رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alysamir
حاج سمير اية رايك في اليورو ين جاهز لللاكل :0023: مثلث هابط و راس و كتفين علي 4 ساعات دخول بيع من 159.80 و باستوب فوق 160.45 و هدف ان شاء اللة علي 156.40 يهمني رايك
بيع من 160.44 والاستوب فوقه
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
بيع من 160.44 والاستوب فوقه
ما اعتقدش انة يرجع لها تاني
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alysamir
حاج سمير اية رايك في اليورو ين جاهز لللاكل :0023: مثلث هابط و راس و كتفين علي 4 ساعات دخول بيع من 159.80 و باستوب فوق 160.45 و هدف ان شاء اللة علي 156.40 يهمني رايك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
بيع من 160.44 والاستوب فوقه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alysamir
ما اعتقدش انة يرجع لها تاني
تمام والبيع من كسر 158.68 حسب النموذج المرفق وهدف ان شاء الله الى 155.18
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
السلام عليكم
ما رايكم بشراء الباوند من 2.0639 او من السعر الحالي علي 2.0660 باستوب اسفل 2.0595 و بهدف اول هاي امس و ثاني 2.0909
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اليورو ين
ديفراجنس شراء علي الاستوكستيك و الاوسما شراء من 161.90 او من 161.50و باستوب اسفل 161.10 و هدف هاي امس و ثاني 164.74
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
للـــــــــــــــــــــرفع
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بشير
للـــــــــــــــــــــرفع
تابع وانا معاك ياغالى
صفقات الدايفرجنس بتكون حلوة
مع انه النيوزلندى النهاردة عكس معايا فيه
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اليوم ضربت معاي صفقتين من ثلاث
الظاهر ان السوق آخر السنه تذبذبه غريب
ان شاء الله بكره يوم جديد ويارب تتكون فرصة دايفرجنس وننزلها
وشكرا لك أخوي سمير
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بشير
اليوم ضربت معاي صفقتين من ثلاث
الظاهر ان السوق آخر السنه تذبذبه غريب
ان شاء الله بكره يوم جديد ويارب تتكون فرصة دايفرجنس وننزلها
وشكرا لك أخوي سمير
ان شاء الله من بكره نشوف فرص واتابعها معاك بس انت نزل برضه
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
رايكم هل استوت فرصة الكندي
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بشير
رايكم هل استوت فرصة الكندي
مستوى وهتلاقى مووضع عنه كنت فاتحه ومنتظر كسر الترند ان شاء الله
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
استاذ سمير
هو دا دايفرجنس واللا خدعة ؟
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشئ
استاذ سمير
هو دا دايفرجنس واللا خدعة ؟
حسب الرسم خدعة لان القمة التانية لم تكتمل
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
إلى اساتذتنا الكرام
كيف اتعامل مع هالدايفيرجنس في اليورو استرالي
ايجابي على الساعة وسلبي على اليومي
لم استفد من الدخول على الساعة خوفا من اليومي
جزاكم الله خير
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amer133
إلى اساتذتنا الكرام
كيف اتعامل مع هالدايفيرجنس في اليورو استرالي
ايجابي على الساعة وسلبي على اليومي
لم استفد من الدخول على الساعة خوفا من اليومي
جزاكم الله خير
كنت استفدت بالساعة لان اهدافه سريعة غير الدايلى كنت اخت لك 20-30 نقطة على السريع
فرصة قادمة ان شاء الله