات من دون ارفاق اى شارت ومن باب ان الانسان عدو ما يجهل قام احد الاخوه الكرام بمهاجمتى انا وعاشق الصمت فقد اثار غضبى تلك المشاركه الى انا بجد قد نسيتها والتمست العزر لصاحبها فربما بعد انتهاء تلك التريده نصبح متفقين فى تحليل اخر
    للعلم انا منذ تسجيلى بالمنتدى لوقتنا هذا لم اهاجم احد مهما اختلفت معه فى طريقة العرض للافكار او التحليل
    عموما ما علينا المهم الان
    اختلفت الاراء والتحليلات بين بيع وشراء وكل واحد بيحاول يدافع عن فكرته انا عن نفسى لا ولم ولن اتخلى عن تحليلى وفكرتى
    لليورو دولار انا اراه صاعد وهذا مذ فتره
    انظر لاخر صوره مرفقه لشارت اليورو دولار فريم الشهرى دقق فى تفاصيل التحليل لترى كيف تمكن السعر من الدخول فى ايجابيه شديده
    هذا بالاضافه ثبات السعر فوق الموفينج لاكثر من ثلاث شهور بلاضافه الى اعادة اختبار منطقة كسر شهر 9 عند 13290 تقريبا
    ثم اخذ عزم الصعود ليغلق اغلاق شهرى اكبر من الشهر الماضى ولو بنيقات بصيطه
    فى شيئ لافت نظرى فى فريم الشهرى انظر يا عزيزى الى شمعه شهر 10 -2012 وايضا شمعه 11 - 2012
    من منطلق انه التاريخ يعيد نفسه الم يشبه هذا الموقف وهذه الحركه السعريه نفس الذى نمر به الان فالنتابع
    وادعو اخى عاشق الصمت وايضا هوك ايزى لاخذ رأيهم

خطير خطير خطير ، استاذ بالفعل

الاســـم:	142.png
المشاهدات:	33
الحجـــم:	24.8 كيلوبايت
الرقم:	391267

الصورة الرمزية hanigold

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الصمت مشاهدة المشاركة

خطير خطير خطير ، استاذ بالفعل

الاســـم:	142.png
المشاهدات:	33
الحجـــم:	24.8 كيلوبايت
الرقم:	391267

شرفتنى اخى العزيز عاشق الصمت افتقدتك كثيرا شكرا لقبول الدعوه
    من باب المرونه ليس الا قد نرى بعض الهبوط الى مناطق 13540 او على الاكثر 13516 لاخذ مزيد من العزم
    وقد لا نرى اى هبوط نهائى ونرى صعود مدوى اذن النظره ايجابيه صاعده واى هبوط فرصه للشراء
    شكرا عاشق الصمت

الصورة الرمزية el kady
    el kady غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

تمام جداا استاذ هانى واستاذ عاشق الصمت بصراحه انا اتعلم منكم الاسرار المبنى على اسس
    الى لافت نظرى انا بقى انكم بتهجمو وبتحفظو على اربحكم ومكملين مشوركم وانا مكمل معاكم
    هذا دليل نجاح ربنا يكرمكو ويسترها مع الجميع

شرفتنى اخى العزيز عاشق الصمت افتقدتك كثيرا شكرا لقبول الدعوه
    من باب المرونه ليس الا قد نرى بعض الهبوط الى مناطق 13540 او على الاكثر 13516 لاخذ مزيد من العزم
    وقد لا نرى اى هبوط نهائى ونرى صعود مدوى اذن النظره ايجابيه صاعده واى هبوط فرصه للشراء
    شكرا عاشق الصمت
    العفو اخي الكريم والعبقري | هاني
    متفق معك تماما ونقاطنا واهدافنا وستوباتنا متطابقه تماما .

انظر الى هذا

https://forum.arabictrader.com/t1788...ml#post2750860

هناك
    منطقه سفليه ما زالت عالقه ويجب زيارتها هي منطقه 13515

ولكن ان خُيرنا بين البيع والشراء ، اعتقد بان من المستحسن هو الشراء ، او اعاده الشراء لمن ما زال منتظرا في الكواليس ،

ولكن باستوب ليس اقل من 13515
    .
    وما رايك باهدافي التي مازلت محتفظا بها على الشارت حتى الان ؟؟

شارتي الحبيب الى قلبي .

