صفحة 4 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة
النتائج 46 إلى 60 من 82
    الصورة الرمزية alameen911
    alameen911 غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msalah5000 مشاهدة المشاركة
    انا نصحة نصيحة لوجة الله ممكن لو شجعتها ربنا يحاسبنى لانى متاكد ان ما فيش حد بيكسب ولو كسب بيبقى نؤقتا وبيجى وقت يخسر كل اللى كسبو والله العظيم انا اعرف ناس محاضرين ومحللين برواتب عالية وفاهمين جدا جدا فى الفوركس لكن خسر فلوس كتير وعمرهم ما كسبو واعتزلو الفوركس كمتاجرة لكن كملو فية كتدريس وعلى فكرة الناس دى ليها وزنها ولو قلت اسمها ما حدش هيصدقنى لكن طبعا انا مش هذكر اسم اى حد لان مش من حقى والله العظيم كلامى صح والله على ما اقول شهيد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بعد اذن صاحبة الموضوع واعتذر عن الخروج من مضمون الموضوع ...

أخي من قال لك انه ما فيش احد بيكسب !!! يعني كل يلي بيتاجروا بالفوركس في جميع انحاء العالم مش عاجبينك ولا ايه ... ولا في حاجة اسمها بيكسب على طول ولا مؤقتاً إيه ده ... حرام عليكم والله التظليل ده ...
    الشيء العجيب انك مسجل في المنتدى من عام 2007م يعني لو كلامك صحيح وجي تنصح كان من سنين مش بعد 6 سنوات !!!
    راجع نفسك الله يهديك بس ...
    آخر تعديل بواسطة alameen911 ، 17-09-2013 الساعة 04:05 AM

الصورة الرمزية Raoa ahmad
    Raoa ahmad غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alameen911 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بعد اذن صاحبة الموضوع واعتذر عن الخروج من مضمون الموضوع ...

أخي من قال لك انه ما فيش احد بيكسب !!! يعني كل يلي بيتاجروا بالفوركس في جميع انحاء العالم مش عاجبينك ولا ايه ... ولا في حاجة اسمها بيكسب على طول ولا مؤقتاً إيه ده ... حرام عليكم والله التظليل ده ...
    الشيء العجيب انك مسجل في المنتدى من عام 2007م يعني لو كلامك صحيح وجي تنصح كان من سنين مش بعد 6 سنوات !!!
    راجع نفسك الله يهديك بس ...
    مشكور عالرد عليه اخي ما قاله الاخ msalah5000 بيدل على عدم فهمه لهذه التجارة و انا لدي ناس بعرفهم عم يكسبو الملايين بطرق هما الي اخترعوها بس ما بيظهرو حالون بالمواقع و هيك اشيا هل السوق رائعة للي يبدع فيها اخي و للي يعشقها و بس اغلب الي بيدخلو بدون الربح السريع و الوصول للملايين في كم شهر بدون تعب هل الشي مستحيل تقريبا لانو ما في شي يجي بدون تعب و جهد

الصورة الرمزية mm110575
    mm110575 غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Raoa ahmad مشاهدة المشاركة
    مشكور عالرد عليه اخي ما قاله الاخ msalah5000 بيدل على عدم فهمه لهذه التجارة و انا لدي ناس بعرفهم عم يكسبو الملايين بطرق هما الي اخترعوها بس ما بيظهرو حالون بالمواقع و هيك اشيا هل السوق رائعة للي يبدع فيها اخي و للي يعشقها و بس اغلب الي بيدخلو بدون الربح السريع و الوصول للملايين في كم شهر بدون تعب هل الشي مستحيل تقريبا لانو ما في شي يجي بدون تعب و جهد
    كلام صحيح النجحين والرابحين من الفوركس لا يدخلون المنتديات ولا المواقع ولا يشاركون الاعضاء

فقط الخاسرين يوميا في المنتديات عشان كدة بتشوفي ان الفوركس خسارة في خسارة لان الرابحين لا يظهرون

اما بالنسبة الثانية فعلا الابتكار واختراع طريقة جديدة يؤهلك بالنجاح

يوجد الالاف من الاستراتيجيات في المنتديات لكن طريقة المتاجر هي التي تفشل وليست طريقة الاستراتيجية

الصورة الرمزية مصطفى خالد
    مصطفى خالد غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mm110575 مشاهدة المشاركة
    كلام صحيح النجحين والرابحين من الفوركس لا يدخلون المنتديات ولا المواقع ولا يشاركون الاعضاء

فقط الخاسرين يوميا في المنتديات عشان كدة بتشوفي ان الفوركس خسارة في خسارة لان الرابحين لا يظهرون

