صفحة 32 من 74 الأولىالأولى ... 222627282930313233343536373842 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 466 إلى 480 من 1108
    الصورة الرمزية احمد الداوود
    احمد الداوود غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد:+ اليورو والمستويات الخفية +

اهلا وسهلا ومرحبا
    انت وينك markov
    والله انا اكون سعيد لما اراك تكتب في المنتدى
    اتمنى انك ما تقطعنا من مشاركاتك القيمه
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة markov مشاهدة المشاركة
    وبخصوص الزحمه ، نحن في سوق لا يخلو من الاكشن ،، فكيف تريدها بالله عليك ، فلم هندي عاطفي يعني ؟؟؟؟

الصورة الرمزية Point system
    Point system غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله كلام في محله اخي العزيز ، وصدقني انت اول واحد اشوفه يقول الحقيقه بهدوء ودون خجل او خوف ، واشكرك على ذلك
    لو تتحقق من الامر يا صديقي ستجد انني لا اذهب الى مواضيع الاخرين هكذا من تلقاء نفسي انما دائما بدعوه خاصه ، اكان ذلك من العزيز فواز او من عرابي او من سامر نفسه او الاخ عمر فانا لا اقتحم مواضيع الاخرين هكذا عنوه لأهاجم الاخرين في مخدعهم ، لذا عندما البي طلب الاخرين في المشاركه في مواضيعهم فانا اعتبر ان الموضوع موضوعي لهذا لا اتهاون مع من يريد حرف سير القافله ، واتعامل معاه كما تتعامل الاسود مع الضباع .
    اعطني موضوعا دخلت فيه وتطفلت كما يعمل الاخرون مع مواضيع غيرهم ... اعطيني فقط موضوعا واحدا اخي العزيز لن تجد طبعا ، بل بالعكس ستجدني دائما انا من يُهاجم اولا من قبل الاخرين ، يعني في حياتي لم اكن متبداء بالمجابهه ، ودون فرق ان كان موضوعي ام موضوع دُعيتت اليه .
    ثم ان الاخ عمر اقترح علي اخيرا بفتح موضوع نشارك فيه انا وهو فقط دون دعوه احد ، في طريقه مزدوجه متكامله من ناحيه الارققام والاتجاه منه ومني ، قمت بعمل دويت غنائي معه نُاكد فيه الاتجاه ونقتطف منه نقاط ابتداء من 10 وانتهاء بالمئات كما ترى .. بعضهم لا يحب الاخير ولا يحب ان يترك الاخرين وشانهم ، ضروري يتطفل عليهم دون دعوه خاصه ويخرب عليهم .. هذا هو ما يحصل الان وباين انهم يريدون ان يخربوا الموضوع مع ان الشيخ عمر وبالحرف الواحد قال لهم لا نريدكم هنا ، ارحلوا ارحلوا ، هذا الموضوع فقط لقله بسيطه مسموح لها بالمشاركه .
    ولكن لا حياه لمن تنادي
    وبخصوص الزحمه ، نحن في سوق لا يخلو من الاكشن ،، فكيف تريدها بالله عليك ، فلم هندي عاطفي يعني ؟؟؟؟
    ههههههههههههه
    تحياتي مقدر لك تفهمك
    ثم لا تنسى ان الزحمه تكون دائما عند لاشجار التي تُرمى بالحجر لكثر ثمرها ههههههههه
    يعني لا تقلق نفسك الامر طبيعي جدا ، فلا شيئ يخلوا من الضرر والتضرر
    ماركوف حبيبي والله لك معزه واقولها بكل صراحه لو لا سمح الله تركت المنتدى لفتره فقد يفقد المنتدى بريقه باكثر من 60%
    مع الاحترام لجميع الاساتذه

لذالك اتمنى ان تتحاشى اي مناقشه خارج اطار التحليل الفني ولاتسبب زحمه بدون سبب

تحياتي لك

الصورة الرمزية markov
    markov غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Point system مشاهدة المشاركة
    ماركوف حبيبي والله لك معزه واقولها بكل صراحه لو لا سمح الله تركت المنتدى لفتره فقد يفقد المنتدى بريقه باكثر من 60%
    مع الاحترام لجميع الاساتذه

لذالك اتمنى ان تتحاشى اي مناقشه خارج اطار التحليل الفني ولاتسبب زحمه بدون سبب

تحياتي لك
    هههههههه
    كلامك شرف وشهاده كبيره ليا ولكن ..
    لاء مش الى هذه الدرجه ، نسبه كبيره والله ، وايه بقيت للاخرين ؟؟
    عموما ساعمل لما فيه الخير باذن الله

