رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
متى ستعلن اوامر الدخول الليلة ؟؟
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
جزاك الله اخي سمير ...لكني اضن اني حملت موشر الدايفرنجس علا الماكد + لم افهم اخي مادا تقصد بان السهم يضهر قبل القمة بشمعة و بعدها بشمعة
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammedh
نعم هى فرصة تحت النظر لكن محتاجين الاوسما ينزل تحت الصفر ولاتنسى ان اليورو كسر مقاومة وممكن تكون مزيد من الصعود خصوصا ان الدايلى دايفرجنس ايجابى
تقبل ودى
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة panachit
جزاك الله اخي سمير ...لكني اضن اني حملت موشر الدايفرنجس علا الماكد + لم افهم اخي مادا تقصد بان السهم يضهر قبل القمة بشمعة و بعدها بشمعة
ياغالى هم نوعين من المؤشرات اللى عملهم الاخ حازم
الاول الاوسما والتانى الماكد وهم اللى انت حاططهم على الشارت بتاعك
بالنسبة للقمة فهى عند تكون قمة على المؤشر يعطى السهم
تقبل ودى
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بصراحة استاذ انا من اكثر المعجبين بمواضيعك وحبك لفائدة اخوانك في النمنتدى
استاذ عندي سؤال اتمنى انك تجاوبني عليه متى ماحسيت نفسك منت مشغول
انا عندي موشرات تعطيني توصيات بيع وشراء بناء على عدة موشرات ممتازه جدا بس احيان تعطيني نتائج ضعيفه واحيان نتائج خاطئه وانا ابي موشر يقيس لي قوه مدى صحة الموشرات وهل موشر adx يفيدني وياليت تشرح لي متى اعتمد على موشراتي الخاصه بناء على موشر adx وجزاك الله كل خير استاذي
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
السلام عليكم لو حد شاف دايفرجنس معدي بس يقول ونتعاون عليه نجيبه .. تحياتي
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
من عينيا يا أبومحمود
الاسترالي
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
حبيت اسلم علي استاذي الغالي ابو محمود
واستاذي الغالي سمير صيام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة I am Mohammad
من عينيا يا أبومحمود
الاسترالي
تسلم عيونك يا دكتووور (برد بالنيابة عن ابو محمود) :0023:
بس الدايفرجنس بعيييييييييييييد اوي
هل يعتمد عليه كحالة دايفرجنس ؟
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedomfighter
حبيت اسلم علي استاذي الغالي ابو محمود
واستاذي الغالي سمير صيام
تسلم عيونك يا دكتووور (برد بالنيابة عن ابو محمود) :0023:
بس الدايفرجنس بعيييييييييييييد اوي
هل يعتمد عليه كحالة دايفرجنس ؟
على cci بصراحة دايفرجنس مضروب وعاوزين حد يعديه من الجمارك :0023:
بس الماكد لو اكتمل بعتقد هيكون لا بأس به ان شاء الله
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة I am Mohammad
من عينيا يا أبومحمود
الاسترالي
تسلم عينيك يادكتور أنت ناوي نيه على الأسترالي شايفك وراه من الصبح ربنا ينصرك عليه .
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedomfighter
حبيت اسلم علي استاذي الغالي ابو محمود
واستاذي الغالي سمير صيام
تسلم عيونك يا دكتووور (برد بالنيابة عن ابو محمود) :0023:
بس الدايفرجنس بعيييييييييييييد اوي
هل يعتمد عليه كحالة دايفرجنس ؟
أستاذ مين يامحمد دا أنت الأستاذ اللي بتعلم منه كل يوم كل جديد وربنا يكرمك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة I am Mohammad
على cci بصراحة دايفرجنس مضروب وعاوزين حد يعديه من الجمارك :0023:
بس الماكد لو اكتمل بعتقد هيكون لا بأس به ان شاء الله
نشوف واحد معرفه في الجمارك أسمه حسنين الماكد يمكن يتعاون ويعديه . تحياتي
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم123
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بصراحة استاذ انا من اكثر المعجبين بمواضيعك وحبك لفائدة اخوانك في النمنتدى
استاذ عندي سؤال اتمنى انك تجاوبني عليه متى ماحسيت نفسك منت مشغول
انا عندي موشرات تعطيني توصيات بيع وشراء بناء على عدة موشرات ممتازه جدا بس احيان تعطيني نتائج ضعيفه واحيان نتائج خاطئه وانا ابي موشر يقيس لي قوه مدى صحة الموشرات وهل موشر adx يفيدني وياليت تشرح لي متى اعتمد على موشراتي الخاصه بناء على موشر adx وجزاك الله كل خير استاذي
وعليكم السلام ورحمة الله
اهلا بيك اخ سالم
بالنسبة للمؤشرات عموما طبيعى تلاقى اشارات خطأ واشارات ضعيفة نتيجة تذبذب
وadx بيبين قوة الترند من ضعفه لكن فى النهاية كلها مؤشرات تتبع السعر
تقبل ودى
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
السلام عليكم لو حد شاف دايفرجنس معدي بس يقول ونتعاون عليه نجيبه .. تحياتي
هلا ياغالى انا متابع الباوند ومنتظر كسره للمقاومة 9624 تمهيد لكسر الوتد ان شاء الله ونشوف بعد اغلاق الاربع ساعات الحالية فرص اخرى
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة I am Mohammad
من عينيا يا أبومحمود
الاسترالي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedomfighter
حبيت اسلم علي استاذي الغالي ابو محمود
واستاذي الغالي سمير صيام
تسلم عيونك يا دكتووور (برد بالنيابة عن ابو محمود) :0023:
بس الدايفرجنس بعيييييييييييييد اوي
هل يعتمد عليه كحالة دايفرجنس ؟
انا متفق انه بعيد وتم تفويت عدة قمم وقيعان فى النص فلا اعتمد عليه
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة I am Mohammad
على cci بصراحة دايفرجنس مضروب وعاوزين حد يعديه من الجمارك :0023:
بس الماكد لو اكتمل بعتقد هيكون لا بأس به ان شاء الله
الاسترالى كسر مثلث صاعد على الدايلى فالان فرصة شراء وليس بيع لانه نموذج واضح
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
هلا ياغالى انا متابع الباوند ومنتظر كسره للمقاومة 9624 تمهيد لكسر الوتد ان شاء الله ونشوف بعد اغلاق الاربع ساعات الحالية فرص اخرى
دخلت بيع من الصبح مع الدكتور محمد مع أفتتاح الشمعة الحالية بعد فشل الأغلاق فوق الفيبو 23 لكن الدايفرجنس والوتد مش شايفهم أذا أمكن شارت وربنا يكرمك .
https://forum.arabictrader.com/uploa..._nashi_004.gif