الاســـم:	143.png
المشاهدات:	23
الحجـــم:	116.6 كيلوبايت
الرقم:	391271

الصورة الرمزية Hawk Eyes
    Hawk Eyes غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    بشكرك على دعوتك اخي العزيز وليا الشرف اني اشارك معاك
    اتفضل الشارتين دول هوضحوا وجهة نظري الشارت الاول كنت وضحت فيه تحليلي الاسبوع اللي فات واني كنت متوقع سيناريوهين السيناريو بالاحمر هو صاحب النسبه الاكبر لاننا تحت المقاومه 1.3830 وفيه اسباب تانيه تخليني اضع السيناريو الاحمر هو الاساسي هوضحهالك مع الشارت اللي بعده

بص كده في الشارت اللي فوق موضح عليه ليه انا بفضل السيناريو باللون الاحمر وهو الاساسي لان هناك اسباب
    السبب الاول : ان السعر اسفل 1.3830
    السبب الثاني : ان الصعود ضعيف وبيفقد الزخم مفيش عنده زخم يصعد وده واضح ان السعر بيصعد لكن العزم بيهبط وده هو اللي عمل دايفرجنس بين الصعود وعزم الصعود ده سبب مهم يضعف من الصعود طول مالعزم بتاع الصعود ضعيف اعرف ان السعر قريب من انه يغير اتجاهه اهم حاجه انه يفضل محافظ على الدايفرجنس في اي صعود لان الدايفرجنس مش بيمنع الصعود لكن هو بيقول ان السعر قريب من الانعكاس وطبعا لكل موجه عزم خاص بها
    لكن انا متفق معاك في ان ترند الديلي صاعد الى منطقة 4400_4800 لكن على الاربع ساعات شايف ان لسه فيه رجل اخرى او موجه تانيه هابطه قبل الصعود

المختصر المفيد :
    على الاربع ساعات طول مالسعر تحت 1.3830 اتوقع مزيد من الهبوط الى منطقه 1.3260_1.3160
    وعلى الديلي طول مالسعر فوق 1.2750 اتوقع الصعود الى مستوى 1.4400_1.4800
    توقيع العضو
    حسبى الله لا إله إلاّ هو عليه توكلت وهو ربّ العرش العظيم

الصورة الرمزية hanigold

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hawk Eyes مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    اتفضل الشارتين دول هوضحوا وجهة نظري الشارت الاول كنت وضحت فيه تحليلي الاسبوع اللي فات واني كنت متوقع سيناريوهين السيناريو بالاحمر هو صاحب النسبه الاكبر لاننا تحت المقاومه 1.3830 وفيه اسباب تانيه تخليني اضع السيناريو الاحمر هو الاساسي هوضحهالك مع الشارت اللي بعده

بص كده في الشارت اللي فوق موضح عليه ليه انا بفضل السيناريو باللون الاحمر وهو الاساسي لان هناك اسباب
    السبب الثاني : ان الصعود ضعيف وبيفقد الزخم مفيش عنده زخم يصعد وده واضح ان السعر بيصعد لكن العزم بيهبط وده هو اللي عمل دايفرجنس بين الصعود وعزم الصعود ده سبب مهم يضعف من الصعود طول مالعزم بتاع الصعود ضعيف اعرف ان السعر قريب من انه يغير اتجاهه اهم حاجه انه يفضل محافظ على الدايفرجنس في اي صعود لان الدايفرجنس مش بيمنع الصعود لكن هو بيقول ان السعر قريب من الانعكاس وطبعا لكل موجه عزم خاص بها
    لكن انا متفق معاك في ان ترند الديلي صاعد الى منطقة 4400_4800 لكن على الاربع ساعات شايف ان لسه فيه رجل اخرى او موجه تانيه هابطه قبل الصعود