الصورة الرمزية markov

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد الداوود مشاهدة المشاركة
    اهلا وسهلا ومرحبا
    انت وينك markov
    والله انا اكون سعيد لما اراك تكتب في المنتدى
    اتمنى انك ما تقطعنا من مشاركاتك القيمه
    هلا باخي احمد
    والله انا متواجد وبكثافه شديده جدا، لدرجه انهم بيقولوا لي انني عامل زحمه ومش تارك البعض يأخذ راحته في كتابه المواضيع وابداء رايه في العملات مع انني سايب كل العملات لهم ومتشعبط بزوج واحد فقط
    ههههههههه

الصورة الرمزية markov

حاجه كده على السريع قبل ان اقوم بحسابات دقيقه
    السعر يجب ان يصعد الى 12960 تقريبا
    اعتقد ان السعر اتى بقمه قيمتها 12957 صح ؟؟؟
    والنقاط ل 3 الناقصه كانت من تاثير القات ، فليسامحنا الاخ كاف .. هههههههه

الصورة الرمزية markov

الان (اقصد 12940 ) السوق في حاله توازن عام من فريم الدقيقه وحتى فريم الديلي ، سننتظر حركه عنيفه بعد قليل على الارجح مع انني لست خبيرا في الزمني
    آخر تعديل بواسطة markov ، 24-05-2013 الساعة 05:44 PM

الصورة الرمزية saleh
    saleh غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ههههههههههههههههههههه
    مافيك فايده الناس بتنصحك بتقول بلاش زحمه خليك على التحليل
    عموما انت رائع في تحليلاتك والله يجعلها في ميزان اعمالك وحاول تكون متسامح مع الاخريين وخفف من حدة الرد
    وربنا يوفقك ويرزقك

