1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبومحمود
السلام عليكم ورحمة الله
خمس شارتات لخمسة أزواج دايفرجنس بيع فريم 4 ساعات ، تابعوها والبيع بأشارة من فريم الساعة وبالله التوفيق .
الفـــرنك يــن يكــون نموذج الرأس والكتفيــن ..
نحدد الدخول بعد الكســر على الدايلى ان شاء الله ..
:013:
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سكوفيلــد
الفـــرنك يــن يكــون نموذج الرأس والكتفيــن ..
نحدد الدخول بعد الكســر على الدايلى ان شاء الله ..
:013:
وده الهــامش .. أى كــلام :0023:
محــدش هيفهم منــه حــاجة ..
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
مرحباا اخواني الاعزااء
ممكن سؤال
هل تعتبر هذه فرصة !!؟
او هيا فرصة متاخره
http://i29.tinypic.com/2ivmcl0.gif
ولو كانت ممكن شرح الهدف و التتوب
وشكراا
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبومحمود
السلام عليكم ورحمة الله
خمس شارتات لخمسة أزواج دايفرجنس بيع فريم 4 ساعات ، تابعوها والبيع بأشارة من فريم الساعة وبالله التوفيق .
السلام عليكم ورحمة الله
المشاركة هذه أرفقت بها الشارت القديم والشارت الجديد لمقارنه النتائج بغرض التعلم واسأل الله أن يكرمنا جميعاً بفضله ورحمته .
---------------------
https://forum.arabictrader.com/attac...67-div_125.gif
https://forum.arabictrader.com/uploa..._div_125_2.gif
================================
https://forum.arabictrader.com/attac...67-div_124.gif
https://forum.arabictrader.com/uploa..._div_124_2.gif
============================
https://forum.arabictrader.com/attac...79-div_123.gif
https://forum.arabictrader.com/uploa..._div_123_2.gif
==========================
https://forum.arabictrader.com/attac...79-div_122.gif
https://forum.arabictrader.com/uploa..._div_122_2.gif
===========================
https://forum.arabictrader.com/attac...87-div_121.gif
https://forum.arabictrader.com/uploa..._div_121_2.gif
كل شارت من المشاركة القديمة يتبعه الشارت الجديد وعفواً إن كانت هناك لخبطه . وبالله التوفيق .
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبومحمود
:015: ماشاء الله عليك يا ابو محمود .. صائد دايفرجنسات مميز :0031:
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
شكرا لك استاد على تصحيح
وهل هدا دايفرجنس ايجابي usd/cad على فريم اسبوعي وتكونه عند فبيو 61 اي صعود ان شاء الله
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
وهدا زوج eur/usd دايفرجنس سلبي على فريم 4 ساعات وربما سيكسر ترند صاعد
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goldentiger8
عندى لايوجد الدايفرجنس الواضح عندك على مؤشر الاوسما الاصلى
لو الفرصة قديمة وضع اخر لكن لو الان فهى غير موجودة
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fohame
شكرا لك استاد على تصحيح
وهل هدا دايفرجنس ايجابي usd/cad على فريم اسبوعي وتكونه عند فبيو 61 اي صعود ان شاء الله
الدايفرجنس صحيح :0031:
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fohame
وهدا زوج eur/usd دايفرجنس سلبي على فريم 4 ساعات وربما سيكسر ترند صاعد
:0031:
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
عندى لايوجد الدايفرجنس الواضح عندك على مؤشر الاوسما الاصلى
لو الفرصة قديمة وضع اخر لكن لو الان فهى غير موجودة
اخي سمير صيام
مشكور للمرور........................................
بس لي سؤال
ليه الدايفيرجنس مو طالع عندك ع مؤشر الاوسوما مع انه ظهر عندي !!!!
وسؤال اخر
بس ما اتاااخذني
""أنت محترف و انا مبتدأ """:0021:
ليش لو الفرصة الان تكون"" غير موجوده """
يعني اظن الشروط كلها منطبقه ع الرسمة الي انا وضعتهااا ولا شو رايك
كمان مره اخي ما اتواخذني انا مبتدا و انت المحترف
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goldentiger8
اخي
سمير صيام
مشكور للمرور........................................
بس لي سؤال
بيه الدايفيرجنس مو طالع عندك ع مؤشر الاوسوما مع انه ظهر عندي عند التجربة !!!!
وسؤال اخر
بس ما اتاااخذني
""أنت محترف و انا مبتدأ """:0021:
ليش لو الفرصة الان تكون غير موجوده
يعني اظن الشروط كلها منطبقه ع الرسمة الي انا وضعتهااا ولا شو رايك
كمان مره اهي ما اتواخذني انا مبتدا و انت المحترف
اهلا بك اخى الكريم
كلامك صحيح الفرصة على الشارت اللى انت وضعته مضبوطة وكان يوجد شمعة انعكاسية
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
اهلا بك اخى الكريم
كلامك صحيح الفرصة على الشارت اللى انت وضعته مضبوطة وكان يوجد شمعة انعكاسية
مشكور اخي
بس خفت اكون فاهم شي خطء
:0016:
بس من وجهة نظرك كم تعطي الدايفيرجنس نسبة من 100%
يعني قوتة بالتحليل
وشكراا
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goldentiger8
مشكور اخي
بس خفت اكون فاهم شي خطء
:0016:
بس من وجهة نظرك كم تعطي الدايفيرجنس نسبة من 100%
يعني قوتة بالتحليل
وشكراا
مافيش شئ فى الدنيا 100%
وكل ما كان مع الترند يكون اقوى
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
انا شايف انى دى فرصه ممتازه على المجنون وجود دايفرجنس مع تقاطع ايجابى للماكد وتشبع بيع من cci والهدف عند 153.32 عند مستوى فيبو 61.8