اما بالنسبة الثانية فعلا الابتكار واختراع طريقة جديدة يؤهلك بالنجاح

يوجد الالاف من الاستراتيجيات في المنتديات لكن طريقة المتاجر هي التي تفشل وليست طريقة الاستراتيجية
    مثلا خبرتى كان يربح بها جمال ممدوح
    و اخرون يخسرون بيها
    توقيع العضو
    409068

الصورة الرمزية بن عبدالله
    بن عبدالله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خالد مشاهدة المشاركة

مثلا خبرتى كان يربح بها جمال ممدوح
    و اخرون يخسرون بيها
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    اخي مصطفى
    لست من متابعي استراتيجيه خبرتي لكني قرأت في احدى المشاركات ان الاخ جمال لم يفصح عن
    طريقته كامله ....بالتالي فإن الجزء الذي اخفاه هو الذي يحافظ على ديمومه الربح او يمكن اعتباره مفتاح الاستراتيحيه .....
    تقبل تحياتي

الصورة الرمزية msalah5000
    msalah5000 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اولا انا لست محبط لاحد ثانيا انا عندى دراية كبيرة جدا بالفوركس وفاهمو كويس اوى وهو دة السبب اللى خلانى تركتة اكتر من 7 سنوات واعتزلتو السنة اللى فاتت وقررت انى مرجعلوش تانى خاااااااااااااالص ثالثا انا بنصح لوجة الله لان الساكت عن الحق شيطان اخرص وبعدين انااقسمتلكو بالله ان فى ناس كتير عباقرة فى الفوركس ومؤلفين كتب ومحاضرين ومحللين وبيطلعو فى التلفزيون كمان لكن والله العظيم والله العظيم والله العظيم ما كسبو خالص متاجرتهم كلها خسارة فى خسارة وانا عمرى ما هحلف بالله كدب انا بس بوفر عليكم فلوسكم وعمركم وصحتكم واللى عايز يسمع كلامى يسمعو واللى مش عايز هو حر ومحدش يقولى اللى خسرنى عدم خبرة ولا عدم ادارة راس مال جيدة ولا طمع والله كنت احسن واحد فى ادارة راس المال وعمرى ما طمعت والخبرة ما فيش بعد كدة لكن الخسارة هى النهاية الوحيدة فى الاخر

الصورة الرمزية zamalek
    zamalek غير متواجد حالياً عضو نشيط

اولا انا لست محبط لاحد ثانيا انا عندى دراية كبيرة جدا بالفوركس وفاهمو كويس اوى وهو دة السبب اللى خلانى تركتة اكتر من 7 سنوات واعتزلتو السنة اللى فاتت وقررت انى مرجعلوش تانى خاااااااااااااالص ثالثا انا بنصح لوجة الله لان الساكت عن الحق شيطان اخرص وبعدين انااقسمتلكو بالله ان فى ناس كتير عباقرة فى الفوركس ومؤلفين كتب ومحاضرين ومحللين وبيطلعو فى التلفزيون كمان لكن والله العظيم والله العظيم والله العظيم ما كسبو خالص متاجرتهم كلها خسارة فى خسارة وانا عمرى ما هحلف بالله كدب انا بس بوفر عليكم فلوسكم وعمركم وصحتكم واللى عايز يسمع كلامى يسمعو واللى مش عايز هو حر ومحدش يقولى اللى خسرنى عدم خبرة ولا عدم ادارة راس مال جيدة ولا طمع والله كنت احسن واحد فى ادارة راس المال وعمرى ما طمعت والخبرة ما فيش بعد كدة لكن الخسارة هى النهاية الوحيدة فى الاخر
    اخي عاوز اعرف ايه سبب الخسارة لك هل ربحت ولم تعطك الشركة الاموال التي ربحتها ام انك لم تتوصل لطريقة رابحة ؟؟ الحمد لله انا اربح شهريا من السوق ولكني لم اسحب بعد ..

الصورة الرمزية Gaith Bajbouj
    Gaith Bajbouj غير متواجد حالياً عضو نشيط

يا شباب بلا تخرجو عن هدف الموضوع

الموضوع عبارة عن تجربة لطريقة لا اكثر ولا اقل

خلو الاخت الكريمة تخلص هالاسبوع ع خير وبعدين بنشوف النتائج
    توقيع العضو
    الاجتهاد شرط اساسي للنجاح
    لكن لا يعني هذا انك ستنجح

افتراضي رد:هل يعقل اني اكتشفت سر هذا السوق

السلام عليكم اليوم ما فتحت صفقات على حسابي الديمو بس فتحت على حساب اخر بس مشان الموضوع رح اارجع افتح على نفس الحساب بس ثبتت الطريقة الهدف بين ال 10 و ال50 و الستوب 30 و هي هية الصفقات
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة Untitled.png‏  