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

والله كلام في محله اخي العزيز ، وصدقني انت اول واحد اشوفه يقول الحقيقه بهدوء ودون خجل او خوف ، واشكرك على ذلك
    لو تتحقق من الامر يا صديقي ستجد انني لا اذهب الى مواضيع الاخرين هكذا من تلقاء نفسي انما دائما بدعوه خاصه ، اكان ذلك من العزيز فواز او من عرابي او من سامر نفسه او الاخ عمر فانا لا اقتحم مواضيع الاخرين هكذا عنوه لأهاجم الاخرين في مخدعهم ، لذا عندما البي طلب الاخرين في المشاركه في مواضيعهم فانا اعتبر ان الموضوع موضوعي لهذا لا اتهاون مع من يريد حرف سير القافله ، واتعامل معاه كما تتعامل الاسود مع الضباع .
    اعطني موضوعا دخلت فيه وتطفلت كما يعمل الاخرون مع مواضيع غيرهم ... اعطيني فقط موضوعا واحدا اخي العزيز لن تجد طبعا ، بل بالعكس ستجدني دائما انا من يُهاجم اولا من قبل الاخرين ، يعني في حياتي لم اكن متبداء بالمجابهه ، ودون فرق ان كان موضوعي ام موضوع دُعيتت اليه .
    ثم ان الاخ عمر اقترح علي اخيرا بفتح موضوع نشارك فيه انا وهو فقط دون دعوه احد ، في طريقه مزدوجه متكامله من ناحيه الارققام والاتجاه منه ومني ، قمت بعمل دويت غنائي معه نُاكد فيه الاتجاه ونقتطف منه نقاط ابتداء من 10 وانتهاء بالمئات كما ترى .. بعضهم لا يحب الاخير ولا يحب ان يترك الاخرين وشانهم ، ضروري يتطفل عليهم دون دعوه خاصه ويخرب عليهم .. هذا هو ما يحصل الان وباين انهم يريدون ان يخربوا الموضوع مع ان الشيخ عمر وبالحرف الواحد قال لهم لا نريدكم هنا ، ارحلوا ارحلوا ، هذا الموضوع فقط لقله بسيطه مسموح لها بالمشاركه .
    ولكن لا حياه لمن تنادي
    ههههههههههههه
    تحياتي مقدر لك تفهمك
    ثم لا تنسى ان الزحمه تكون دائما عند لاشجار التي تُرمى بالحجر لكثر ثمرها ههههههههه
    يعني لا تقلق نفسك الامر طبيعي جدا ، فلا شيئ يخلوا من الضرر والتضرر
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    اخى العزيز ماركوف
    والله بقالى تقريبا اكثر من ساعة عايز اكتب مشاركة ومش عارف ابدا منين متابع الموضوع ومستمتع بية جدا
    واخر 3 صفحات حزنت جدا على اللى حصل .. انت عارف انا بحترمك وبقدرك وايضا الاخ الكريم سامر لة منى كل الاحترام والتقدير .. وكل كلامك لك الحق فية 100% لكن المرة دية جات غلط وانا عارف سبب مهاجمتك لة لكن .. الراجل نزل مشاركة اعتذار لك فى موضوعة واعتقد انك لم تشاهدها والا كنت رديت عليها لانك محترم وبتحترم اللى بيحترمك .. والاخ سامر لايحب المشاكل ودة باين من مشاركاتة كلها احترام وتقدير حتى للمخالفين لرأية .. ولو اختلفنا فى رؤيتنا للشارت عادى ياباشا هنفضل نختلف انت شايف اليورو صاعد وعندك حق ورؤيتك صح وهو كذلك شايفة نازل وعندة حق وايضا رؤيتة صح لاختلاف ادوات التحليل بينكما ودة طبيعى جدا وانت ادرى بذلك والاختلاف فى الراى لا يفسد للود قضية وكلنا بنغلط احنا مش ملائكة وكل واحد فيكو لة طريقتة فى المتاجرة وانا عن نفسى مستمتع برؤيتك للشارت وايضا رؤيتة للشارت واعتقد مش انا بس لا الموضوع بسم الله ما شاء الله نسبة مشاهدتة عالية فى وقت قصير جدا.. اخى ماركوف ارجو ان تتفهم كلامى دة بحسن النية وانى اقسم بالله انك بقت لك عندى معزة خاصة وايضا اخونا سامر لة عندى معزة خاصة والموضوع المرة دية حصل بين اثنين اكن لهم كل التقدير والاحترام الكامل وارجو انة يخلص على خير والله ياباشا الدنيا مش مستهلة حاجة والتعامل الطيب هو احسن حاجة لينا وتحياتى ليك وللاخ سامر والله الموفق.
    صديقى عمر .. او كما احب ان اناديك دكتور عمر
    ياريت تتفهم كلامى لك بحسن النية يا دكتور دة انت دكتور يعنى بتحس بالام الناس ووظيفتك مداواتهم والتخفيف عنهم .. بعتب عليك كأخ كبير فى السن لاخ يهمة امرة من اللى بشوفة منك فى مساعدة اخوتك فى موضوعك الرائع دة .. انت ياباشا رحبت بألاخ الكريم سامر فى اول مشاركاتة فى موضوعك وبعدين قولت كلام تانى خالص
    الراجل مغلطش فيك فى اى مشاركة خالص وانت محترم ومن بلد الثورات الحقيقية شهم وابن بلد ربنا يكرمكوا وينصركوا على اعدائكم باذن الله وانا منتظر منك شهامة ابن البلد ومرؤئة الشباب وانا واثق انك قدها يادكتور عمر
    تحياتى ليك وللجميع وربنا يهدى النفوس وثلاث وردات ليكوا انتوا الثلاثة والله الموفق

الصورة الرمزية markov

الان (اقصد 12940 ) السوق في حاله توازن عام من فريم الدقيقه وحتى فريم الديلي ، سننتظر حركه عنيفه بعد قليل على الارجح مع انني لست خبيرا في الزمني
    بعد هذه الحركه السريعه للاسفل نتظر السعر في اي مكان بالقرب من 12900 ثم نشتري ولوتحقق الامر فسوف اعطيكم الاهداف القادمه ان شاء الله

الصورة الرمزية markov

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saleh مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههههههههه
    مافيك فايده الناس بتنصحك بتقول بلاش زحمه خليك على التحليل
    عموما انت رائع في تحليلاتك والله يجعلها في ميزان اعمالك وحاول تكون متسامح مع الاخريين وخفف من حدة الرد
    وربنا يوفقك ويرزقك
    شكرا لك على زياره الموضوع وشكرا اكثر على النصيحه
    هههههههه
    يا باشا كله تمام وطبيعي ما تاخذ بالك

الصورة الرمزية start_over
    start_over غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ههههههههههههههه
    الله يجازيك خير
    انا حذرتك

الصورة الرمزية markov

بعد هذه الحركه السريعه للاسفل نتظر السعر في اي مكان بالقرب من 12900 ثم نشتري ولوتحقق الامر فسوف اعطيكم الاهداف القادمه ان شاء الله
    ان لم يهبط السعر اكثر من 12920 في الشمعه الحاليه فنستطيع شرائه مباشره الى هدف 12970 تقريبا الستوب اسفل 12900