المختصر المفيد :
    على الاربع ساعات طول مالسعر تحت 1.3830 اتوقع مزيد من الهبوط الى منطقه 1.3260_1.3160
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    شرفنى مرورك وقبولك الدعوه شكرا لك وشكرا لتحليلك المتعمق اتفق معك ان شارت الاربع ساعات يوجد به اشارة هابطه وواضح
    منه ضعف فى الصعود ولاكن الا تتفق معى ان الشارت الاكبر هوه من يحرك الشارت الاصغر بمعنى ان شارت الديلى والاسبوعى
    ايجابى فا ممكن نقول هنا ان شارت الاربع ساعات ممكن يقوم ببعض التصحيح الهابط ولاكن فى نيطاق ما اشرنا اليه فى المشاركات السابقه
    ثم معاودة الصعود ارى ان مستوى 135555 مستوى مهم جداا والسعر اغلق اعلاه اسبوعين الم تكون اشاره قويه للصعود
    انا اناقشك بحيث نصل لاقوى تحليل
    وسوف تكون النيقات التى اشرت اليها نيقات تأخذ فى الاعتبار
    شكرا لك اخى العزيز
    Hawk Eyes ولا تحرمنا من مشاركاتك معنا دائما

الصورة الرمزية hanigold

العفو اخي الكريم والعبقري | هاني
    متفق معك تماما ونقاطنا واهدافنا وستوباتنا متطابقه تماما .

انظر الى هذا

https://forum.arabictrader.com/t1788...ml#post2750860

وما رايك باهدافي التي مازلت محتفظا بها على الشارت حتى الان ؟؟

شارتي الحبيب الى قلبي .

الاســـم:	143.png
المشاهدات:	23
الحجـــم:	116.6 كيلوبايت
الرقم:	391271

اخى عاشق الصمت متفقين الى حد بعيد وشارتك ممتاذ واهدافنا تقريبا هى هى لا حد كبير انظر ايضا لتحليلى فى الصفحه السابقه
    على الديلى من شهر 10 الماضى وسوف ترى ان الاهداف بعيدة المدى واحده
    بالتوفيق لنا جميعا وصراحه انا استمتعت بالتحدث معكم جميعا

يبقى توفيق الله عز وجل
    ونتمنى للجميع الخير

الصورة الرمزية Hawk Eyes

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    شرفنى مرورك وقبولك الدعوه شكرا لك وشكرا لتحليلك المتعمق اتفق معك ان شارت الاربع ساعات يوجد به اشارة هابطه وواضح
    منه ضعف فى الصعود ولاكن الا تتفق معى ان الشارت الاكبر هوه من يحرك الشارت الاصغر بمعنى ان شارت الديلى والاسبوعى
    ايجابى فا ممكن نقول هنا ان شارت الاربع ساعات ممكن يقوم ببعض التصحيح الهابط ولاكن فى نيطاق ما اشرنا اليه فى المشاركات السابقه
    ثم معاودة الصعود ارى ان مستوى 135555 مستوى مهم جداا والسعر اغلق اعلاه اسبوعين الم تكون اشاره قويه للصعود
    انا اناقشك بحيث نصل لاقوى تحليل
    وسوف تكون النيقات التى اشرت اليها نيقات تأخذ فى الاعتبار
    شكرا لك اخى العزيز
    Hawk Eyes ولا تحرمنا من مشاركاتك معنا دائما
    تمام متفق معاك ان الفريم الاكبر بيحرك الفريم الاصغر طيب هنا فين النقطه على الديلي اللي لو كسرها السعر الديلي يتغير اتجاهه هي النقطه 1.2750 يبقى على الاربع ساعات عنده سماحية يتحرك فوقيها زي ماهو عايز بحيث انه مش يكسر حدود فريم الديلي الصاعد عند النقطه 1.2750 والا وقتها الديلي هيكون غير اتجاهه مؤقتا
    يبقى السعر لو وصل الى 1.3160 مش هيلغي الصعود بالعكس هيدينا هديه للدخول مع الترند لان الاستوب بالنسبه للهدف وقتها هو الهديه
    نيجي بقى على شارت الاربع ساعات ونحلل الحركه كسلوك سعري السعر هبط من 1.3830 هبوط حاد وبيصعد صعود ضعيف متذبذب الصعود ده كسلوك سعري بيسمى صعود تصحيحي للهبوط الحاد من 1.3830 امتى نقول ان الصعود ده مش تصحيحي اذا السعر اخترق 1.3830 وهي بداية الهبوط الحاد وقتها بس السعر هيوصل صعوده بالمحافظه على بدايته وهي عند 1.3295 هتكون وقتها الاستوب على الديلي اتنقل من 1.2750 الى 1.3295
    يبقى كده طول مااحنا تحت 1.3830 يبقى الصعود علشان ضعيف وبيفقد الزخم ومتذبذب يبقى تصحيحي لاصل الهبوط من 1.3830 مفيش مانع السعر يصعد يعمل هاي تاني عند 1.3650 اهم حاجه يفضل محافظ على الدايفرجنس مش يزيله ويكون في نفس الوقت اكيد تحت 1.3830
    امتى هنعتبر السيناريو الاصفر هو الاساسي ؟ اذا حصل عكس اللي بقوله يعني يزيل الدايفرجنس ويخترق 1.3830 او ممكن نقربها ونخليها 1.3750
    والسعر صعب يزيل الديفرجنس غير في حالة واحده وهو شمعه ليموزين لفوق وقتها الدايفرجنس هيتشال لان الليموزين يعني فيه عزم صاعد وبالتالي هيزيل الدايفرجنس لكن الصعود الضعيف المتذبذب ده يدعم الهبوط اكثر من الصعود على الاقل بموجه هابطه اخرى سريعه زي الموجه الهابطه اللي قبلها