للاخوة الي حابين يتابعو الحساب
    Login : 565430
    Investor : 2rivhhf
    شركة ال hotforex
    آخر تعديل بواسطة Raoa ahmad ، 17-09-2013 الساعة 10:07 PM

الصورة الرمزية msalah5000
    msalah5000 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الشركات لا تنصب على الناس فهى تعطى الناس اموالها اذا ارادو ان يسحبوها حتى لو كانت الاربح 10 مليون دولار الشركات المعروفة بتعطى الناس اموالها فهى ليست فى حاجة للنصب على الناس بالا تعطيهم اموالهم لان الخاسرين كثيرون جدا وهى تستفيد وتكسب من خسارتهم وانا بعد خسارة كبيرة اخر مرة عملت ايداع وربحت كتير وبعد كدة فضلت اخسر اخسر لحد ما وصل المبلغ للمبلغ اللى اودعتة فسحبتة وريحت دماغى طبعا دة بعد ما خسرت الاف الدولارات قبل كدة على مدى الاعوام السابقة

الصورة الرمزية Gaith Bajbouj
    Gaith Bajbouj غير متواجد حالياً عضو نشيط

الشركات لا تنصب على الناس فهى تعطى الناس اموالها اذا ارادو ان يسحبوها حتى لو كانت الاربح 10 مليون دولار الشركات المعروفة بتعطى الناس اموالها فهى ليست فى حاجة للنصب على الناس بالا تعطيهم اموالهم لان الخاسرين كثيرون جدا وهى تستفيد وتكسب من خسارتهم وانا بعد خسارة كبيرة اخر مرة عملت ايداع وربحت كتير وبعد كدة فضلت اخسر اخسر لحد ما وصل المبلغ للمبلغ اللى اودعتة فسحبتة وريحت دماغى طبعا دة بعد ما خسرت الاف الدولارات قبل كدة على مدى الاعوام السابقة
    طب السؤال الي بطرح نفسو يعني انت قبل ما تشتغل على اي استراتيجية ما كنت تجربها ع الديمو فترة كافية !!!!!؟؟؟
    اتوقع انو انت من الناس الي تشوف الاستراتيجية الجديدة ما تتحمل تجربها ع الديمو فورا ع الحقيقي ، والدليل كلامك انو خسارة الالاف الدولارات ع مدى الاعوام السابقة

فشيء طبيعي ان لم تكن تربح فسوف تخسر
    توقيع العضو
    الاجتهاد شرط اساسي للنجاح
    لكن لا يعني هذا انك ستنجح

الصورة الرمزية أبو مـــــاهر
    أبو مـــــاهر غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

واصلي المشوار
    والله العظيم في ناس تكسب مبالغ خرافية من هذه التجارة
    وأسأل الله لكي التوفيق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Raoa ahmad مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اليوم ما فتحت صفقات على حسابي الديمو بس فتحت على حساب اخر بس مشان الموضوع رح اارجع افتح على نفس الحساب بس ثبتت الطريقة الهدف بين ال 10 و ال50 و الستوب 30 و هي هية الصفقات

الصورة الرمزية أبو مـــــاهر
    أبو مـــــاهر غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يا اخي كل مافي الامر
    انك عايش في بيئة الكل بيخسر .. غير هذه البيئة وغير الافكار
    وابحث عن اشخاص بيربحوا وصدقني راح تربح
    والله العظيم ان هناك اشخاص بيكسبوا مبالغ خرافية من راس مال صغير

الصورة الرمزية mm110575
    mm110575 غير متواجد حالياً موقوف

افتراضي رد:هل يعقل اني اكتشفت سر هذا السوق

نعم اخي في ناس كتيرة جدا بتخسر من الفوركس لانهم ببساطة قدرتهم علي المتاجرة غلط
    من الاخر كدة شغلانة مش علي مقاسك ومهما تعلمت برضة حاتخسر حتي لو قعدت 10 سنين

فية واحد اعرفة حول من 10 الالاف دولار الي 250 الف دولار وبعد كدة اعتزل الفوركس بعد ما حقق هدفة وفتح مكتب مقاولات
    اما عن نفسي الحمد لله تمكنت من ايجاد طريقة حلوة منشقة من خليط من التحليل الاساسي والفني
    والحمد لله حولت 1000 دولار الي 5800 دولار وتم سحب 4800 وبتاجر بي 1000 دولار وهدفي اني احولهم الي 5000 دولار والحمد لله حسابي الان 3250 في شهر ونص ويا مسهل

بس نسيت حاجة مهمة انا اتعلمت الطريقة دي بعد ما خسرت مبلغ ضخم جدا

ومرجنت اكتر من 40 حساب علي الديمو بميلغ حوالي 200 الف دولار

والحقيقي مرجنت حسابين بقيمة 280 دولار

صفحة 4 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17