الصورة الرمزية markov

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة start_over مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههه
    الله يجازيك خير
    انا حذرتك
    ههههههههههه
    اه والله كلامك كان صحيح ، شايف بالله

الصورة الرمزية markov

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    اخى العزيز ماركوف
    والله بقالى تقريبا اكثر من ساعة عايز اكتب مشاركة ومش عارف ابدا منين متابع الموضوع ومستمتع بية جدا
    واخر 3 صفحات حزنت جدا على اللى حصل .. انت عارف انا بحترمك وبقدرك وايضا الاخ الكريم سامر لة منى كل الاحترام والتقدير .. وكل كلامك لك الحق فية 100% لكن المرة دية جات غلط وانا عارف سبب مهاجمتك لة لكن .. الراجل نزل مشاركة اعتذار لك فى موضوعة واعتقد انك لم تشاهدها والا كنت رديت عليها لانك محترم وبتحترم اللى بيحترمك .. والاخ سامر لايحب المشاكل ودة باين من مشاركاتة كلها احترام وتقدير حتى للمخالفين لرأية .. ولو اختلفنا فى رؤيتنا للشارت عادى ياباشا هنفضل نختلف انت شايف اليورو صاعد وعندك حق ورؤيتك صح وهو كذلك شايفة نازل وعندة حق وايضا رؤيتة صح لاختلاف ادوات التحليل بينكما ودة طبيعى جدا وانت ادرى بذلك والاختلاف فى الراى لا يفسد للود قضية وكلنا بنغلط احنا مش ملائكة وكل واحد فيكو لة طريقتة فى المتاجرة وانا عن نفسى مستمتع برؤيتك للشارت وايضا رؤيتة للشارت واعتقد مش انا بس لا الموضوع بسم الله ما شاء الله نسبة مشاهدتة عالية فى وقت قصير جدا.. اخى ماركوف ارجو ان تتفهم كلامى دة بحسن النية وانى اقسم بالله انك بقت لك عندى معزة خاصة وايضا اخونا سامر لة عندى معزة خاصة والموضوع المرة دية حصل بين اثنين اكن لهم كل التقدير والاحترام الكامل وارجو انة يخلص على خير والله ياباشا الدنيا مش مستهلة حاجة والتعامل الطيب هو احسن حاجة لينا وتحياتى ليك وللاخ سامر والله الموفق.
    صديقى عمر .. او كما احب ان اناديك دكتور عمر
    ياريت تتفهم كلامى لك بحسن النية يا دكتور دة انت دكتور يعنى بتحس بالام الناس ووظيفتك مداواتهم والتخفيف عنهم .. بعتب عليك كأخ كبير فى السن لاخ يهمة امرة من اللى بشوفة منك فى مساعدة اخوتك فى موضوعك الرائع دة .. انت ياباشا رحبت بألاخ الكريم سامر فى اول مشاركاتة فى موضوعك وبعدين قولت كلام تانى خالص
    الراجل مغلطش فيك فى اى مشاركة خالص وانت محترم ومن بلد الثورات الحقيقية شهم وابن بلد ربنا يكرمكوا وينصركوا على اعدائكم باذن الله وانا منتظر منك شهامة ابن البلد ومرؤئة الشباب وانا واثق انك قدها يادكتور عمر
    تحياتى ليك وللجميع وربنا يهدى النفوس وثلاث وردات ليكوا انتوا الثلاثة والله الموفق
    والله يا باشا تابعي انا مش عارف اقول لك ايه
    اشكرك طبعا لاستمرار متابعتك لنا و المشاركه ايضا في هذه الورشه
    اشكرك على حرصك على دوام المحبه والصداقه بين جميع اصدقائك و زملائك مما يدل على انك رجل خير وبركه
    عموما لن اقلب المواجع وسنجعلها مستوره ان شاء الله ، والافظل الانتباه للشغل .
    اكيد حصل خير والاستاذ سامر بدار في عيوننا مهما كان ويستطيع ان يشارك هنا معنا في اي وقت بالطبع ، ولا اعتقد ان الاستاذ الدكتور عمر يرفض ذلك ، بل هو يرحب بكل جديد طيب
    حصل سوء تفاهم
    ورب ضاره نافعه ، وربنا يجعلها ان شاء الله بادره خير جديده
    تحياتي

الصورة الرمزية abed2057
    abed2057 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

شو ما خبرتني جاي على مينسك
    الظاهر شكلك ما شوفت الدعوة وسط الزحام

صفحة 32 من 74 الأولىالأولى ... 222627282930313233343536373842 ... الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17