توقيع العضو

السلام عليكم

المختصر المفيد :

ولا احلى شارتات من العزيز
    Hawk Eyes

وسيناريوهات ولا اجمل ، مشكورا عليها .

-------

ساضع السيناريو الخاص بي كمشاركه فاعله مني واضافه قد تكون مفيده الى هذا الموضوع الغني .

اسمح لي اولا ان اضع رابطا لي كنت قد تكلمت فيه مع الاخ والاستاذ - غني الذكر -
    قاهر السلاطين .. والمشاركه بالمناسبه كانت تتكلم عن ( الارتكاز ( الرجل ) الذي يبحث عنه السعر قبل صعوده النهائي الى مشارف 14xxx)

اليك الرابط

https://forum.arabictrader.com/t178841-24.html#post2750076

هذا السيناريو يتحدث عن زياره السعر للارتكاز 13430 ( البوابه الذهبيه ) بعد ان يصعد اولا الى منطقه 13673 ثم يعاود الصعود اجمالا الى تلك المشارف التي ذكرناها جميعا .

ولكن

ساضيف هنا السيناريو الذي اميل اليه حتى الان وهو الاكثر خصوبه .

الارتكاز القوي الذي يجب على السعر ان يزوره هو منطقه 13560 13550 ( متفق مع الاخ هاني في هذا الجانب )
    ولكن بعد اتمام الصعود الى 13673 اولا ، مع امكانيه زياره منطقه 13515 قبلا - قبل الصعود الى 13673 - والهبوط المحتمل الان الى 13515 ليس له اي علاقه بذلك الارتكاز الذي نتحدث عنه وانما هي امور فنيه بحته قد لاتُلزم السعر بها .

واهدافك السفلى كما فهمتها من شارتك هي مناطق 13200 الى 13260 ، وهذا لن يتحقق الا اذا كُسرت تلك البوابه الذهبيه التي تحدثت عنها مرارا 13430 .

اسمح لي ببعض الشروحات التي وضعتها بالارقام على احدى شارتاتك توضح وجهه نظري القائمه بشكل افضل .

الاســـم:	145.png
المشاهدات:	24
الحجـــم:	149.9 كيلوبايت
الرقم:	391278

تحياتي

الصورة الرمزية Hawk Eyes

ولا احلى شارتات من العزيز
    Hawk Eyes

وسيناريوهات ولا اجمل ، مشكورا عليها .

-------

ساضع السيناريو الخاص بي كمشاركه فاعله مني واضافه قد تكون مفيده الى هذا الموضوع الغني .

