رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدول-متميز
ADP ده يا باشا مؤشر كذاب النتيجة الفعلية بكرة بتيجي عكسه علي طول الخط لاحظ الشهور اللي فاتت وانت تعرف هو طلبات الاعانة فعلا لها تاثير سيء لكن السوق استوعبها وماتنساش حركة بوش العنترية بتاعت النفط النهاردة دي هاتولع الداو جونز والمستثمر هايحس بالامان وانت عارف الباقي بقة
عموما بكرة ان شاء الله نشوف واحنا معاهم علي كل الاحوال الين كدة استنفذ التصحيح الطبيعي واي هبوط اخر وكسر 103.75 يبقي شكرا للين
المشكلة انه كذاب او لا فالاسبوع ده كان فى عدة اخبار سيئة على الدولار والسوق اتعامل معها كانها ايجابية ولا كان فى اخبار سيئة :0023:
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal
الله اعلم كفايه كده نزول:016:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
ضرب الأستوب زي الحلاوة وربنا يعوض علينا وشكل الشمعة عملت خرم تحت الشاشة وعدت الطرابيزة .
خسارة فعلا تتعوض ان شاء الله والسعر ارتد من دعم شهري
ارتداد كبير
تتعوض ان شاء الله
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
الــــــدولار يــــن ,
شــراء الان ( أو مع اخــر ســاعة فى الســوق )
:0023:
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
وصل فعلا لمستوى
161% واخيرا وهبط منها
هبوط لاكثر من 185 نقطه
:boxing::boxing:
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
ألاقـــــى هنـــا مؤشـــر المـــاكــد والأوسمـــــا بعـــــض فى نفــس النـــــافذة ؟؟
وأكــــون شــاكر جدا ,
:0023::0023:
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزعبلاوى يا بشر
ألاقـــــى هنـــا مؤشـــر المـــاكــد والأوسمـــــا بعـــــض فى نفــس النـــــافذة ؟؟
وأكــــون شــاكر جدا ,
:0023::0023:
طيب ماتحط واحد وتسحب التانى جواه
عموما كان فى مؤشر لاخونا ناصر محمد الاتنين مع بعض موجود فى المرفقات
3 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
الفــــرنك يـــن
ويبـــدو أن أزواج اليــن كلهــا قـد تفتح علـى جاب لأعلــى
:0023:
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden2000
:016:
شكله للصعود بقية او ننتظر شمعة انعكاسية للبيع
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
الدولار أسترالي
الشارت الأول
يوضح الدايفرجنس
بملامسة
0.7979
الشارت الثاني
يوضح الأتجاة المتوقع في حالة الأرتداد من الدعم
0.7979
هذا والله أعلم
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
هلا اخواني
ما رايك ب الين دولار صاعد؟
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
السلام عليكم إن شاء الله أسبوع بركة وأرباح
أبوعبدالرحمن نظرة على مؤشرات الدايف وحتى بغير دايف يجي منها شغل . الشارت لحساب ديمو أعتمدت فيه الدخول بعد الشمعة الأنعكاسية وأنتها التشبع بالبيع كما في المؤشرات طبعاً لوحساب حقيقي مش ممكن تكون عندي الشجاعة دي ......... منتظر رأيك . تحياتي