تمام الله ينور وانا معاك من 5560
بالتوفيق ان شاء الله
Printable View
حياك الله يا اخى الكريم
ليس هناك طريقه محدده لاستعمال المراوح
هى خطوط كلها تستخدم عند تزامنها مع خطوط فواز او الخطوط السحريه
لتكون داعمه لقرار الدخول والخروج
وانصح بالرجوع للورشه الام وهى ورشه تعليميه وهناك من الاخوه
الافاضل مثل ابو يوسف بارك الله فيه ولن يتاخر عن مساعدتك
اما هنا نحن نناقش الفرص فقط وبارك الله فيك
وهذا رابط الورشه
https://forum.arabictrader.com/t153561.html
هو يلي صار انو وئت برفع الصورة من الميتاتريدر بيتغير شكل المراوح
عكل هي الصورة لما بتاخد كل الشاشة بتطلع مرسومة مظبوط
ههههه لا لا
لا عيك ذنب ولا شئ
اما المراوح فهمت ليش الاختلاف
عندك انت مصغر الشاشه افقيا
ولازم ترجع للوضع الاصلى عشان نكون كلنا زي بعض
ولعمل ذلك حط الفاره على اقصي اليمين فى خانه الاسعار
واعمل دوبل كليك بلزر الايسر وحيرجع الشارت للوضع الاصلى
اكيد دى انت عارفها
انا رجعت الشارت لحجمه الطبيعي
بس بئي خط المروحة بنفس المكان
اخينا بيتدلع
رجع من قبلها بنقطتين
اكيد ناوي على الكسر
يعنى لن اعزز من 5520 لكن من 5500
و بعدها طلوعه لازم يكون محترم
ما راي الشباب ؟
صراحة الوضع يخوف اليوم دخلت بيع وحققت 52 نقطة ذهبية سريعة وشكلة ناوي على 5400
الملف المرفق 358239
السلام عليكم
وكيف كذا شباب