اسمح لي اولا ان اضع رابطا لي كنت قد تكلمت فيه مع الاخ والاستاذ - غني الذكر -
    قاهر السلاطين .. والمشاركه بالمناسبه كانت تتكلم عن ( الارتكاز ( الرجل ) الذي يبحث عنه السعر قبل صعوده النهائي الى مشارف 14xxx)

اليك الرابط

https://forum.arabictrader.com/t178841-24.html#post2750076

هذا السيناريو يتحدث عن زياره السعر للارتكاز 13430 ( البوابه الذهبيه ) بعد ان يصعد اولا الى منطقه 13673 ثم يعاود الصعود اجمالا الى تلك المشارف التي ذكرناها جميعا .

ولكن

ساضيف هنا السيناريو الذي اميل اليه حتى الان وهو الاكثر خصوبه .

الارتكاز القوي الذي يجب على السعر ان يزوره هو منطقه 13560 13550 ( متفق مع الاخ هاني في هذا الجانب )
    ولكن بعد اتمام الصعود الى 13673 اولا ، مع امكانيه زياره منطقه 13515 قبلا - قبل الصعود الى 13673 - والهبوط المحتمل الان الى 13515 ليس له اي علاقه بذلك الارتكاز الذي نتحدث عنه وانما هي امور فنيه بحته قد لاتُلزم السعر بها .

واهدافك السفلى كما فهمتها من شارتك هي مناطق 13200 الى 13260 ، وهذا لن يتحقق الا اذا كُسرت تلك البوابه الذهبيه التي تحدثت عنها مرارا 13430 .

اسمح لي ببعض الشروحات التي وضعتها بالارقام على احدى شارتاتك توضح وجهه نظري القائمه بشكل افضل .

الاســـم:	145.png
المشاهدات:	24
الحجـــم:	149.9 كيلوبايت
الرقم:	391278

تحياتي
    ماشاء الله بصراحه كفيت ووفيت اخي عاشق الصمت شرح تفصيلي ممتاز فبالنسبه للسيناريو الاخر هو ماوضعته في السيناريو باللون الاصفر لانه السيناريو الاصفر عنده سماحية للحركه زي مايحب طول ماهو فوق 1.3295 لكن ماشاء الله عليك فصصت الشارت حته حته بالحركه الداخليه وهناك فيه حركه بيعملها التجار انه يبيع من المنطقه المتوقعه للهبوط مثلا عند 1.3670 باستوب القمه ولما يهبط السعر بيضع استوب على الدخول ويسيبه او يجزء اهدافه على السيناريوهات لان وقتها المخاطره بتكون صفريه وبكده يتم المتاجره على الاحتمالات ان واصل هبوط مرورا بالدعم 13430 خير وبركه وان اكتفى بها كاارتكاز فلايوجد مخاطره
    تحياتي ليك وللاخ هاني وللاخ قاهر السلاطين اساتذه والله
    توقيع العضو

ماشاء الله بصراحه كفيت ووفيت اخي عاشق الصمت شرح تفصيلي ممتاز فبالنسبه للسيناريو الاخر هو ماوضعته في السيناريو باللون الاصفر لانه السيناريو الاصفر عنده سماحية للحركه زي مايحب طول ماهو فوق 1.3295 لكن ماشاء الله عليك فصصت الشارت حته حته بالحركه الداخليه وهناك فيه حركه بيعملها التجار انه يبيع من المنطقه المتوقعه للهبوط مثلا عند 1.3670 باستوب القمه ولما يهبط السعر بيضع استوب على الدخول ويسيبه او يجزء اهدافه على السيناريوهات لان وقتها المخاطره بتكون صفريه وبكده يتم المتاجره على الاحتمالات ان واصل هبوط مرورا بالدعم 13430 خير وبركه وان اكتفى بها كاارتكاز فلايوجد مخاطره
    تحياتي ليك وللاخ هاني وللاخ قاهر السلاطين اساتذه والله

عشت يا هوك ايز ، لا يقدر عمل المحترمين الا المحترمين من امثالهم
    تحياتي

صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17